جاباما
۹۷۲۷۹۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پرکارترین و کم‌کارترین بازیکنان استقلال

در حالی که در لیگ نوزدهم ۲۶ بازیکن برای استقلال به میدان رفته‌اند، سه بازیکن در تمام دیدارهای این تیم حضور داشته و از این نظر دارای یک رکورد هستند.

خبرگزاری مهر: در لیگ نیمه کاره نوزدهم جمعاً ۲۶ بازیکن برای تیم استقلال به میدان رفته‌اند و در ۲۰ بازی این تیم مشارکت داشته‌اند که پرکارترین بازیکن در این بین سید حسین حسینی است.

سنگربان آبی پوشان تنها بازیکنی نیست که در همه بازی‌های این تیم حضور داشته، اما تنها بازیکنی است که در همه بازی‌ها به صورت کامل حضور داشته و همه ۹۰ دقیقه‌های تمامی بازی‌ها را حضور داشته است.

در تیم استقلال به جز حسینی، وریا غفوری و مهدی قایدی هم در تمامی دیدارها حضور داشته‌اند اما رکورد حضور در تمامی دقایق بازی در دست حسینی است. وریا غفوری تنها ۴۵ دقیقه از بازی‌های تیمش را از دست داده که این اتفاق مقابل نفت مسجد سلیمان افتاد. غفوری در این بازی در ترکیب ثابت قرار نگرفت و از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شد.

مهدی قایدی هم در تمام دیدارهای آبی پوشان حضور داشته اما کمتر بازی بوده که به صورت کامل و ۹۰ دقیقه در میدان حاضر باشد. قایدی در نیم فصل اول تنها یکبار مقابل نفت مسجد سلیمان و در نیم فصل دوم تنها ۲ بار مقابل ماشین سازی و گل گهر به طور کامل ۹۰ دقیقه بازی کرده است.

در واقع سید حسین حسینی با ۲۰ بازی و ۱۸۰۰ دقیقه حضور در میدان پرکارترین بازیکن استقلال در لیگ برتر است و وریا غفوری با ۲۰ بازی و ۱۷۵۵ دقیقه حضور در رده بعدی قرار می‌گیرد. علی کریمی که تنها ۲ بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن را در نیم فصل اول را از دست داد و یکبار هم در دقیقه ۹۰ تعویض شد، با ۱۸ بازی ۱۶۱۹ دقیقه بازی در رده سوم قرار می‌گیرد. مهدی قایدی هم با ۲۰ بازی و ۱۳۵۶ دقیقه بازی در رده بعدی است.

کم کارترین بازیکن استقلال در لیگ برتر هم ذکریا مرادی مهاجم جوان این تیم است که تنها یکبار به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و ۵ دقیقه در میدان حضور داشت. پس از وی نیز دیگر بازیکن جوان این تیم به نام رضا آذری با یک بازی و ۱۰ دقیقه حضور در میدان در رده بعدی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      ممنون داداشیام که اینقدر خوبید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج