۹۷۲۳۴۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

رادوشویچ: فکر بد نکنید، صددرصد برمی‌گردم ایران

بوژیدار رادوشویچ چند روز پیش در صفحه شخصی‌اش با ناراحتی هر چه تمام نوشته بود که من سرباز نیستم و بازیکن حرفه‌ای هستم و از پرداخت نشدن مطالباتش و بقیه مسائل به شدت ابراز ناراحتی کرده بود.

ایران ورزشی: بوژیدار رادوشویچ چند روز پیش در صفحه شخصی‌اش با ناراحتی هر چه تمام نوشته بود که من سرباز نیستم و بازیکن حرفه‌ای هستم و از پرداخت نشدن مطالباتش و بقیه مسائل به شدت ابراز ناراحتی کرده بود. به دلیل آگاهی از آخرین شرایط دروازه‌بان پرسپولیس با او قبل از پرواز همکلام شدیم و گپ و گفتی صمیمانه با او ترتیب دادیم.

بالاخره مشکلات حل شد؟

بله مسئولان باشگاه با من همکاری لازم را داشتند که جا دارد از آنها تشکر ویژه‌ای داشته باشم و ان‌شاءالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید امروز با خانواده‌ام راهی کرواسی می‌شوم.

باشگاه بلیت و بخشی از مطالباتت را پرداخت کرده؟

بله به من قول بلیت را که داده‌اند و همچنین در صحبتی که داشتیم قرارشد بخشی دیگر از مطالبات من و بقیه بازیکنان هم پرداخت شود تا دیگر مشکلی نداشته باشیم و با فکر راحت‌تری در تعطیلات به زندگی‌مان برسیم.

اینجا کرونا همه را اذیت کرده آیا کرونا در کشور تو هم تبعات بدی داشته و برای هموطنانت مشکل‌ساز شده است؟

بله متأسفانه ویروس کرونا کشور مرا هم در برگرفته و به مردم کشورم آسیب زده و تا این لحظه که با شما حرف می‌زنم ۳۷ نفر در کرواسی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

موضوعی که موجب نگرانی همه هموطنانم شده است.

کرواسی ۴ میلیون نفر جمعیت دارد و به نسبت ایران جمعیت خیلی کمتری دارد اما من هم امیدوارم این کرونا بیشتر نشود و مردم بیشتر از این گرفتار نشوند و با قرنطینه کردن همه چیز برطرف شود. این ویروس کرونا واقعاً خطرناک است و با کسی هم شوخی ندارد. به همین دلیل باید خیلی ملاحظه کرد و هر چیزی که به لحاظ پزشکی لازم است را باید رعایت کرد.

این تعطیلات را چگونه می‌گذرانی؟

من فقط در خانه می‌مانم همینطور فرزندم و همسرم، و به هیچ جایی نخواهیم رفت.

در سال 98 بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟

در تیم ما همه بازیکنان خوب و عالی بودند از شجاع و سید و بیرانوند بگیرید تا بقیه بازیکنان که همگی هر وقت بازی کردند نمایش‌های عالی داشتند و انتظارات را برآورده ساختند. به همین دلیل من نمی‌توانم از یک بازیکن خاص حرف بزنم و به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس تیم پرسپولیس بوده است. چه بسا که همه شاهد بودند پرسپولیس سه چهار سالی هست که همه عنوان‌های قهرمانی را قرق کرده و به تیم دیگری اجازه نداده تا قهرمان شود و فقط این قدرت تیمی پرسپولیس بوده که به تیم دیگری اجازه نداده که عرض اندام کند و مقابل پرسپولیس هیچ تیمی حرف خاصی برای گفتن نداشت.

در کرواسی سخت نیست این همه مدت تعطیلی خودت را در خانه زندانی کنی؟

نه وقتی پای بیماری و از همه مهم‌تر بحث سلامتی وجود دارد باید در خانه ماند. از همه این حرف‌ها گذشته اگر در این شرایط کسی از خانه‌اش خارج شود ۱۰۰۰ یورو جریمه می‌شود چون همه جا قرنطینه است و کسی حق خارج شدن از خانه را ندارد . از طرف دیگر پلیس کرواسی هم تدابیر سفت و سختی در پیش گرفته و خیلی خطرناک است. به همین دلیل من صددرصد همه تعطیلات را در خانه می‌مانم و تکان نمی‌خورم و در خانه تمرین می‌کنم.

گفته می‌شد، سفیر کرواسی گفته در این شرایط کرونا سخت است از ایران به کشورت برگردی، از سوی دیگر مشکلات بی پولی و بعضی از مشکلات دیگر موجب شده تا هواداران نگران باشند تو کرواسی بروی دیگر به ایران برنمی‌گردی؟

من ۴ سال در ایران بودم و خاطرات خوب زیادی از ایران دارم و با وجود آنکه خارجی‌ام اما مانند یک بازیکن ایرانی در خدمت تیم محبوبم خواهم بود و پرسپولیس باشگاه بزرگ من به شمار می‌رود به همین دلیل از قول من بنویس در مورد من فکر بد نکنید من صددرصد برمی‌گردم و هواداران نگران برنگشتن من نباشند. هر چند به خاطر کرونایی که آمده سایر نزدیکانم در کرواسی نگران من و خانواده‌ام هستند که ان‌شاءالله آن هم وقتی به کرواسی برویم و ما را ببینند نگرانی‌شان کم می‌شود.

در مورد عید ایران چه صحبتی داری و به نظرت سین‌های سفره هفت سین ایرانی‌ها چگونه است؟

عید ایرانی‌ها زیباست عیدی همراه با بهار و سفره‌های هفت سین که خیلی قشنگ است و من دوست دارم از طریق روزنامه ایران ورزشی به همه مردم ایران عید سال ۹۹ را پیشاپیش تبریک بگویم و به مردم ایران بگویم که ان‌شاءالله کرونا تمام شود و مردم عید خیلی شاد و بهتری را بگذرانند و خیلی خوب و شاد و خوشحال باشند تا عید بیشتر به آنها بچسبد و غم و غصه از دل‌هایشان بیرون برود.

آرزویی که برای مردم کشور خودم و بقیه کشورها هم در مورد کرونا دارم، اینکه ویروس کرونا از زندگی همه مردم جهان محو شود و اثری از آن باقی نماند. ویروس کرونا بدجوری مردم دنیا را درگیر و همه را نگران کرده به همین دلیل من برای همه مردم دنیا آرزوی سلامتی دارم چون الان دغدغه همه مردم دنیا همین است.

ده امتیاز اختلاف با تیم دوم دارید و 9 بازی هم باقی مانده، با این وجود برای قهرمانی چهارم خوشبین هستی؟

پرسپولیس در عمل و در زمین بازی در این چند ساله ثابت کرده بهترین تیم ایران است به همین دلیل ان‌شاءالله باز هم قهرمان می‌شویم و چهارمین قهرمانی متوالی و پوکر قهرمانی‌مان را با هواداران جشن می‌گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد تو ای ....

    • بدون نام

      پسر نیک منتظر بازگشتت هستیم تا دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببری برقرار و سلامت باشی

    • دخی عشقپولیسی

      عشقیییی داداشوویچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج