۹۷۱۸۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در انگلیس دو برابر شد

آمار فوت شدگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس با افزایش دو برابری در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۱ نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا: آمار فوت شدگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس با افزایش دو برابری در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۱ نفر رسید.

وزارت بهداشت انگلیس با اعلام این آمار همچنین عنوان کرد که تعداد مبتلایان به این ویروس نیز از مرز یک هزار تجاوز کرده و به یک هزارو ۱۴۰ نفر رسید.

کریس ویتی عالی‌ترین مقام پزشکی انگلیس مدعی شد که دولت تمام تلاش خود را به کار بسته تا از افزایش آمار مرگ و میر بر اثر کرونا جلوگیری کند.

او با اشاره به اینکه هرکس برای جلوگیری از شیوع کرونا سهمی دارد افزود: اگر دچار تب هستید و سرفه می‌کنید «لظفا ۷ روز در خانه بمانید».

افزایش آمار مبتلایان و کشته شدگان بر اثر کرونا در حالی است که دولت انگلیس قصد دارد تا هفته‌ آینده لایحه‌ای را در مجلس به رای بگذارد تا ضمن لغو تجمعات بیش از ۵۰۰ نفر، به دستگاه‌های امنیتی و پلیس اختیارات ویژه ای اعطا شود که با متخلفین در این زمینه برخورد کند. به گزارش روزنامه تایمز لندن، اجرای این قانون ممکن است تا دو سال ادامه پیدا کند.

سیاست انگلیس بر این پایه استوار است که سیستم ایمنی افراد باید در مقابل کرونا تقویت شود. از نظر علمی این راهی جز مبتلا شدن ۶۰ درصد افراد جامعه به این ویروس ندارد؛ در غیر اینصورت این ویروس باز به جامعه بر می‌گردد و بحران تکرار خواهد شد.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هفته گذشته پس از پایان جلسه اضطراری اعضای دولت و متعاقب شناسایی کرونا به عنوان پدیده‌ای همه گیر از سوی سازمان بهداشت جهانی، از آغاز مرحله دوم مقابله با این ویروس خبر داد.

وی با بیان اینکه کرونا فجیع‌ترین بحران بهداشت عمومی در یک نسل است، اظهار کرد: آمار ابتلا به این ویروس در روزها و هفته‌های آینده افزایش خواهد یافت و بسیاری از خانواده‌ها عزیزان خود را از دست می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج