جاباما
۹۷۲۶
۵۰۵۸
۵۰۵۸
پ

توقف شماره‌گذاري دو خودرو ایرانی

رئيس سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران گفت: يكي، دو خودرو هستند كه هنوز همه استانداردها را به صورت كامل رعايت نكرده‌اند و ممكن است در آينده نزديك شماره‌گذاري آنها متوقف شود.

رئيس سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران گفت: يكي، دو خودرو هستند كه هنوز همه استانداردها را به صورت كامل رعايت نكرده‌اند و ممكن است در آينده نزديك شماره‌گذاري آنها متوقف شود.

نظام‌الدين برزگري بدون نام بردن اسامي اين خودروها گفت: در مورد يكي از اين خودروها شركت خودروساز تعهد كتبي داده كه يك مورد استاندارد باقي‌مانده آن به زودي اجرا شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين دو خودرو ريو و روآ هستند؟ عنوان كرد: اسمي از اين خودروها نمي‌برم، اما به همه بنگاههاي توليدي و به ويژه خودروسازان اعلام مي‌كنم كه هر كس استانداردها را رعايت نكند، براساس قانون با آنها برخورد مي‌شود.

به گفته برزگري ظرف يك هفته آينده تكليف ادامه شماره‌گذاري يا توقف شماره‌گذاري خودروهاي فوق مشخص مي شود.

مهلت داديم، كاري نكردند
رئيس سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران درباره احتمال توقف شماره‌گذاري وانت پيكان نيز گفت: اين خودرو با توجه به اخطاري كه ما داده بوديم، نتوانست همه استانداردهاي لازم را به اجرا درآورد. ما در دو مرحله و تا پايان شهريور به شركت خودروساز مهلت داديم تا يك وانت ديگر را كه منطبق با استانداردها است، جايگزين آن كند.

اين مقام مسئول اضافه كرد: براساس بررسيهاي ما شركت خودروساز هيچ كاري تاكنون انجام نداده و ما نيز به قول خود عمل كرديم و توليد و شماره‌گذاري وانت پيكان را از اول مهر ماه امسال متوقف كرديم.

مدير اجرا و نظارت بر استاندارد هاي خودرو ايران خودرو چند روز پيش اعلام كرد كه سازمان استاندارد و نيروي انتظامي در اقدامي ناعادلانه و عجولانه دستور به عدم شماره گذاري وانت پيكان داده‌اند.

كيوان وزيري مدعي شد كه ساير وانت‌هاي داخلي نيز از همه استانداردهاي مصوب برخوردار نيستند، ولي با اين وجود فقط وانت پيكان در مظان اتهام قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

توقف شماره‌گذاري دو خودرو ایرانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج