۹۷۱۹۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/12/25

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

چشم از سلامت خود برندارید و بیشتر از همیشه مواظب وجود نازنین‌تان باشید. پول خود را برای انجام کاری پس‌انداز کرده‌اید اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده شده است. وقت‌تان را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. روز خوبی برای معامله و عقد قراردادهای مالی در پیش دارید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انرژی و سلامت لازم را برای انجام کارها در طول روز حفظ خواهید کرد. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند. امروز به ناگاه احساس خواهید کرد که حوصله کارکردن ندارید و می‌خواهید در کنار اعضای خانواده باشید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به پندواندرز افراد باتجربه گوش جان فرا دهید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. دنیا را به رنگ عشق می‌بینید و بیشتر از همیشه عاشق شده‌اید. فرصتی برای انجام کارهای خیرخواهانه و مذهبی پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌های خوش روزهای اول عاشقی را در ذهن‌تان زنده خواهد کرد.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

با فرد سرشناس و بانفوذی آشنا می‌شوید و از حمایت‌های این فرد برخوردار خواهید شد. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. برای رسیدن به درک و تفاهم متقابل با همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر تلاش کنید. غصه اشتباهات گذشته را نخورید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و وقت خود را تلف نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی خوشحال و سر کیف است. هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قرار است به دیدن یکی از آشنایان بروید، اما در این دیدوبازدید به شما خوش نخواهد گذشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. خانواده را در اولویت اول کارهای خود قرار دهید. در اولین فرصت سری به پدرومادر یا بزرگان فامیل بزنید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به کمک دوستان و اطرافیان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد، از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. امروز به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید. آرامش بیشتری را در میان اعضای منزل برقرار کنید و به فکر گرمای کانون خانواده باشید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

مواظب رژيم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و امروز مشکل مالی نخواهید داشت. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. روز خوبی را برای عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که معشوق دست رد به سینه‌تان بزند. با مشکلی در محل‌کار یا منزل مواجه می‌شوید و این مشکل حواس‌تان را حسابی پرت می‌کند. فردی نقشه‌ کشیده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فراموش نکنید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. امروز مشکل مالی‌ سر‌ راه‌تان قرار می‌گیرد. برای حل مشکلات امروز از افراد با تجربه کمک بگیرید. فرصت مناسبی دست می‌دهد تا مهمانی ترتیب دهید و دوستان و آشنایان را دعوت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رازی در سینه دارد و امروز این راز را با شما درمیان خواهد گذاشت. روزمرگی‌ها را فراموش کنید و دمی به خودتان استراحت بدهید. با یکی از دوستان قدیمی ملاقات خواهید کرد.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

کمی از کار فاصله بگیرید و با استراحت، نیروی تحلیل‌رفته‌تان را جبران کنید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده‌است. فرصتی برای رسیدگی به کارهای موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. مشاجره‌ای میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. مدتی است که کارها بر وفق‌ مرادتان انجام نمی‌شود، اما امروز روز شما است و راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید کارها به پایان خواهد رسید. دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهای‌تان تازه خواهد شد.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

از آنجایی که روحیه‌ای حساس دارید، از حاشیه‌های زندگی دوری کنید و به خودتان سخت نگیرید. سود و منفعتی از جانب یکی از اعضای خانواده به شما می‌رسد. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. یکی از دوستان که غم‌خوار شما است امروز به دیدارتان می‌آید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. فرصتی را با خودتان خلوت کنید و به لحاظ ذهنی به آرامش برسید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

تصمیم مهمی گرفته‌اید و مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما و اطرافیان را به دنبال دارد. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. امروز حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، این فرصت مهیا می‌شود تا حسابی از تنهایی لذت ببرید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز از شر مشکلی بزرگ خلاص می‌شوید. سبک‌زندگی‌ خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. در آینده قدر پول و زمان را بیشتر بدانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیمار است و نیاز به مراقبت شما دارد. سری به دوستان قدیمی بزنید و دلتنگی‌های‌تان را پایان دهید. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند.

فال روزانه ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج