۹۷۱۵۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عذرخواهی بسکتبالیستی که NBA را تعطیل کرد!

رودی گوبرت، ستاره تیم بسکتبال یوتا جاز به دلیل اینکه پیش از مثبت اعلام شدن تست کرونایش بی‌مبالاتی کرده و ممکن است دیگران را آلوده کرده باشد عذرخواهی کرد.

خبرورزشی: بعد از آنکه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA اعلام کرد که با مثبت اعلام شدن تست کرونای رودی گوبرت، سنتر تیم یوتا جاز، مسابقات این لیگ را به حالت تعلیق درآورده این ستاره بسکتبال اعلام کرد به دلیل اینکه پیش از مثبت شدن تست کرونایش، سهل‌انگاری و بی‌مبالاتی کرده و ممکن است دیگران را آلوده کرده باشد عذرخواهی می‌کند.

گوبرت اشاره می‌کند که لمس کردن میکروفن و دستگاه‌های ضبط صدای خبرنگاران اشتباهی بود که او نباید مرتکب می‌شده.

گوبرت با انتشار یک پست اینستاگرامی در این باره نوشت: من در آن زمان اصلا نمی‌دانستم که مبتلا شده‌ام. من سهل‌انگاری کردم و هیچ بهانه و توجیهی ندارم. امیدوارم ماجرای من زنگ خطری باشد و باعث شود همه این مساله را جدی بگیرند. من با استفاده از این تجربه هر کاری در توانم باشد برای حمایت انجام خواهم داد تا به دیگران آموزش داده و مانع از شیوع بیشتر این ویروس بشوم.

ماجرای اطلاع از ابتلای گوبرت به ویروس کرونا از زمانی آغاز شد که او احساس سرماخوردگی شدید می‌کرد، ولی پزشکان اعلام کردند بیماری او آنفولانزا نیست بلکه شرایطی است که باعث التهاب مجاری تنفسی او شده است. در این شرایط بود که گوبرت بعد از اطلاع‌رسانی به مسئولین NBA پیش از دیدار یوتا جاز با اوکلاهماسیتی تست کرونا داد و آزمایش او مثبت اعلام شد.

بعد از آن نتیجه آزمایش کرونای هم‌تیمی گوبرت، داناوان میچل هم مثبت اعلام شد و این دو، تا این لحظه تنها دو بازیکن لیگ NBA هستند که به صورت رسمی اعلام شده به ویروس کرونا مبتلا هستند.

بعد از آن بود که لیگ NBA بازی یوتا جاز را معلق کرده و سپس اعلام کرد کلیه مسابقات این لیگ را به حالت تعلیق درآورده است.

گوبرت در ادامه پست اینستاگرامی خود نوشت: از من به شدت مراقبت می‌شود و می‌دانم که کاملا درمان خواهم شد. از همه شما به خاطر حمایت‌هایتان سپاسگزارم. همه را تشویق می‌کنم که برای سالم ماندن همه موارد لازم و تمهیدات بهداشتی را رعایت کنند. دوست‌تان دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج