جاباما
۹۷۱۹۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

این فوتبال‌های مهم را کرونا از ما گرفت!

ویروس کرونا باعث لغو تعداد زیادی از بازی های فوتبال در سرتاسر جهان شد.

خبرآنلاین: مقاومت فوتبال هم در مقابل شیوع ویروس بدقلق کرونا بالاخره در هم شکست و گسترش این ویروس در قاره اروپا،بالاخره نفس رقابت های باشگاهی قاره سبز را هم گرفت و تمامی ۵ لیگ معتبر اروپایی در پی همه گیر شدن کرونا، مسابقات لیگ های داخلی خود را لغو کردند. این اتفاق پس از آن افتاد که ابتدا تست کرونای دنیله روگانی،مدافع تیم یوونتوس و سپس تست کرونای میکل آرتتا سرمربی تیم آرسنال و همچنین تعدادی دیگر از بازیکنان شاغل در سری آ و بوندس لیگا و لیگ برتر انگلیس مثبت اعلام شد.

در ادامه مروری خواهیم داشت بر تمامی مسابقات حساس داخلی و خارجی که کرونا در این هفته مانع از برگزاری آن شد و میلیون ها هوادار فوتبال در ایران و جهان را پکر کرد.

لیگ برتر ایران

اگر کرونا نبود،روز گذشته هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر ایران برگزار می شد و استقلال در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم تراکتور بود. مسابقه ای که می توانست تاثیر بسیاری در تعیین سرنوشت نبرد تنگاتنگ بالای جدولی ها داشته باشد.

همچنین فردا هم قرار بود که پرسپولیس در تبریز مهمان ماشین سازی باشد. دیداری که مثل تمامی دیدارهای باشگاهی دیگر به زمانی نامعلوم موکول شده است.

این فوتبال‌های مهم را کرونا از ما گرفت!

لیگ برتر انگلیس

لیگ جزیره یکی آخرین لیگ هایی بود که در نهایت تصمیم به تعطیلی مسابقات خود گرفت. تعطیلی ای که مسابقات مهمی را در این هفته به تعویق انداخت. روز شنبه در هفته سی ام رقابت های لیگ انگلیس قرار بود تیم های برایتون و آرسنال به مصاف هم بروند. دیداری که حالا خبری از برگزاری آن نیست و به جای آن،میکل آرتتا سرمربی جوان آرسنال باید به دنبال درمان بیماری کرونا باشد.

همچنین دیدار تیم های منچسترسیتی-برنلی، استون ویلا-چلسی و تاتنهام-منچستریونایتد هم دیگر دیدارهای مهمی بودند که در لیگ برتر لغو شدند.

این فوتبال‌های مهم را کرونا از ما گرفت!

لالیگا

در شرایطی که بارسلونا یک هفته پس از شکست در الکلاسیکو به صدر جدول لالیگا بازگشته بود،حالا این مسابقات به خاطر گسترش ویروس کرونا فعلا به حالت تعلیق درآمده است. بارسا قرار بود این هفته روز شنبه در زمین تیم مایورکا به میدان برود و رئال مادرید هم که در جایگاه دوم جدول قرار داشت روز جمعه میزبان ایبار بود که هیچ کدام از این دیدارها برگزار نشدند.

این فوتبال‌های مهم را کرونا از ما گرفت!

بوندس لیگا

حساس ترین دیدار این هفته بوندس لیگا دربی روهر بین تیم های دورتموند و شالکه بود. دیداری که قرار بود روز شنبه و در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیگنال ایدونا پارک برگزار شود اما در نهایت همان هم لغو شد و کلا در آلمان دیگر هیچ مسابقه ای برگزار نخواهد شد. بازی تیم های یونیون برلین و بایرن مونیخ هم دیگر دیدار مهمی بود که در لیگ آلمان به تعویق افتاد.

این فوتبال‌های مهم را کرونا از ما گرفت!

سری آ

در بین کشورهای اروپایی ایتالیا فعلا بیش از همه با کرونا درگیر است و در این میان سری آ هم از این قاعده مستثنی نبوده و ابتدا دنیله روگانی مدافع یوونتوس و در ادامه بازیکنانی از تیم های سمپدوریا و فیورنتینا به این ویروس مبتلا شده اند. همین اتفاقات در نهایت باعث شد تا پس از برگزاری دیدارهای هفته قبل بدون حضور تماشاگران، سری آ هم به تعویق بیفتد و به زمان نامعلومی موکول شود.

بولونیا-یوونتوس، لچه-میلان، آتالانتا-لاتزیو و اینتر-ساسولو دیدار های مهم فوتبال ایتالیا بودند که برگزار نمی شوند.

این فوتبال‌های مهم را کرونا از ما گرفت!

لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا

جذاب ترین تورنمنت باشگاهی در جهان فوتبال هم از شر کرونا در امان نماند و نتوانست مرحله یک هشتم نهایی خود را با سلامت به انتها برساند.در شرایطی که سه شنبه و چهارشنبه این هفته قرار بود 4 دیدار مهم و سرنوشت ساز در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود، شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا این اجازه را نداد تا مسابقه تیم های منچسترسیتی-رئال مادرید، یوونتوس-لیون، بارسلونا-ناپولی و بایرن مونیخ-چلسی برگزار شود. با این وضع،تکلیف 8 تیم صعود کننده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان فعلا معلوم نیست و مشخص نیست این مسابقات در چه زمانی مجددا از سر گرفته خواهد شد.

این فوتبال‌های مهم را کرونا از ما گرفت!

لیگ اروپا هم در آتش کرونا سوخت و در شرایطی که پنجشنبه گذشته چند بازی از این رقابت ها برگزار شد و تعدادی لغو شد،حالا دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها به طور کامل کنسل شده تا تکلیف صعود تیم هایی چون منچستریونایتد،بایرلورکوزن و اینتر به مرحله بعدی این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج