۹۷۲۱۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد رونالدو

باشگاه یوونتوس می‌خواهد ستاره پرتغالی تا ۳۹ سالگی در این تیم بماند.

ایسنا: به نقل از آس، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای دنیله روگانی تمام تیم یوونتوس به قرنطینه رفت. اکنون باشگاه در تلاش است تا مسائل موجود را حل کند که یکی از مهمترین آن ها که برای هواداران نیز اهمیت دارد ادامه حضور کریستیانو رونالدو در این تیم است.

مهاجم پرتغالی که دوران قرنطینه خود را در مادیرای پرتغال می‌گذراند تا سال ۲۰۲۲ با تیم تورینی قرارداد دارد. ستاره یوونتوس با وجود این که ۳۵ سال دارد عملکردش همچنان فوق العاده است. او در ۳۲ بازی رسمی این فصل ۲۵ بار گلزنی کرده است. همچنین چهار پاس گل داده است. رونالدو از یکم دسامبر در همه بازی های سری آ گلزنی کرد به جز دیدار برابر برشا (در فهرست قرار نداشت) و اینتر. این آمار گلزنی در یازده بازی پیاپی برای کمتر مهاجمی قابل دستیابی است و در ایتالیا نمی خواهند چنین بازیکن روی فرمی را از دست بدهند.

یوونتوس در نظر دارد قرارداد ستاره اش را تا دو سال دیگر تمدید کند و در این صورت رونالدو می تواند تا ۳۹ سالگی برای بانوی پیر بازی کند. به نظر می رسد بازیکن پرتغالی هم با این موضوع موافق است و تنها موضوع دستمزد باقی می ماند. او اکنون برای هر فصل ۳۱ میلیون یورو دریافت می کند.

در حالی که باشگاه در تلاش است قرارداد مهاجم پرتغالی اش را تمدید کند به دنبال یک بازیکن زیر ۳۰ سال است تا این روند گلزنی حفظ شود. تیمو ورنر (لایپزیگ)، هری کین (تاتنهام)، گابریل ژسوس (منچسترسیتی) و مائورو ایکاردی (پاری سن ژرمن) از گزینه های مورد نظر تیم ایتالیایی است. حضور یک مهاجم باعث می شود رونالدو راحت تر به کار خود ادامه دهد. در این صورت ستاره یوونتوس برای تمدید قرارداد راضی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج