جاباما
۹۷۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

نورپردازي یکی از مهم‌ترین عناصر در دكوراسيون هر فضا است. در سرويس‌بهداشتي نيز نورپردازي اهميت خاص خود را دارد؛ زيرا در صورت وجود نورپردازي كافي مي‌توان هنگام آرايش رنگ‌ها را به‌خوبي تشخيص داد و به‌درستي از آنها استفاده كرد.

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

نورپردازي یکی از مهم‌ترین عناصر در دكوراسيون هر فضا است. در سرويس‌بهداشتي نيز نورپردازي اهميت خاص خود را دارد؛ زيرا در صورت وجود نورپردازي كافي مي‌توان هنگام آرايش رنگ‌ها را به‌خوبي تشخيص داد و به‌درستي از آنها استفاده كرد. همچنين در يك نورپردازي كامل و كافي دقت افراد هنگام اصلاح كردن بيشتر مي‌شود و همچنين تاثير زيادي در سر نخوردن و آسيب نديدن فرد در حمام دارد. زماني‌كه به نورپردازي سرويس‌بهداشتي مي‌پردازيد اين موارد را در نظر بگيريد.

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

نورپردازي سرويس‌بهداشتي علاوه بر اينكه بر ايمني و سلامت دكوراسيون مي‌افزايد تاثير زيادي بر زيبايي جلوه چیدمان آن دارد. در ادامه ايده‌هايي در خصوص دكوراسيون سرويس‌بهداشتي مطرح مي‌كنيم كه برايتان مفيد است:

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

مطمئن شويد كه در اطراف آينه سرويس‌بهداشتي نورپردازي كامل و كافي براي اصلاح و آرايش صورت وجود دارد. بهترين روش، نصب نورهاي متعدد در حواشي آينه است و اگر فضا اين اجازه را به شما نمي‌دهد توصيه مي‌كنيم از يك چراغ در بالاي آينه استفاده كنيد. نصب تنها يك چراغ سقفي در سرويس‌بهداشتي مناسب نيست؛ زيرا روي صورت فرد زماني‌كه روبه‌روي آينه مي‌ايستد سايه ايجاد مي‌كند.

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

منطقه‌اي در حمام كه دوش در آن قرار گرفته نيز از جمله قسمت‌هايي است كه به يك نورپردازي كافي و مناسب نياز دارد تا ايمني فرد بيشتر شود.

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

شما مي‌توانيد بر حسب سبك دكوراسيون سرويس بهداشتي خود، لوستري مناسب انتخاب كنيد. نصب يك چراغ يا لوستر سقفي در مركز سرويس‌بهداشتي، نور لازم براي قسمت‌هاي ديگر سرويس‌بهداشتي را تامين مي‌كند.

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

چیدمان دكوراتيو را فراموش نكنيد. اين‌كار علاوه بر افزودن نور فضا، مي‌تواند به دكوراسيون سرويس‌بهداشتي شما هويت دهد و در آن نور و لطافت ايجاد كند. استفاده از ديواركوب‌هاي دكوراتيو يا در صورت وجود طبقات، نصب نورپردازي‌هاي متمركز روي طبقات از جمله نورپردازي‌هاي دكوراتيو هستند.

لامپ‌ها و ديمرها

هنگام خريد لامپ‌ها اطمينان حاصل كنيد كه آن لامپ نور سفيد شفاف و خالصي را از خود ساطع كند نه نوري كه ته‌رنگ زرد دارد. نصب ديمر در نورپردازي سرويس‌بهداشتي نيز (مانند نورپردازي ديگر اتاق‌ها) بسيار توصيه مي‌شود؛ زيرا اين وسيله مي‌تواند اختيار تام به شما دهد تا بتوانيد ميزان و شدت نور را با توجه به شرايط، تنظيم و كنترل كنيد كه در اين صورت هم آرامش و لطافت حاكم بر فضا بيشتر خواهد شد و هم مقدار زيادي در مصرف انرژي صرفه‌جويي مي‌شود.

به حداکثر رساندن نور در سرويس‌بهداشتي

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

علاوه بر نصب و استفاده از لامپ‌ها و چراغ‌هاي كافي در قسمت‌هاي مختلف سرويس‌بهداشتي، موارد و نكات ديگري نيز وجود دارد كه با رعايت آنها مي‌توانيد ميزان نور موجود در اين فضا را افزايش دهيد. اين نكات عبارتند از:

  • از رنگ‌هاي تيره در سرويس‌بهداشتي استفاده نكنيد .
  • از آينه‌اي بزرگ در سرويس‌بهداشتي استفاده كنيد تا ميزان بيشتري از نور را منعكس و دو برابر كند.
  • از شلوغ كردن و به‌هم ريخته شدن دكوراسيون اجتناب كنيد.
  • براي ظروف و عناصر از انواع شيشه‌اي استفاده كنيد.

ملاحظات ایمنی

زماني‌كه پاي سيم‌كشي و برق‌كاري وسط مي‌آيد مي‌توان گفت سرويس‌بهداشتي از جمله خطرناك‌ترين فضاها در خانه است. توصيه مي‌كنيم براي اين كار از فردي كارشناس و ماهر كمك بگيريد (حتي اگر اين كار به نظرتان ساده مي‌آيد). در مورد برق‌كاري سرويس‌بهداشتي قوانين و نكات خاصي وجود دارد كه بايد رعايت شود؛ در غير اين‌صورت پيامدهاي خطرناكي در پي خواهد داشت.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

نورپردازي سرويس‌ بهداشتي

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج