۹۷۱۷۸۱
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

کاهش ۴۰ درصدی مسافران تاکسی با شیوع کرونا

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از کاهش ۴۰ درصدی مسافران تاکسی با شیوع کرونا خبر داد.

خبرآنلاین: علیرضا قنادان در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه درباره آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: با شیوع کرونا اولین ماموریتی که به سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران سپرده شد، بحث آموزش به رانندگان این ناوگان برای خود مراقبتی جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا بود.

وی افزود: به دلیل آماده نبودن دستورالعمل‌ها برای مقابله با کرونا ما در مرحله اول از شیوه‌های مقابله با کرونا در دیگر بخش‌ها و کشورها استفاده کردیم و شکل ضد عفونی تاکسی‌ها و خود مراقبتی رانندگان برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس را با تأیید وزارت بهداشت به مرحله اجرا در آوردیم و به رانندگان تاکسی ابلاغ شد.

قنادان ادامه داد: در کنار آموزش‌های خود مراقبتی به رانندگان، محتواهای آموزشی نیز تهیه شده است که با استفاده از کانال‌های ارتباطی مانند پیامک در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

او بیان کرد: اولین محموله مواد ضد عفونی کننده هفته گذشته به دست ما رسید و همکاران ما در حال توزیع آن در خطوط هستند و به روسای ایستگاه‌ها تحویل داده می‌شود و سهمیه تاکسی‌های تلفنی و گردشی نیز در دفاتر تاکسیرانی در مناطق است که با اطلاع رسانی‌های انجام شده در حال توزیع بین رانندگان این ناوگان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران افزود: در کنار توزیع محلول‌های ضد عفونی کننده برخی از کارشناسان سلامت با حضور در ایستگاه‌های تاکسی کار آموزش حضوری برای رانندگان را برای مقابله با کرونا انجام می‌دهند.

قنادان ادامه داد: در حوزه تهیه ماسک مشکلات بیشتری داشتیم که از هفته گذشته تا به امروز ۵ هزار عدد ماسک تهیه کردیم که بر اساس اولویت بندی‌های انجام شده در حال توزیع بین رانندگان است و در پک توزیعی بین رانندگان هم ماسک و هم ژل ضد عفونی کننده در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: خواسته ما از وزارت بهداشت این است که اگر اقلام بهداشتی تهیه شد، این اقلام را با اولویت بندی در اختیار نهادها و سازمان‌ها قرار دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران افزود: با شیوع کرونا نزدیک به ۴۰ درصد از مسافران تاکسیرانی کاهش پیدا کرده است و بر اساس یررسی‌های انجام شده نزدیک به ۲۰ درصد پرداخت الکترونیکی افزایش داشته است، اما نمی‌توان کتمان کرد که هنوز تعدادی از شهروندان از اسکناس برای پرداخت کرایه استفاده می‌کنند، اما به دنبال آن هستیم تا با طرح‌های تشویقی میزان استفاده شهروندان از پرداخت الکترونیکی را افزایش دهیم.

قنادان با اشاره به پیچیده بودن شرایط اجتماعی گفت: جامعه آماری نزدیک به ۸۰ هزار نفری تاکسیرانان شرایط را برای کاهش تعداد مسافر در ایستگاه‌های تاکسی پیچیده می‌کند و علت آن است که خانواده‌های رانندگان نیز باید مد نظر باشند، اما در برخی از خطوط تعداد مسافران کاهش پیدا کرده است و به دنبال این هستیم که رضایت رانندگان را نیز برای مسافرگیری حداکثری ۳ نفر جلب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحیمی

      باسلام خدمت ِآقاقنادان اولا نه پیامکی دراین ازتباط برای راننده گان زحمت کش تاکسی ارسال نشده است همانطورکه خودواقف هستید این قشردرمرکز کرونا هستند وهیچگونه بسته ضدعفونی دراختیارراننده گان قرارنگرفته است مخصوصاتاکسی های گردشی خواهشمندایم باپیگیری های دلسوزانه شما برادرمحترم به امرمهم توجه شود

    • علی

      با سلام و احترام، اینجانب تاکسی گردشی هنوز هیچ گونه پک یا بسته ضدعفونی دریافت نکرده ام و مردم اصلا رعایت نمیکنن با وجود کارتخوان در تاکسی باز هم به بهانه های مختلف مبلغ کرایه را نقدی پرداخت میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همش دروغ!

    • حسین مبارک

      من در تبریز راننده تاکسی هستم ویه نظر من 90درصد درآمد ما کم شده و هیچ گونه هدایتی آزما نشده چه از لحاظ مالی دچار لحاظ بهداشتی واقعا فرسوده شدیم دیگه

    • Ali,s

      کدام ماسک مایع ضدعفونی،به کدام راننده دادید،همش وعده وعید،راننده تاکسی مگه آدم نیس ،خانواده نداره ،یکم به این افرادزحمتکش بهابدیدلطفا

    • بدون نام

      علاوه بر کرونا،تاکسی ها هم گرون تر کردن...بعدم گفتین کسی از خونه بیرون نیاد.

    • بدون نام

      تورو خدا یک فکری واس مابکنید کارنیس مسافر نیس ماهی ۶۰۰ هزار قسط تاکسی باید بدم ..چیکارکنیم رفتم بانک گفتم ۲ماه قسط ندیم گفتن ب ضامن زنگ میزنیم چیکارکنیم ما

    • بدون نام

      باسلام ماک فسط میدیم چیکارکنیم مسافراصلا نیس ...درآمد دیگ ندارم واس قسط تاکسی و کرایه خونه موندم ...تورو خدا کمک کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج