۹۷۱۵۱۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب شایعه بارش ۹۰۰میلی‌متری در سیستان

مدیرکل هوشناسی سیستان و بلوچستان گفت: شایعه‌ای در قالب هشدار سازمان فضایی ناسا در شبکه‌های اجتماعی در حال نشر است که ادعا می‌کند در ۷۲ ساعت آینده سامانه‌ای با بارش ۹۰۰ میلی متر، سیستان و بلوچستان و برخی استان های کشور را فرا می گیرد که از اساس کذب است.

ایسنا: مدیرکل هوشناسی سیستان و بلوچستان گفت: شایعه‌ای در قالب هشدار سازمان فضایی ناسا در شبکه‌های اجتماعی در حال نشر است که ادعا می‌کند در ۷۲ ساعت آینده سامانه‌ای با بارش ۹۰۰ میلی متر، سیستان و بلوچستان و برخی استان های کشور را فرا می گیرد که از اساس کذب است.

محسن حیدری افزود: این شایعه حداقل سه بار از ابتدای سال تاکنون در فضای مجازی منتشر شده که واقعیت نداشته و اساسا سازمان فضایی ناسا ربطی به هواشناسی ندارد چراکه این سازمان در حوزه‌های فضایی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: براساس خروجی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی حداقل تا پنج روز آینده هیچ سامانه بارشی سیستان و بلوچستان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. اما در استان‌های غرب و شمال غرب طی چند روز آینده سیستم قوی بارشی فعال می‌شود که به استان ما نمی‌رسد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری گفت: این شایعه پیش از این درست بعد از سیل ابتدای امسال لرستان و برای بار دوم نیز بعد از سیل سیستان و بلوچستان و حالا در شرایطی که کشور درگیر ویروس کروناست برای چندمین بار منتشر شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: سازمان هواشناسی تنها مرجع پایش و پیش‌بینی وضع هوای کشور است که این کار را به صورت ساعتی از طریق ایستگاه های هواشناسی و مراکز پیش بینی انجام می دهد و مردم می بایست برای کسب اطلاع از وضعیت جوی تنها به اخبار این سازمان توجه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریدون

      900 میلی متر مسخرس مگه قیامته؟

    • خدا

      بعدا معلوم میشه که کمر به نابودی این سرزمین بستین!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج