۹۷۱۹۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

محرمی، محبوب برانکو و دمِ دست دراگان

دفاع راست تیم نوجوانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۳ امارات، حالا به یکی از بازیکنان کلیدی دیناموزاگرب در لیگ کرواسی تبدیل شده.

ایران ورزشی: دفاع راست تیم نوجوانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۳ امارات، حالا به یکی از بازیکنان کلیدی دیناموزاگرب در لیگ کرواسی تبدیل شده. صادق محرمی هفت سال قبل، همراه کاروان تیم نوجوانان و به دعوت علی دوستی‌مهر، از انزلی به تهران و سپس امارات رفت تا شاید بتواند با این تیم افتخاری جدید کسب کند.

صادق آن روزها ۱۷ سال داشت و در تیمی بازی می‌کرد که سعید عزت‌اللهی را به عنوان هافبک میانی و شماره شش، محید حسینی را به عنوان دفاع مرکزی و شماره پنج و البته علی قلی‌زاده را با شماره ۱۴ و به عنوان بازیکنی تعویضی در اختیار داشت. البته در آن تیم امیرمحمد مظلوم هم بود که بعدها اثری از او یافت نشد. صادق محرمی شماره ۱۸ می‌پوشید و در آن رقابت‌های مهم چهار بار به میدان رفت، دو بازی ثابت و دو بازی به عنوان یار ذخیره.

بعد از آن تورنمنت، نوبت به حضور صادق محرمی در تیم اصلی ملوان رسید. او در ترکیب ملوان و کنار ستاره‌هایی چون مازیار زارع، پژمان نوری و جلال رافخایی، نقش یک بال راست تکنیکی و سرعتی را ایفا کرد و در همان ابتدا نشان داد که چه استعداد درخشانی است. محرمی تنها یکی دو فصل بعد از حضور در ترکیب ملوان و البته پس از سقوط این تیم به لیگ یک سر از پرسپولیس در آورد و به عنوان بازیکن رده سنی زیر ۲۱ سال به عضویت این تیم مطرح درآمد.

جذب صادق محرمی در ابتدا با واکنش‌هایی همراه شد چون منتقدان بر این عقیده بودند که او نمی‌تواند به ترکیب پرسپولیس برسد و برای این تیم بازی کند. حواشی رامین رضاییان و تغییر پست حسین ماهینی باعث شد تا برانکو در همان فصل اول، ۲۰ بار از محرمی استفاده کند و حتی در دربی تهران هم او را به عنوان یکی از بازیکنان ثابت به زمین بفرستد. محرمی هم دو فصل درخشان را در پرسپولیس سپری کرد و با سفارش برانکو ایوانکوویچ به کرواسی رفت تا پیراهن دینامو زاگرب را بپوشد. او هنوز هم در این کشور حضور دارد و البته در ترکیب دیناموزاگرب می‌درخشد.

محرمی فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸، ۱۹ بار در ترکیب دیناموزاگرب قرار گرفت اما برای فصل جدید به لکوموتیو رفت تا انتقالی قرضی را تجربه کند. آمار این دفاع راست ۲۴ ساله، انجام تنها ۹ بازی و ۶۳۰ دقیقه حضور در زمین بود. او بعد از تنها چند ماه بازی برای لکوموتیو، به دینامو برگشت و بخصوص در بازی برابر هایدوک که دربی کرواسی هم محسوب می‌شود، به قدری درخشید که ایگور تودور، مدافع سابق یوونتوس و تیم ملی کرواسی و البته سرمربی فعلی هایدوک در وصف او گفت که همین حالا می‌تواند برای بارسلونا بازی کند.

صادق محرمی در نیم فصل دوم چهار بار برای دینامو بازی کرده و با عملکرد درخشان خود نناد بیلیکا (سرمربی دیناموزاگرب ) را مجاب کرده تا از مدافعان راست دیگر خود عبور کند و او را برای بازی در این پست برگزیند. ادامه همین روند بدون شک می‌تواند هم کمکی برای دینامو در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ کرواسی باشد و هم محرمی را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در سال بعد مهیا کند.

یادمان نمی‌رود که دراگان اسکوچیچ چند هفته قبل سری به تمرینات دیناموزاگرب زد و بعد از ملاقات با محرمی، دقایقی هم با نناد بیلیکا گفت و گو کرد. محرمی که محبوب مربیان کروات است، دم دست اسکوچیچ است و به همین دلیل بیشتر از سایر بازیکنان تیم ملی در اقصی نقاط جهان می‌تواند پتانسیل و توانایی خود را به رخ اسکوچیچ بکشد. او که در دوران کی‌روش چهار بازی ملی انجام داده و ۱۸۲ دقیقه پیراهن ایران را پوشیده، امیدوار است در این مقطع و با حضور اسکوچیچ به انتخاب اصلی او در این پست تبدیل شود و از وریا غفوری و رامین رضاییان سبقت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج