۹۷۲۷۲۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ستاره‌هایی که مدیون کرونا هستند!‌

به تعویق افتادن مسابقات فوتبال در اروپا به سود برخی ستاره های بزرگ شده است.

ورزش سه: وقفه غیرمنتظره در برگزاری رقابت های اروپایی باعث شده بازیکنانی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم شان در دشوارترین مقطع فصل نبودند، حالا امیدوار به بازگشت به میادین باشند.

البته هنوز زمان از سرگیری مسابقات در سراسر اروپا مشخص نیست، اما اگر این اتفاق رخ دهد این ویروس به سود برخی بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال شده است.

پل پوگبا

ستاره فرانسوی منچستریونایتد آخرین بار در باکسینگ دی برای این تیم به میدان رفته و بیشتر مقاطع این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

اوله گونار سولسشر هفته پیش مدعی شد پل پوگبا بعد از تعطیلاتی که قرار بود برای بازی های ملی در نظر گرفته شود می تواند به میادین بازگردد، اما حالا و در صورت شروع فصل یونایتد از هافبک فرانسوی اش استفاده خواهد کرد.

مارکوس راشفورد

گلزن برتر یونایتد با ۱۹ گل در بازی مرحله سوم جام حذفی برابر ولوز در ۱۵ ژانویه دچار آسیب دیدگی کمر شده و از آن پس بازی نکرده است.

اوله گونار سولسشر اخیرا ابراز امیدواری کرد تا پیش از پایان فصل قادر به استفاده از این مهاجم گلزن باشد، اما با توجه به تعویق مسابقات و احتمالا عقب افتادن یورو ۲۰۲۰، این مهاجم جوان می تواند از کمتر از دو ماه دیگر در میادین ظاهر شود.

هری کین

با مصدومیت هری کین در دیدار مقابل ساوتهمپتون، روزهای تیره و نتایج ضعیف ژوزه مورینیو در تاتنهام آغاز شد و گرت ساوتگیت نیز نگران احتمال غیبت این ستاره گلزن در یورو ۲۰۲۰ بود.

اما حالا و با اتفاقاتی که اخیرا رخ داده، مورینیو امیدوار است در روزهای پایانی فصل و در مسیر تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بتواند از هری کین در خط حمله تیمش استفاده کند.

سون هیونگ مین

شرایط برای ژوزه مورینیو و تاتنهام با مصدومیت سون هیونگ مین بدتر هم شد. ستاره کره ای در جریان دیدار مقابل آستون ویلا آسیب دید و مورینیو در آن مقطع مدعی شد تا پایان فصل امکان استفاده از سون هیونگ مین وجود ندارد.

اما با توجه به تعویق مسابقات، مورینیو امیدوار به بازگشت این ستاره خلاق در هفته های پایانی و حضور سون هیونگ مین در روزهای دشوار تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود.

تامی آبراهام

درخشش فوق العاده تامی آبراهام در فصل جاری باعث شد بسیاری امیدوار به ظهور یک مهاجم گلزن در لیگ برتر باشند، اما تامی آبراهام در دیدار مقابل بورنموث مصدوم شد.

فرانک لمپارد چندی قبل ابراز امیدواری کرده بود قادر به استفاده از تامی آبراهام در پایان ماه مارچ باشد، اما با این حساب امکان حضور او در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ وجود دارد.

ادن هازارد

هواداران رئال مادرید از ابتدای فصل در انتظار درخشش ادن هازارد در ترکیب این تیم بودند، اما مصدومیت های متوالی اولین فصل حضور ستاره بلژیکی در برنابئو را به بدترین شکل ممکن رقم زد.

اما در کورس سنگین فتح لالیگا در مقابل بارسلونا و بازی برگشت در لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی، بازگشت ادن هازارد می تواند بهترین خبر ممکن برای رئال مادرید و زین الدین زیدان باشد.

لوییس سوارز

مصدومیت در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ مقابل اتلتیکومادرید باعث دوری لوییس سوارز در ماه های اخیر از میادین و تنهایی لیونل مسی در خط حمله این تیم شده است.

چندی قبل نشریه آ.اس مدعی شد روند بهبودی لوییس سوارز زودتر از حد طی شده و او می تواند پیش از پایان فصل دوباره برای بارسلونا به میدان بازگردد. در صورت ادامه یافتن لیگ قهرمانان، بازگشت لوییس سوارز خبر بسیار خوبی برای بارسلونا و کیکه ستین است.

آلیسون بکر

غیبت دروازه بان برزیلی و آماده لیورپول در دیدار مقابل اتلتیکومادرید، مهم ترین دلیل حذف زودهنگام مرسی سایدی ها در استادیوم آنفیلد و برابر تیم دیگو سیمئونه شد.

لیورپول در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار دارد و یورگن کلوپ امیدوار است برای طی کردن مسیر کوتاه مانده به جام، آلیسون بکر قادر به همراهی این تیم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تع

      هازارد چندماه دیگه حضور نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج