۹۷۲۵۸۳
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

کفش جدید آدیداس؛ واقعی بازی کنید، مجازی امتیاز بگیرید

آدیداس، گوگل و شرکت طراح بازی فیفا در پروژه مشترکی با هم کار کرده‌اند تا یک کفش فوتبال هوشمند بسازند.این فناوری که به «آدیدادس جی‌ام‌آر» معروف است شیوه بازی کردن افراد در دنیای واقعی را بررسی می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد چالش‌هایی را پشت سر بگذارند یا موفقیت‌های جدیدی کسب کنند.

برترین‌ها: آدیداس، گوگل و شرکت طراح بازی فیفا در پروژه مشترکی با هم کار کرده‌اند تا یک کفش فوتبال هوشمند بسازند.

این فناوری که به «آدیدادس جی‌ام‌آر» معروف است شیوه بازی کردن افراد در دنیای واقعی را بررسی می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد چالش‌هایی را پشت سر بگذارند یا موفقیت‌های جدیدی کسب کنند.

کفش جدید آدیداس؛ واقعی بازی کنید، مجازی امتیاز بگیرید

وقتی که بازیکن موفقیت جدیدی به دست می‌آورد، امتیاز او در برنامه «فیفا موبایل» بالا می‌رود و این به او کمک می‌کند تا جایزه‌های داخل بازی کامپیوتری فیفا را دریافت کند یا عملکرد تیم خود را در بخش «آلتیمت تیم» برنامه فیفا موبایل بهبود ببخشد.

در این پروژه جدید، به کمک فناوری «جکارد» شرکت گوگل، کفی‌هایی برای کفش‌های فوتبال آدیدادس ساخته می‌شوند. این فناوری امکان دوختن کفی هوشمند به بخش‌های عادی داخل کفش را فراهم می‌کند.

از این فناوری قبلا، به عنوان مثال، در کوله‌پشتی‌ها و کت‌های لی استفاده شده است که به فرد اجازه می‌دهد با کشیدن دست روی آستین ترانه‌ای را که در گوشی وی در حال پخش است عوض کند.

در پروژه جدید گوگل و آدیداس، برچسب هوشمند در داخل یک کفی جاسازی شده تا کاربر بتواند آن را در هر نوع کفشی قرار دهد.

پس از قراردادن کفی در کفش، بازیکن‌ها چالش‌های جدیدی دریافت می‌کنند تا آن‌ها را در دنیای واقعی انجام دهند. مثلا، یکی از اولین چالش‌ها از بازیکنان می‌خواهد از داخل محوطه پنالتی ۴۰ ضربه محکم بزنند تا بتوانند امتیاز «مستر فینیشر» را به دست بیاورند. سپس قدرت شوت‌های آن‌ها در لیدربورد داخل بازی ثبت می‌شود و بر اساس آن امتیاز می‌گیرند.

شرکت‌های مذکور می‌گویند این برچسب هوشمند از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا حرکات بازیکن‌ها در زمین بازی در دنیای واقعی را درک کند. این فناوری می‌تواند ضربات و قدرت شوت‌های بازیکنان، فاصله‌ای که می‌دوند و همینطور سرعت آن‌ها را ثبت و اندازه‌گیری کند.

کفش جدید آدیداس؛ واقعی بازی کنید، مجازی امتیاز بگیرید

این کفش اکنون به بازار آمده و قیمت آن حدود ۳۰ پوند است. برای استفاده از این کفش لازم است که برنامه «فیفا موبایل» داشته باشید. این بازی در هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس موجود است.

منبع: independent

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج