جاباما
۹۷۲۴۹۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

اولتیماتوم پلیس به برهم زنندگان امنیت

فرمانده انتظامی پایتخت از کاهش سرقت و شرارت در تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه در مقر پلیس تهران به تشریح عملکرد این پلیس در سال ۹۸ و اقدامات پیشرو پرداخت و اظهار داشت:در حوزه سرقت، سه درصد در وقوع کاهش و پنج درصد در میزان کشفیات افزایش داشته ایم.

وی به امار سرقت در حوزه های مختلف پرداخت و تصریح کرد:در سرقت از طلافروشی ۷۵ درصد، بانک ۱۰۰ درصد، موتورسیکلت ۱۴ درصد و کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی سه درصد کاهش داشته ایم.

سردار رحیمی به کشفیات پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر اشاره و بیان داشت: در سال جاری افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر ۳۷ درصد بوده است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: سال گذشته دو هزار و ۷۸۵ فقره شرارت داشتیم که امسال بیش از ۸۰۰ مورد بوده که نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

سردار رحیمی به تمهیدات پیش بینی شده در مورد چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت:برای چهارشنبه آخر سال چهار قرارگاه فجر، فتح، نصر و رمضان راه‌اندازی شده است و نیرو‌ها از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردارند.

رئیس پلیس پایتخت با التیماتوم به برهم‌زنندگان امنیت گفت: اجازه هیچ‌گونه تجمعی داده نخواهد شد.

وی افزود: در روز‌های گذشته افزایش هزار درصدی کشف مواد محترقه پر خطر را داشتیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین با اشاره به راه‌اندازی ۲۱۷ پایگاه نوروزی در تهران گفت: هزار و ۴۵۰ گشت خودرویی و موتوری و ۴۰۰ گشت پیاده در ایام نوروز به انجام وظیفه می‌پردازند.

سردار رحیمی گفت: سردار مهماندار رییس پلیس راهور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مدت دو هفته در منزل قرنطینه بوده‌اند و هم اکنون به عنوان اولین فرد در ناجا این ویروس منحوس را شکست داده و به محل کار خود بازگشته‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه چهار باند سرقت مسلحانه در چند روز گذشته دستگیر شدند، گفت: یکی از این باندها در پوشش اورژانس اجتماعی صاحب یک طلافروشی را به بهانه اینکه شما دچار ویروس کرونا هستند سوار ماشین کردند و پس از سرقت با آمپول هوا او را به قتل رساندند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه تمامی سارقینی که به مرخصی آمدند در سه سطح تقسیم بندی و در اختیار کلانترها قرار می‌گیرند، گفت: تمامی این مجرمین تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

سردار رحیمی گفت: طبق گزارشات به دلیل بی توجهی برخی از شهرندان وضعیت در تهران با توجه به ویروس کرونا خوب نیست؛ همه در معرض خطر هستند و باید با همکاری یکدیگر اجازه ندهیم دچار بحران شویم.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه ما به دنبال پلمب یا ایجاد محدودیت نیستیم، گفت: خطر جدی است و باید همه با یکدیگر با این ویروس مقابله کنیم.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی خبرنگاری در خصوص نظارت پلیس بر چرخه توزیع اقلام پزشکی گفت: شایعاتی در خصوص اقلام پزشکی کشف شده در جامعه ایجاد شده بود؛ صورتجلسه‌ تمامی اقلام پزشکی که توسط پلیس کشف شده وجود دارد و ما اجازه‌ نداریم که حتی یک عدد از اقلام کشف شده را برداریم.

وی در خصوص نظارت پلیس بر چرخه تولید خاطرنشان کرد: یک طرح بین پلیس، دادستانی و تعزبرات با محوریت پلیس امینت ایجاد شده است که بر تهیه تولید و توزیع اقلام پزشکی نظارت خواهد داشت.

سردار رحیمی گفت: خوشبختانه بحث احتکار با توجه به کنترل‌ها کمتر شده است و احتکار به شدت کاهش پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.م.

      باید تمام سارقان رو اعدام کرد.

      پاسخ ها

      • ایرانی

        با برهم زنندگان نظم قم ، افرادی که درب قبور متبرکه رو میشکنن برخوردی نمیشه؟ اون هنجار شکننان به ظاهر متدیین ولی به اصل متوحش! شامل قانون نمیشن؟...

    • مصطفی زارع

      درود بر مامورین انتظامی کشورم.

    • بدون نام

      درود بر پلیس مقتدر

    • آزاد

      سرقت بیت المال چطور ،صد در صد افزایش داشتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج