۹۷۲۷۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد پلیس با برگزارکنندگان چهارشنبه‌سوری

رییس پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پلیس در صورت مشاهده افرادی که اقدام به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری کنند طبق قانون برخورد می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدام و مشکلی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گیرند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت: رییس پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پلیس در صورت مشاهده افرادی که اقدام به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری کنند طبق قانون برخورد می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدام و مشکلی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گیرند.

سردار کیوان ظهیری عصر دوشنبه درخصوص برگزاری مراسم شب چهارشنبه‌ آخر سال با تبریک ایام نوروز پیش رو و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای مردم شریف ایران گفت: عوامل پلیس برای مقابله با هرگونه بی‌قانونی آمادگی کامل دارند و از مردم می‌خواهیم که جشن شب چهارشنبه‌ آخر سال را در خانه و در کنار دیگر اعضای خانواده برگزار کنند.

برخورد پلیس با برگزارکنندگان چهارشنبه‌سوری

وی ادامه داد: چهارشنبه سوری یکی از آیین کهن ایرانیان است و با توجه به شرایط فعلی کشور و پایتخت و برابر با توصیه های جدی ستاد مبارزه با کرونا، صلاح مردم است که امسال برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در خانه‌هایشان بمانند و خارج نشوند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: جوانان و نوجوانان برای خالی کردن هیجانات خود اقدام به پرت کردن نارنجک های دستی و ترقه به بیرون از خانه می کنند که احتمال آسیب دیدن مردم یا تخریب خودروها و آتش گرفتن درختان کنار خیابان را افزایش می‌دهد و این کار بسیار خطرناک است لذا از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند.

ظهیری ادامه داد: شهروندانی که در این شرایط از خانه بیرون می‌روند احتمال دارد با توجه به شیوع ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شوند و شرایط را برای خود و خانواده سخت کنند.

وی افزود: با توجه به فرهنگ سازی‌هایی که در سال‌های قبل در مورد چهارشنبه‌آخر سال صورت گرفته بود شاهد کاهش تلفات و حوادث تلخ بودیم اما امسال شرایط تغییر کرده و با توجه به شیوع ویروس کرونا از مردم می‌خواهیم که در خانه بمانند و جشن چهارشنبه آخر سال را در کنار اعضای خانواده برگزار کنند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۱۴هزار و ۹۹۱ نفر رسید که در یک روز هزار و ۵۳ نفر دیگر به آمار مبتلایان افزوده شد و از تعداد کل نیز چهار هزار و ۹۹۶ نفر بهبود و ۸۵۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مچکریم برخورد کنید اگرکسی امد بیرون یا باعث شد که دراین نابسامانی ویروس خاست کارپرسداران ودکترهاروزیاد کنه بدون هیچ ملاحزه برخورد کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا واقعا برخورد شه باهاشون

    • یعقوب

      همینکه اعلام کردید چهارشنبه سوری یکی ازاعیاد کهن وملی ایرانیان است گمال تشکر داریم وبخاطر همین سخن حکمتانه ار هموطنان عزیز نه بخاطر کرونا فقط بخاطر سلامتی همدیگر این مراسم برگزار نکنیم اگر عمری باقی ماند انشالله سال اینده

    • بدون نام

      پلیس دیروز در قم مشهد کجا بود در حرم را شکستن تجمع کردن

    • بدون نام

      لطفاً برخوردکنید تا مشکلات بیشتر نشود با تشکر از شما و نیروهای امنیتی و نیروهای انتظامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج