۹۷۲۹۰۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تداوم کابوس در پرسپولیس و استقلال

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس این روزها منتظر مشخص شدن وضعیت مدیریتی باشگاه محبوب خود هستند؛ اگرچه در سال‌های اخیر بارها این شرایط را تجربه کردند.

خبرگزاری فارس: ۲-۳ هفته پیش بود که وزارت ورزش تصمیم گرفت بعد از چند ماه علی فتح‌الله‌زاده را به عنوان سرپرست استقلال انتخاب کند تا به نوعی این باشگاه را از بحران خارج کند اما بعد از ۱۶ روز کار متوجه مشکلات شد و به نوعی عطای کار را به لقایش بخشید.

مشابه همین اتفاق در پرسپولیس رخ داد و محمدحسن انصاری فرد بعد از حدود ۶ ماه کار در این باشگاه از سمت خود استعفا کرد. البته قرار بود بلافاصله سرپرست جدید معرفی شود اما تا امروز این اتفاق رخ نداده است.

طی روزهای اخیر هم بارها عنوان شد که مدیریت استقلال و پرسپولیس به زودی معرفی می شوند؛ حتی وزیر ورزش روز گذشته در گفت‌و‌گویی مدعی شد وضعیت در روزهای آتی مشخص خواهد شد .(لینک خبر). البته هواداران دو باشگاه طی سال‌های اخیر با این وعده‌ها بیگانه نیستند و هر بار این صحبت‌ها را می‌شنوند و البته، هر بار بیشتر نگران می‌شوند.

پیش از این انتقادات زیادی به وزارت ورزش و جوانان وارد می‌شد که از افراد غیر فوتبالی و ناکارآمد در راس هرم مدیریتی ۲ باشگاه استفاده می‌کند. نمونه آن هم استفاده از علی اکبر طاهری، ایرج عرب، سیدرضا افتخاری، فتحی و ... که کارنامه آنها در این دو تیم گویای همه چیز است. ریشه این انتخاب های غلط و بی نتیجه در چه بوده است؟

سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان، وزارت ورزش از محمدحسن انصاری‌فرد و علی‌فتح‌الله‌زاده استفاده کرد اما به گفته هر ۲ نفر، حمایتی از آنها صورت نگرفت تا آنها هم ناکام باشند و عطای کار را به لقایش بسپارند. بررسی این روزها نشان می دهد این دو باشگاه فاقد استراتژی و راهبردی برای مدیریت از سوی مدیران ارشد ورزش کشور هستند. وضعیت کنونی نمایی عریان و تمام رخ از نبود چنین راهبرد و نقشخ راهی است ک چنین روزهای نابسامانی را در پی داشته است.

به نظر می‌رسد هر دو باشگاه با توجه به انتخاب های غلط صورت گرفته و فقدان نقشه راه مشخص و مدون، به روند کنونی ادامه داده و بر حجم بحران ها و مشکلات آنها افزود شود. برای اثبات اشتباه مدیریتی دو باشگاه در این دوره فقط کافی است عدد و رقم دقیق بدهی‌ها در سال‌های اخیر و افزایش نجومی قراردادهای کادر فنی و بازیکنان را بررسی کرد. برای رفع این مشکل نیز بایستی به یک نقشه راه رسید و بدان ملتزم بود که تا امروز، مدیران ارشد ورزش نبوده و نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      نویسنده علاقه ای خاصی به عطای کار را به لقایش بخشیدن
      داره
      یا اینکه تازه یاد گرفته

    • بدون نام

      روابط وباندهای مخوف سیاسی سعی میکنن قدرت در دست خودشون باشه برای همین هيچوقت ورزشی های خاک خورده توی سیستم جایی ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج