۹۷۲۴۶۱
۱۵۵ نظر
۵۰۱۶
۱۵۵ نظر
۵۰۱۶
پ

تاکید دوباره روحانی بر خانه‌نشینیِ مردم

رئیس جمهور با اشاره به جزئیات تصمیم گیری شده در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا تاکید کرد: توصیه جلسه به همه مردم این است که حتی‌الامکان از خانه خارج نشوند و حتی‌الامکان به سفر نروند و اگر ضرورتی هست همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور با اشاره به جزئیات تصمیم گیری شده در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا تاکید کرد: توصیه جلسه به همه مردم این است که حتی‌الامکان از خانه خارج نشوند و حتی‌الامکان به سفر نروند و اگر ضرورتی هست همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد ملی مدیریت ⁧کرونا⁩ اظهار کرد: ان‌شاءالله خداوند در اجرای دستورات بهداشتی برای زندگی ما در آغاز سال خیر و برکت و رحمت قرار دهد.

وی عنوان کرد: برای عبور از پیک این بیماری آنچه در جلسه مطرح شد برای ما بسیار امیدوار کننده بود. ان‌شاءالله می توانیم از این مساله با اهتمام و تلاش همگانی عبور کنیم.

تاکید دوباره روحانی بر خانه‌نشینیِ مردم

رئیس‌جمهور ضمن تقدیر از رهبر معظم انقلاب برای مقرر کردن قرارگاهی با فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از ایشان و از همه نیروهای مسلح که همیشه و در همه ابتلاها و سختی‌ها در صف مقدم بودند و تلاش و کوشش کردند تشکر می‌کنیم. در این حادثه هم وارد صحنه شدند و الحمدلله بخشی از تخت های بیمارستانی و نقاهتگاه های آنها فعال شده است. این کمک بزرگی به کشور و مردم است.

روحانی افزود: در کنار تشکر بسیار زیاد از همه کادر درمانی و بهداشتی در کشور از بخش درمانی و پزشکی نیروهای مسلح و فرماندهان آنها که این کار را سامان می‌دهند و اجرا می‌کنند تشکر می‌کنم. همچنین از نیروی انتظامی که در این روزها بسیار فعال بوده است تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینید پلیس همه جا در همه خیابان‌ها و در همه مقاطع با همه تخصص ها حضور دارد و گاهی هم ممکن است وسایلی که باید همراهش باشد تا از خودش حراست و حفاظت کند نباشد اما حضور فعال دارد. از همه نیروهای پلیس‌ها و پرسنل ناجا تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور بیان کرد: همه استانداران عزیزی که از طریق ویدئو کنفرانس جلسه ما را دنبال می‌کردند و از طریق فضای مجازی در جلسه حضور داشتند و مباحث جلسه را شنیدند سپاسگزاری می‌کنم. استانداران عزیز ما با روسای دانشگاه های علوم پزشکی بار سنگینی را به دوش دارند و ان شاءالله در تمام استان ها یک تلاش جمعی و همگانی برای پیروزی بر این ویروس خطرناک انجام گرفته و انجام خواهد گرفت.

روحانی با اشاره به جزئیات تصمیم گیری شده در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا تاکید کرد: توصیه جلسه به همه مردم این است که حتی‌الامکان از خانه خارج نشوند و حتی‌الامکان به سفر نروند و اگر ضرورتی هست همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. از همه کسبه محترم و شاغلین در دولت و بخش خصوصی که در این روزها شبانه روز حضور دارند هم می‌خواهم دستورالعمل های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: وزارت بهداشت و وزارت کشور با هم هماهنگ کردند و مردم در خروجی شهرها و جاده‌هایی که اعلام می‌شود، از لحاظ تب با وسایل تب‌سنج و تدبیری که در اختیار دارند کنترل می‌شوند و اگر موردی را تشخیص دادند که باید از جامعه جدا و قرنطینه شود و به خانه برگردد یا در برخی موارد به مراکز درمانی مراجعه کنند، علی‌القاعده نمی‌گذارند ادامه مسیر بدهند و ماشین را بر می‌گردانند.

روحانی تصریح کرد: خواهش می‌کنیم مردم با همه عوامل اجرایی همکاری کنند و اگر به آنها گفته می‌شود ادامه سفر به ضرر خودشان و مردمی است که در مسیر راه و مقصد هستند، از سفر صرف نظر کنند. همه این کارها برای این است که زودتر از شرایطی که این ویروس برای ما ایجاد کرده عبور کنیم و به یک جامعه توام با سلامتی برگردیم.

رئیس‌جمهور گفت: تصمیمات مهمی در جلسه امروز اتخاذ شد که از لحاظ هماهنگی میان رسانه ها و دستگاه ها، تبلیغاتی و کنترل فضای مجازی وظایف همه مشخص گردید.

روحانی افزود: در مورد کنترل فضای مجازی مسئولیت به مرکز ملی فضای مجازی سپرده شد که با حضور ارگان های مختلفی که امروز ترکیب آن مشخص شد، جلسات مشخصی را برگزار می‌کنند و در این زمینه به افراد توصیه های لازم و تذکر داده خواهد شد. پلیس فتا هم در این زمینه نقش خود را مانند همیشه ایفا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: از روزنامه ها و فضای مجازی می خواهم با کمک همگانی بتوانیم از شرایطی که در آن قرار داریم، عبور کنیم. همچنین برای آموزش و آگاهی مردم باید کار شود تا با همکاری بیشتر از وضعیت کنونی عبور کنیم و همکاری مردم با بخش درمان را بیشتر کنیم.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: مورد دیگری که بحث شد، بحث هماهنگی بیشتر در فضای تبلیغات بود. مسئولیت کمیته تبلیغات به عهده وزیر ارشاد است و باید با هماهنگی تنگاتنگ با دیگر اعضا و به خصوص صدا و سیما کمک کنند تا بتوانیم با هدایت بهتر تبلیغات، این روزها را سپری کنیم.

روحانی عنوان کرد: از معلمان، دانشگاهیان، صدا و سیما و فضای مجازی تشکر می کنم که نگذاشتند به طور کلی فرزندان ما از سیستم آموزشی دور شوند و از ابراز موجود برای آموزش فززندانمان استفاده شد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان و دانشجویان ما از درس و تحصیل عقب افتادند و ما باید زمانی را برای جبران بگذاریم. آموزش و پرورش پیشنهاداتی را برای این جلسه آورد و تصمیماتی گرفته شد و خود آموزش و پرورش آنها را اعلام و ابلاغ می‌کند.

رئیس جمهور گفت: بحث جبران زمانی که در اسفند ماه از دست رفت را ما تصمیم گرفتیم. باید بگویم که نظام آموزشی ما چه 16 فروردین یا با تاخیر شروع شود، به همان نسبت جبران می شود و در جلسات بعدی ستاد آن را مشخص می کنیم و زمان پایان تحصیلات، امتحانات و به طور طبیعی کنکور مشخص خواهد شد. سال جدید آموزشی برای سال آینده در مهر ماه خواهد بود و برنامه ریزی ها باید بر این مبنا انجام شود.

روحانی افزود: در مورد سیستم دانشگاهی بحث زیادی امروز انجام گرفت و به طول انجامید. در این مورد در جلسه بعدی که صبح شنبه دوم فروردین برگزار خواهد شد، تصمیم گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما به صورت طبیعی تعطیلات دارند و مانند همه‌ساله عید تعطیل هستند؛ ولی مقامات مسئول، هیئت وزیران و اعضای این جلسه در ایام عید، تعطیلات نخواهند داشت و سر کار خواهند بود.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: البته نیروهای مسلح همیشه پای کار هستند. ما در دفاتر خود و مردم در خانه خود، کار را پیش خواهیم برد. در تعطیلات نوروز به طور منظم جلسات را خواهیم داشت و تصمیمات ضروری را خواهیم گرفت.

روحانی همچنین تاکید کرد: در جلسه اقتصادی دیروز مواردی را درباره مالیات، اقساط بانکی، وضعیت چک ها و... تصویب کردیم که ریز این مسائل را مسئولین اقتصادی برای مردم توضیح می‌دهند و ممکن است که در توضیحات اینها نیز اشتباهاتی وجود داشته باشد.

وی افزود: ما برای گروه‌هایی که دچار صدمه شدند تسهیلاتی قائل شدیم و چون بعضا مردم به تبلیغات توجه نمی‌کنند، بنابراین بهتر است که مسئولین اقتصادی شخصا این مسائل را به مردم توضیح بدهند.

رئیس‌جمهور در ادامه گفت: کسانی که در حوزه بهداشت و درمان و چه در بخش دولتی و چه در بخش نیروهای مسلح در این ایام کمک می کنند، هزینه های آنها به عنوان هزینه های قابل قبول در بخش مالیات مورد توجه قرار می گیرد و این در جلسه اقتصادی تصویب شد.

روحانی درباره کمک به اقشار ضعیف هم گفت: کمک هایی که قرار است به بخش محروم تعلق بگیرد قبلا اعلام شده که مسئولین مربوطه نیز در این باره توضیح خواهند داد.

وی افزود: تا پایان سال مجددا در خدمت مردم خواهیم بود اما پیشاپیش سال جدید را خدمت همه مردم ایران تبریک عرض می کنم و برای همه عزیزانی که در بیمارستانها هستند شفای عاجل را آرزو دارم.

رئیس‌جمهور همچنین گفت: مردم عزیز ایران را به بردباری توصیه می‌کنم؛ مردمی که همیشه در طول تاریخ بردبار بودند اما شرایط امروز یک شرایط متفاوتی است که همکاری و همراهی مردم کار را زودتر به ثمر می‌رساند. ان شاالله این همکاری مردم و همه فعالان بخش بهداشت و درمان در پایان امسال ثبت شود.

روحانی در پایان گفت: ان شاالله آغاز سال بعد هم با ثبت پیروزی بر این ویروس خطرناک همراه باشد و سال 99 سال شادمانی و سال تلاش و کوشش برای همه ملت بزرگوار ما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم بسته غیب گفتی

      پاسخ ها

      • سعید

        نه اینکه شعار های سال قبل رو دولت خوب عمل کرد!

      • بدون نام

        دیروز یه موضع دیگه داشت امروز گرفته میگه شعار ما باشد مردم گیر اورده

      • بدون نام

        امکانات لازم نیست . شیوع ویروس مرگبار بسیار زیاد است و تنها راه قرنطینه خانگی است . حداقل به خودمان رحم کنیم و تا جایی که امکان دارد از خانه خارج نشویم

      • سعید

        رئیس جمهور عزیز ما دوست داریم در خانه بمانیم اما شما مارا مجبور کرده اید که برویم اداره سر کارمان

      • سعید

        رئیس جمهور عزیز اگر در خانه بمانیم چطور مواد غذایی خرید کنیم؟ آیا دولت زیرساختی برای سایت های خرید اینترنتی دارد؟؟ دیروز درخواست اینترنتی زدم ولی سایت پاسخ داد که در حال حاضر درخواست مقدور نیست

      • بدون نام

        همه مثل شما امکانات ندارند که در
        منزل بمانند. دو رویی بسه دیگه .
        ادارات و تعطیل نکردید یعنی خودتون
        نمی خواهید تعطیل بشه.گردن مردم
        نگذارید.. کشور ثروتمنده ولی دولت گدا
        و خودخواه.بدون امکانات نمیشود در خانه
        ماند .بفهمید.

      • مسیحی

        جناب رییس حمهورآدرس اشتباه به مردم ندیدمیگیداوضاع روبه بهبوده درصورتیکه اینطورنیست اونوقت عده ای ازهموطنها به خاطرحرف شما راه میوفتن به سفرکردن و وضع پیچیده ترمیشه

    • مردم

      فعلا شما و دولت محترم در کاخ بمانید با بهترین امکانات ما کارگرهای بیچاره هم در بیرون خانه دنبال یک لقمه نان اگه با این وضع بازار گیرمون بیاد. چون اگه در خانه بمانیم از گرسنگی و قرض و بدهی می میریم

      پاسخ ها

      • مهدی ناصری

        1ماه دیگه در خانه ماندن هم جواب نمیده. چون با اومدن گرما پشه ها ویروس کرونا رو در عرض72 ساعت بصورت 95درصد پخش و همگانیش میکنن

      • بدون نام

        الان موقع بحث سیاسی و گله گذاری نیست همگی باید همت کنیم به خاطر عزیزانمان کمتر از خانه خارج شویم

      • بدون نام

        خدایی راست میگه

      • بدون نام

        دوستان عزیز بیایم به خاطر مادر و پدرمان و همسر و فرزندانم رعایت کنیم . الان فقط و فقط تمرکز برای حفظ سلامت باشد

      • بدون نام

        والا منم کارگرم به پیر به پیغمبر دلم میخاد خونه باشم تا مریض نشم چون اگه بمیرم نگران خرج زن وبچمم.اما یه عده روی مبلاشون لم دادن حقوقشونم به راه همش میگن نیاین بیرون

      • بدون نام

        یک عده ای واقعا درک نمیکنند کسانی
        هستند که هیچی در خانه ندارند باید روزانه
        کار کنند تا خرجشان تامین شود.اینقدر نگید
        در منزل بمانید ،دولت باید این عده رو تامین کند .

    • بدون نام

      پس کل سال ۹۹ باید بابی مدیریتی شماتوخونه باشن ملت

      پاسخ ها

      • محمود امیری

        تو خونه بمونیم که از کشنگی بمیریم تا اینکه بخاطر نداشتن پول قبوض بیان جلوی در خونه جلوی در و همسایه ابروی مارو ببرن یا اینکه از بانک زنگ بزنند که قسط ندادی به ضامت من زنگ بزنند جلوی حقوق اون بنده خدارو بگییرند همه که مثل شما دسترسی به بیت المال ندارند

      • احمدرضا

        ۹۸استانی بود ،۹۹ میریم کشوری

      • محمد

        آقای روحانی خیلی بیخودکرد. سواره خبرازپیاده نداره بخت ملت فلک زده ایران کجه که به افرادی ناکارآمدی مثل تورای میدن

    • بدون نام

      شعار امسال باید باشه دروغ نگوییم

      پاسخ ها

      • سعید

        واقعان

      • پرویز

        احسنت امسال روحانی عامل بدبختی ملت هستن

      • بدون نام

        قربون دهنت

      • m

        احسنت.موافقم

    • بدون نام

      هه هه هه هه،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الا بذکرالله تطمئن القلوب

      • بدون نام

        درست میگه ولی باید به حساب اونایی که واقعن در مضیقه هستن یه پول درست حسابی بریزن

      • بدون نام

        اخه خداییش کرونا چکار داره به روحانی ودولتش... این دیگه جهانیه

    • یک ایرانی

      .... تو خونه بمونیم نون از کجا بیاریم ؟ ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما روحانی فکرشو کرده

    • بی نام

      درخانه بمانندچی بخورندبااین گرونیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هوا بخورن.ملت همینجوریم سوتغذیه دارن

    • سعید م

      از کجا بیاریم بخوریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی براتون میاره در خونه شخصا

      • بدون نام

        اگه کم هم بخوریم ازمریضی بهتره ولی هرکارمندی یک ناقل ویروسه به خونه ها وارد میکنن

    • بدون نام

      حرفای دیروزت یادت رفت قرنطینه نداریم هرکس دلش خواست فعالیت کند چرا اینقدردورنگی

      پاسخ ها

      • ارام

        کم حافظه است .ایشون .

      • بدون نام

        استانداران فشار اوردن روش

      • بدون نام

        روحانی هزار رنگ

      • بندرعباس

        کلیه پمپ بنزین ها مراکز خرید غیر ضروری تعطیل بشه تا کسی بیخود بیرون نیاد فقط یک ماه ضرر به اقتصاد بخوره بهتر از اینه که ویروس همه رو نابود کنه ادارات دولتی مثل بانکها و ... تعطیل باشه و فقط نیروهای پزشکی و مسلح بکار خود ادامه بدن

      • بدون نام

        اخه اینکه دکتر نیست... حالا پزشکان گفتن بشین خونه... خوب یکم تحمل کنیم تا وضعیت درست بشه

    • محمد

      خدایا چه گناهی کردیم در درگاهت که این رئیس جمهور ماست.

      پاسخ ها

      • علی

        خدایا چه گناهی کردیم تو ایران دنیا اومدیم

      • آسمان

        هرروز میگم چرا تو این جا بدنیا اومدم

      • بدون نام

        گاش روزاول شناسایی کرونا تصمیم درستی میگرفتین یکی میگفت کار دشمن است نمیخواهیم مملکت تعطیل شود شنبه وضعیت عادی میشه یکی میگفت چیزی نیست بزرگش نکنید حالا که آلودگی بطور گسترده کل کشور را فراگرفته مگرخدا کمک کند بعضی ازافراد جامعه دیوانه وار پرسه میزنند اهمیت نمیدهندباید تصمیمجدی وقانونی گرفت باافرادخاطی برخورد شودکه زودتر مهارشود

      • Kamal pasha

        اینو خودتون انتخاب کردین چرا گلایه داری.ازماست که بر ماست.

    • بدون نام

      درخانه بمانیم ولی چیزی بنام قرنطینه نداریم!!!!!! یعنی درخانه بمانید ما مثل کشورهای دیگه پول بهتون نمیدیم

    • بدون نام

      مردم از خانه خارج شوند؟؟؟

    • مرتضی اویسی

      شما استراحت کن مزاحمتون نشیم صبح جمعه انشالله متوجه نام گزاری میشی

    • بدون نام

      ما دوست داریم در کاخ بمانیم امسال

    • مجید

      این که گفته بود از شنبه تمام اوضاع به حالت عادی برمیگرده حالا میخواد درخانه بمانیم،آقای روحانی به جا خرف زدن بیا تو گود و ببین راهکارهای عملی چیه،ببین دنیا چطور با این مسئله برخورد کرده ماهم تجربه کنیم،وقتی میری بیرون انگار نه انگار اصلا همچین چیزی وجود داره ،این یکی از دلیل هاش میتونه همین برخورد شما با این‌مشکل باشه که اینقدر بیخیال هستید به این‌موضوع

    • بدون نام

      عوضش میکنن چند روز دیگە

    • بدون نام

      حسن با خودت چند چندی

    • محمد کشاورز

      از یه طرف میگه قرنطينه نه از یک طرف میگه در خانه بمانید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا فقط دنبال عوض کردن اسم قرنطینن.چون خجالت میکشن بگن قرنطینه

    • یاعلی

      گفتم درخانه بمانیم ولی نگفتم تو کدوم خانه.خانه این جهان یا خانه آخرت

    • اصغر

      سلام. تو را به خدا در خانه بمانید تا دیگر هم وطن ها یمان زنده بمانند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم شماره کارت میدم خرج خونه رو بده من قسم میخورم نرم کارگری

    • بدون نام

      امسال مرد باشیم دروغ نگوییم

    • بدون نام

      واسه تموم شدن دوره‌ی ریاست جمهوریت بی‌صبرانه منتظریم

      پاسخ ها

      • من

        مثلا این بره کی میاد؟

    • ارام

      چه عجب!
      بیرون اومد از خونش ....

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      چرا نباشد بهداشت محیط زیست

    • بدون نام

      شما که اولش گفتین فقط خروجی را چک میکنند که حرفاتون همیشه پرازتناقص هستش اون دفعه هم گفتین ازشنبه شرایط عادی میشه ولی نشد رییس جمهورکه نباید این همه دروغ بگه عیبه زشته

    • تازه به دوران رسیده

      در خانه بمانیم تکلیف کاسب چیه

    • میرزاچاخان

      بامن بمیرم توبمیری کسی خونه نمیمونه
      دستورقرنطینه بده

    • بدون نام

      تو خانه بمانیم از گرسنگی میمیریم پس میریم بیرون حداقل با کرونا بمیریم

    • بدون نام

      شعار سال ۹۹ بایدباشه مسئولین بی لیاقت

    • بدون نام

      چشم بسته غیب گفتی...

    • بدون نام

      نه رونق اقتصادی بهتر.یعنی خاک عالم و ادم تو سرتون

    • میرزاچاخان

      توکه دیروزگفتی چیزی بنام قرنطینه نداریم
      چرااینقدردرتصمیم گیری ضعیفی بدبخت

    • بدون نام

      من حالا باید چکارکنم دوروز دیگه تولدمه میتونم برم کیک سفارش بدم شمع شانزده سالگی بخرم یا نه

      پاسخ ها

      • اصغر

        خوش به حالت.

      • دوست

        تولدت مبارک عزیزم تبریک میگم ایشاالا تندرست باشی
        خونه بشین بیرون نرو

      • بدون نام

        تولدت مبارک عزیزم
        گلی لی لی لی لی لی لی

    • وحید رفیع زاده

      عمو جون تو خونه باید کسی بمونه که داره لاکچری تو کاخ زندگی میکنه .
      شعار ما امسال
      < از گشنگی تو کوچه بمونید >

      تا حضرات راحت زندگی کنن .

    • بدون نام

      درخانه بمانیم با قرنطینه فرقش چیه ؟

      پاسخ ها

      • من

        توخونه موندن خرجش با خود ادمه تو قرنطینه خرجش با دولته

    • بدون نام

      شعار شما امسال این است مدیران مردم را یچابید

    • بدون نام

      همه کارارو که مردم کننرپ تو چکاره ای تو کاخ نشستی همه چی اروم برات فراهم

    • بدون نام

      ...
      خدایا کیا میان رئیس جمهور میشن اون از احمدی نژاد این از روحانی نبودشون بهتر از بودنشون هست

    • بدون نام

      برق اب گاز رو مجانی کن نفری 500تومان بریز بحساب مردم بعد همه خونه میمونن

    • بدون نام

      در خانه بمانید فقط روز رای گیری بیایید بیرون وسلام نامه تمام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم غیور و انقلابی همیشه در صحنه
        اون زمان مردم میشناسن

    • بدون نام

      ....کارمندارو باریسک بالا تا لحظه آخر می فرستید اداره، ارباب رجوعم به دنبالشون، استانها تو خط قرمز کرونا، انوقت میگه در خانه بمانید،

    • بدون نام

      توخنه بمانیم از گرسنگی بمیریم

    • امید

      ولش کن خودت خوبی ؟

    • بدون نام

      مومنان منتظر برای ظهور مولایمان امسال بیشتر دعا کنیم . اللهم عجل لولیک الفرج.

    • عجبا

      درخانه نمانیم پس چکار کنیم مگر غیر از این راهی هست عجب

    • ایرانی

      شمخواهشا به امور مملکتی که قول دادی و زیرش زدی فکر کن.....

    • محمد رضا

      افرین به این همه درایت و اینده نگری همه مشکلات‌حل شد خدا را شکر

    • بدون نام

      الا برکت الا

    • احسان اصغری

      اونوقت تو میای اجاره خونه منو میدی روحانی

    • بدون نام

      شعار با اینکه اعلام میکنید ما قرنطینه نداریم منافات دهره

    • میرو

      ولی دیگه نمیشه بعضی چیز هارو عوض کرد وقتی انجام بشه شده.. تازه باید کمکشون هم بکنید

    • ناشناس

      نه به اون قرنطینه نداریم نه به اون در خانه بمانید

    • علیرضا حسینی

      علی برکت الله

    • بدون نام

      باید آب و برق رو مجانی کنند که مردم بمونن تو خونه هاشون

    • بدون نام

      مردم خانه نشینی رئیس جمهور کاخ نشینی !

    • بدون نام

      آن کسی که محتاج نان شبه چگونه در خانه بماند؟

    • بینام

      ماکه درطول سال خونه میموندیم امسال هم روش

    • سلام

      دمت گرم روحانی جون؛ مدیر خوب به این میگن خدایش (آقای روحانی شاخ آفریقا رئیس جمهور میخواد حتمی شرکت کنید بدون رای آرا به ریاست جمهوری درمیاین
      پیش شاپیش تبریک میگم

    • آرش ایرانوند

      افرادکم بضاعت اگر درخانه بمانند.چی بخورند؟کی قسطاشونو بده؟

    • بدون نام

      بحث در خانه ماندن با همت ملی و کمک به عدم انتشار ویروس لعنتی شعار همه باشد سلامتی و امنیت قدر دان باشیم عزیزان

    • فریدون

      شعار امسال:
      نه منو ببر به خونتون
      نه بیا به خونه ما

    • حسین

      اول هفته آینده قراربود عادی بشه نشد اول سال آینده همه چیر عادی میشه

    • بدون نام

      ماهی 1/500 بریز به حساب سرپرست خانوار تا اجاره خونه رو بدیم تا بعدش

    • بدون نام

      توفکرمیکنی بااین مراحل میشهیابعدایه راه حل دیگه میگی

    • بدون نام

      اگه تو خونه بشینیم که بچه هامون از گشنگی می میرن.برا ما که کسی نیست مفت ومجانی غذا بیاره مث بعضی.

    • یه مردم عادی

      یعنی نیایم سر کار؟؟

    • بدون نام

      بعد تو خرج زن و بچه منو میدی اگر خونه بمونم.؟؟؟

    • کامران

      دولت تبخیر امید با بی کفایتی اش همه راخانه نشین کرده است!

    • حسینعلی

      پس چرا خودش رفته بک جای امن و از انجا دستورات عدیده میدهد

    • بدون نام

      چرا به همه اقشار کم درامد بسته معیشتی نداد این دمه عیدی بازم آقای احمدی نژاد دمش گرم آقای روحانی فقط شعار میده

    • بدون نام

      ادارات که باز است چه جوری در خانه بمانیم؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طی العرض کن عزیزم.

    • رمضون یخی

      هیچ کدومو انتخاب نکردیم انتخاب کردن ما مردم صغیری هستیم برای همینه برامون تصمیم میگیرن همیشه

    • بدون نام

      نام گذاری سال جدید. دوری و. دوستی

    • بدون نام

      سالی که نکست از زمستان و بهارش و رئیس جمهورش پیداست

    • بدون نام

      واقعا که خیلی عجیبه. این آقا میگه از خونه بیرون نزنیم، ولی اگه جایی نریم چطوری پول در بیاریم برا هزینه های زندگیمون. اگه از خونه بیرون نزنیم که اداره برامون غیبت میزنه. عجب آدمیه ......

    • بدون نام

      کرونا سزای بی منطقی، بد بینی، غفلت و بی انصافی آدمهاست، و درمان آن تغییر فکر و رفتار است... ولله عزیز ذوانتقام. ولله علی کل شیئ قدیر.

    • بنده خدا

      حداقل شهرهایی مثل قم و گیلان رو قرنطینه کنید وگرنه عده ای به هیچ صراطی مستقیم نیستن، کوچه ما روز به روز داره شلوغ تر میشه! کادر درمانی و مردم هرچی زحمت میکشن رو اینطوری به باد میدید.

    • نی نام

      به گفته آقای روحانی کارمندان و کارگران رسمی و غیر رسمی کرونا بگیرند و بمیرند از کمبود امکانات پزشکی که یک عده‌ای زنده بمانند و بعد از فکر قاتل شدن انها روانی بشوند جز خود ایشان عجب تزی ما الان در منزل ماندیم قرنطینه ایم پس قرنطینه ما اصلا نداریم یعنی چه مردم را چی فرض کرده بابا دست مریزاد

    • م.م.

      پس تو چرا تو کاخی؟

    • بدون نام

      اون قشری که از لحاظ مالی در مضیقه هستن رو دریابید، اونایی که الحمدلله دارا هستن که میتونن با قرنطینه کنار بیان!

    • گلی

      یا ابلفضل ...این روحانی دوباره شعار داد هممون میمیریمممم

    • بدون نام

      باسلام به نظر من بهتره همه مردم دنیا روی ویروس بیولوژیکی مطالعه و فعالیت کنند تا چاره اساسی پیدا شود و سپس انرا به همه جهان اعلام کنند وبشر را نجات دهند
      بعدفرصت دعوا هست کی ای کار را کرد کدام کشور مقصر است بماند برای بعد
      خداوند انسان را نیافریده که همدیگر را بکشند پس همت و اتحاد جهانی میخواهد

    • توحید

      تا شنبه همچی عادی میشه،

    • بدون نام

      آخه کارمندای بنده خدا شاگرد مغازه ها چه جوری تو خونه بشین آقای کاخ نشین ...

    • بدون نام

      آقایون، خانومها، اون اونجا نشسته بیکاره، به حرف های چرت وپرتش گوش ندین

    • بدون نام

      ولمون کن بابا این چندروز حداقل بزار صدات رو نشنویم خسته شدیمن از شعارهای دروغ. اون بدبختی که درآمدش مجبوره در بیاره برا نون زن و بچش چه قبرستونی بره پول بیاره شما انتقال میدین تو کارتش که نره بیرون هااااا

    • م ن

      و الهی الان داشتم سخنان روحانی رو میخوندم از اداره برق پیام اومد که شماره کنتور و شماره اشتراکتونو پیام بزنید واسه قبض برق
      مرتیکه ی بیکار مگه نمی بینی که کرونا داره غوغا میکنه عوض همدردی با مردمی که نه درآمد و نه کسب و کاری دارن پیام چی میفرستی دست ازین کاراتون بردارید
      شاه میبخشه شاه قلی ادا و اطوار داره

    • بدون نام

      تو که دیروز گفتی قرنطینه نداریم پس خونه بودن یعنی چه ...

    • بدون نام

      خودمون انتخابش کردیم نه بعضی ها انتخابش کردن اون موقع 50 میلیون رای دادن 24 میلیون رای به ای دادن بقیه شعور داشتن رای درست دادن...ببین رئیسی داره تو قوه ی قضاییه مثل مرد کار میکنه.1 سال و نیم دیگه باید به اجبار تحمل کنیم.

    • سعید

      آقای رئیس جمهور محترم شما چه فکری میکنید که این حرفها را میزنی کاسبی ها خوابیده اجاره خونه و مغازه ام را چه جور بدم زن و بچه مگر خرجی نمیخواد چه طور در خانه بمانم چرا دولت اینجور افراط را حمایت نمی کنه

    • بدون نام

      رفت کیش...

    • بدون نام

      شما برو کاخ سعدآباد قایم شو به مردم کاری نداشته باش

    • z.kh

      بله شعار امسال در خانه میمانیم..در خانه هایمان نه ویلایمان در کییییییش اقای رئیس جمهور‌.

    • بدون نام

      اصلا میدونه چی میگه .امروزمیگه چیزی بنام قرنطینه نداریم .امروز یه چیز دیگه میگه .انگاری حالش خوش نیست؟؟؟

    • فرقان

      این یعنی همون قرنطینه که شیخ اعتقادی بهش نداشت

    • م.دانشجو

      توکل بر خدا,انشاالله زودتر این ویروس ریشه کن بشه

    • رزمنده

      والا اون موقع که دلار 4 بود من تا 3 کار میکردم اجاره خانه و خرجم در بیاد الان با دلار 16 تومن از 8 صبح تا 9 شب سه شیفت کار میکنم خدا یه کوچلو هم پارسال بهم داده والا نمیرسه بمونم خونه یک ماه بعد زن و بچه ام تو خیابان هستن

    • بدون نام

      چشم مثل شما میکنیم میشینیم خونه... دیگه امری باشه

    • بدون نام

      خبری میدونم که پیام منوپخش نمیکنی چونکه توهم بی عرضه هستی ...

    • مرتضی

      من برای شرکت خصوص کار میکنن تمام روز سر کار هستم پس چه فرقی کرد ولی اون سه روز اول که تعطیل هستیم میرم مسافرت قابل توجه ریس جمهور بی اختیار

    • بدون نام

      آقا اون ریس جمهور چین که بر قلبها تسخیر خدا رحمت کنه رجایی را....

    • بدون نام

      قرنطینه هزینه داره

    • maybe

      اینطور که داش حسن فرمودن سال۹۹کلا دیگه کرونا موندگاره

    • بدون نام

      مرخصی نمیده رئیس مون آقای رئیس جمهور

    • کیارش اریایی

      راستی سه هفته پیش,جمعه گفتی شنبه همه چبز به روال عادی خود برخواهد گشت دروغگوترین دنیا

    • کیارش اریایی

      توکیش مات بشی ان شاله

    • بدون نام

      اینا میگن تدبیر خاک

    • بدون نام

      همسایه نانوانی دیشب دوتا مطلب گفت اولی : شاطر... قسم جلاله خورده که هفت هزار قرص نان ( لواش) درطی چهل ساله حتی برای روزهای تاسوعا وعاشورا در یک روز ! ندیده ونه شنیده!؟ دومی گفت : یک هفته هست مغازه در بلوار ابوذر را تعطیل کردم خانه نشستم الان م اومدم کنترل دستگاه رو بده درست...؛ التماست میکنم بیشتر با مردم سخن بگوئید درسته ما خودمون مقصریم ! اما عنایت کنید با روشنگری مردم ؟دست این دلالان فاسد و ....کوتاهکنید کنید تمام فروشگاه ها خالی شد!!؟

    • مجتبی

      آره تاکید میکنه بشنید تو خونه ولی هیج جا رو تعطیل نکردن و میگه باید همه چی روال عادی خودش رو داشته باشه.مردم دیگه باورتون ندارند بسه هرچی دروغ به خوردمون دادید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج