جاباما
۹۷۲۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

جوانی ام سوخت ؛ می روم تا جوانان نسوزند

فرهادمجیدی از تیم ملی خداحافظی کرد

کاپیتان استقلال که با بازگشت به تیم ملی در دو بازی اخیر ، هیجانی خاص را به فوتبال ملی ایران هدیه داده بود ، امروز در نامه ای از حضور در فوتبال ملی و در سن ۳۵ سالگی ، خداحافظی کرد.

کاپیتان استقلال که با بازگشت به تیم ملی در دو بازی اخیر ، هیجانی خاص را به فوتبال ملی ایران هدیه داده بود ، امروز در نامه ای از حضور در فوتبال ملی و در سن ۳۵ سالگی ، خداحافظی کرد. مجیدی در این نامه که خطاب به علی کفاشیان نوشته ، آورده است:« احتراما، همان‌طور که استحضار دارید اینجانب از سنین جوانی و بیش از ۱۵ سال است که در خدمت تیم ملی فوتبال ایران بوده و بارها افتخار پوشیدن پیراهن مقدس "ایران اسلامی" را داشته‌ام.

با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۴ و عدم حضور احتمالی اینجانب در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی‌ام و حضور جوانان توانمند، جویای نام و مستعد در سطح اول فوتبال کشور، بدینوسیله علیرغم میل باطنی از ادامه حضور در تیم ملی عذرخواهی می‌کنم.

حضور در تیم ملی و شاگردی استادی چون کارلوس کروش افتخاری است که همیشه در زندگی ورزشی‌ام ماندگار است.

بی شک جوانان با انگیزه‌ای چون کریم انصارفرد، میلاد میداوودی، سید ایمان موسوی، محمد نزهتی، میلاد زنیدپور و ... از اعتبار و آبروی فوتبال ایران عزیز دفاع خواهند کرد؛ جوانانی که شاید با حضور امثال مجیدی به سرنوشت بنده حقیر در گذشته دچار شده که در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در تیم ملی فوتبال محروم شدم.

با تمام علاقه و ارادت قلبی‌ام به تیم ملی و پرچم مقدس ایران، همچنان خود را "سرباز وطن " می‌دانم و در سال ۷۵ با اعتماد سرمربی وقت (آقای محمد مایلی کهن) با حضورم به تیم ملی خدمت می کردم و امروز با عذرخواهی و سپردن جای خود به جوانان، به تیم ملی خدمت بیشتری انجام داده‌ام.

امید است با حمایتها و تلاشهای جنابعالی، مسئولان ورزش کشور، درایت کادر فنی و دعای خیر مردم فهیم و عزیز، تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرده و دل میلیونها ایرانی را در جای جای کره خاکی شاد کنند.

خواهشمند است مراتب اعتذار مرا به هر نحو که صلاح می‌دانید به پیشگاه مردم شریف ورزش دوست برسانید تا در جریان قرار گرفته و موجب شرمندگی‌ام فراهم نشود.

در پایان لازم می‌دانم از هواداران عزیز، مربیان، کارشناسان، ارباب جراید و رسانه‌های گروهی که همواره با نظرات و انتقادات خود، مرا حمایت و راهنمایی کرده‌اند صمیمانه سپاسگزاری کنم.

به امید صعود تیم ملی به جام جهانی و خوشحالی تمام ملت عزیز ایران.»

نکته جالب اینجاست که فرهاد مجیدی پس از بازی با سایپا در رختکن این مسئله را با مربیان استقلال مطرح می کند و دوشنبه شب و پس از تماشای بازی ایمان موسوی ، مهاجم جوان تیم نفت آبادان در تماسی تلفنی با یکی از مشاورانش ، تصمیمش برای خداحافظی را قطعی می کند و مشغول نگارش متن استعفایش می شود. او معتقد بود بلایی که در جوانی بر سر خودش آمده را نباید بر سر بازیکنان جوان فوتبال مان بیاورد. »

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فرهادمجیدی از تیم ملی خداحافظی کرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hadi

      به این میگن بازیکن دوس داشتنی اگه همه مثل فرهاد فک کنن وضع ما این نبود

    • حمید

      یعنی چی؟!بالاخره آدم با تجربه باید توی تیم باشه.تیم ملی گلزن نداره بابا به کی بگیم گلزن ندااااااااااااااااااااااااارهههههههه.اه

    • حمید

      آقا چرا نظرو سانسور میکنی!ای بابا.برید توی پستی که حرف های داداش روح الله داداشی رو گذاشتید ببینید آقای ناشناس چه نظری گذاشته.من که چیز بدی نگفتم؟!

    • محمد

      واقعا حیفه مجیدی بره اون باتجربش میتونه به تیم ملی کمک کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج