۹۷۲۵۱۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آشوبی: نوراللهی بهترین هافبک سال ۹۸ بود

آشوبی می‌گوید انتخاب کریم باقری به عنوان دستیار اسکوچیچ باوجود شخصیت خوب کریم باقری، به خاطر حضور او در یک تیم دیگر، پسندیده نبود.

ورزش سه: فرزاد آشوبی هافبک سابق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که بهترین هافبک لیگ از نظر او کیست، گفت: احمد نوراللهی از دید من بازیکن کاملی است و می تواند ارتباط خوبی بین خط دفاع و خط حمله برقرار کند. بازیکنی است که با خصوصیاتی که دارد بدون توپ هم می تواند موثر باشد و توپگیری کند. وقتی هم که تیم توپ را در دست دارد می‌تواند با ارسال پاس شرایط را به نفع تیم کند و در مجموع بازیکن بسیار خوبی است.

آشوبی درباره دلیل خود برای عدم انتخاب بازیکنانی چون سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و... گفت: تمام بازیکنانی که گفتید بازیکنان بزرگی هستند اما برای انتخاب بهترین هافبک باید استمرار را در نظر بگیریم. احمد نوراللهی در طول سال و در بازی های باشگاهی و ملی کیفیت بالای خود را نشان داد و ثابت کرد که بازیکن بزرگی است و به نظرم شایستگی این را دارد که عنوان بهترین هافبک سال را کسب کند.

وی در مورد آینده احمد نوراللهی بین کاپیتانی در پرسپولیس و حضور در فوتبال اروپا گفت: اگر موقعیت این را داشته باشد که در فوتبال اروپا هم بازی کند، طبیعتا انتخاب اول هم این موضوع است. اما این که به عنوان کاپیتان انتخاب شود، به موقعیت او در تیم برمی‌گردد و این که بازیکنان چه میزان او را قبول داشته باشند و در بین هم تیمی هایش وجاهت داشته باشد و همچنین بتواند تیم را مدیریت کند. من اگر در چنین موقعیتی بودم، قطعا انتخاب اروپایی داشتم. چون هر انسانی برای رسیدن به کمال باید انگیزه داشته باشد و انتخاب نوراللهی هم باید اروپا باشد چون موتور محرکه قوی برای افزایش کیفیت او می‌شود.

هافبک سابق قرمزها که در لیگ هفتم با کریم باقری، قهرمانی در لیگ را تجربه کرد، راجع به انتخاب او برای دستیاری اسکوچیچ گفت: از این که آقا کریم به این جایگاه رسیدند خوشحالم و باعث افتخار است اما من اصلا نمی‌پسندم که ایشان همزمان دو مسئولیت را داشته باشند و این اصلا با فلسفه مربیگری همخوانی ندارد. ایشان باید در یک جبهه حضور داشته باشند اما در کل کریم باقری مربی بسیار خوبی است و شخصیت بزرگی هم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزاچاخان

      مهنازافشاررفت آلمان آشوبی جاشوگرفت روزنیست مصاحبه نکنه

    • بدون نام

      قطعا نوراللهی یکی از بهترین بازیکنان ایران هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج