۹۷۲۵۴۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پاسخ کفاشیان به کنایه وحید هاشمیان!

کفاشیان در پاسخ به اظهارات هاشمیان می‌گوید: «من همیشه رابطه خوبی با هاشمیان داشته‌ام. نمی‌دانم چرا این حرف ها را زده ولی او شخصیتی جدی دارد و با این پشتکار خوبش به نظرم در آینده خیلی موفق خواهد شد.»

خبرورزشی: وحید هاشمیان در تازه ترین گفت و گو علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال را نشانه رفت و گفت: «یکبار که برای رای پرونده ام با پرسپولیس به فدراسیون رفته بودم کفاشیان گفت: «وحید، در هر کدام از تیم های پایه که تمایل داری با ما همکاری کن!» که آنهم به نظرم یک تعارف بود.فوتبال ایران الان هنوز چوب دورانی را می خورد که ایشان در راس بودند و آن خنده ها را تحویل مردم می دادند. من با آقای «صفایی فراهانی» مشکل داشتم و ضربات زیادی در دوره ایشان خوردم اما در دوره این مدیر برای فوتبال اقدامات خوبی هم صورت گرفت اما در زمان آقای «کفاشیان» فوتبال کشور خیلی آسیب دید.»

کفاشیان اما در پاسخ به این اظهارات هاشمیان می گوید: «من همیشه رابطه خوبی با هاشمیان داشته ام. نمی دانم چرا این حرف ها را زده ولی او شخصیتی جدی دارد و با این پشتکار خوبش به نظرم در آینده خیلی موفق خواهد شد.»

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اضافه می کند: «نمی شود که فقط جدی باشیم و حرص بخوریم. باید گاهی هم بخندیم. اصلا ورزش برای شادی و نشاط و شادابی است. نمی دانم نظر هاشمیان درباره من چه بوده ولی کارنامه بنده مشخص است. خیلی ها به من می گویند عملکرد شما در فدراسیون خوب بود و با آوردن کی روش باعث تحول در فوتبال شدید. در رده پایه ، فوتسال و فوتبال ساحلی هم به موفقیت‌هایی رسیدیم. من برای هاشمیان احترام زیادی قایل هستم ولی خیلی ذهنم را درگیر این بحث ها نمی کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزاچاخان

      نبایدم ذهنتودرگیرکنی چون جوابی نداری بدی

    • بدون نام

      حداقل کفاشیان کیروش و به تیم ملی اورد و تیم ملی و برد بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج