جاباما
۹۷۳۱۱۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/12/28

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول عمرتان کمک زیادی به اطرافیان نکرده‌اید و سالی که با تولدتان آغاز می‌شود را برای کمک به اطرافیان غنیمت بدانید و به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌‌آورد. ماه‌های سال تولدتان به خوبی و خوشی ادامه پیدا می‌کند تا خرداد و تیر سال آینده و در این ماه‌ها سایه همای سعادت روی سرتان می‌افتد و با فرصت‌های زیادی برای موفقیت و پیشرفت روبرو خواهید شد. پاییز سال آینده زمان عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، در پاییز سالی که از راه می‌رسد طعم شیرین عشق را خواهید چشید. در آبان ماه سال آینده ایده‌های بکری به ذهن‌ شما می‌رسد و فرصتی پیدا می‌کنید تا زندگی خود را دگرگون کنید. زحمت‌هایی که در زندگی کشیده‌اید در دی ماه سال آینده به بار می‌نشیند و در این ماه مزد زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به سالی سرشار از تجربه‌های درخشان تبدیل نمایید.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فرصتی برای رسیدن به آرزوی دیرینه‌تان مهیا خواهد شد. پولی به دست‌تان می‌رسد اما بهتر است قسمتی از آن را برای کارهای خیریه کنار بگذارید. به همراه دوستان و قدیمی دور هم جمع خواهید شد و حسابی خوش می‌گذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و مهربانی می‌کند. اسرار دل‌تان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. اعضای خانواده مشکلات زیادی دارند اما امروز فرصتی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی پیدا نمی‌کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روزی همراه با سلامتی و شادکامی را به پایان می‌رسانید. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و انتظارات‌شان را برآورده کنید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. هرگز به عشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک نکنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز از همیشه سرحال‌تر به نظر می‌رسید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید. اهل تقلب و فریبکاری هستید و این رفتار امروز کار دست‌تان می‌دهد. فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. به فردی که از شما درخواست پول دارد پاسخ منفی بدهید. برنامه‌ای بلندمدت برای موفقیت و پیشرفت طرح کنید. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و امروز حس‌و‌حال عاشقانه‌ای دارید. رازهایی که در سینه نهان دارید را با احدی درمیان نگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

دست اطرافیان را بگیرید و از کمک به دیگران غافل نشوید. اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. کینه‌توزی را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. شورواشتیاق خود را به انجام کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید. کارها را پشت‌گوش نیاندازید و کارهای عقب‌مانده را در اولویت قرار دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به رازی که از وی مخفی کرده‌اید پی خواهد برد.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. امروز هزینه‌ای هنگفت پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. از شکست‌هایی که در زندگی‌ خورده‌اید درس بگیرید. اجازه ندهید کار عقب‌افتاده‌ای از امروز به فردا موکول شود. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی را درباره شما با همسر یا عقش‌زندگی‌تان مطرح کرده‌است.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. معامله‌ای پرسود در پیش دارید و از این معامله سود هنگفتی به جیب خواهید زد. عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که امروز بیشتر از همیشه دوستش دارید. قول‌‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرف‌تان بمانید. انسان درون‌گرایی هستید و امروز فرصتی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

نگرانی‌های بی‌مورد و کم‌اهمیت را کنار بگذارید. فرصت مناسبی برای پس‌انداز پیدا می‌کنید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. اختلاف‌نظر با همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید. خیال‌پردازی نکنید و نگاهی واقع‌گرایانه‌ به زندگی در پیش بگیرید. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز تحت‌تاثیر صحبت‌های فردی قرار گرفته و رفتار خوبی با شما نخواهد داشت.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد به شما می‌شود، اما این پیشنهاد به‌غیر از ضرر چیزی برای شما نخواهد داشت. انسان جذابی هست و این روحیه امروز به کمک‌تان می‌آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای رفتار ناپسندی که داشته‌اید عذرخواهی کنید. امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. نقاط ضعف خود را بشناسید و تقویت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز رفتاری همراه با عشق و محبت را با شما در پیش خواهد گرفت.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در حمایت و پشتیبانی از شما وارد می‌شود و هر کاری که از دستش برآید را برای موفقیت‌های شما انجام خواهد داد. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان دروغ بزرگی به شما گفته‌است.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و هر خوراکی را نخورید. معامله‌ای در پیش دارید و این معامله سود چشمگیری را روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. پیشنهاد‌ی برای افزایش درآمد به شما می‌شود، اما قبل از هر گونه اقدامی، جوانب مختلف این پیشنهاد را کاملا بررسی نمایید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا کار جدید و خلاقانه‌ای را انجام دهید. روی خوش زندگی را امروز خواهید دید و اوضاع بروفق مرادتان پیش می‌رود.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

هوش سرشاری دارید و از این روحیه برای حل مشکلات امروز کمک بگیرید. فکرهای منفی را کنار بگذارید و همیشه به افکار مثبت و خوشایند فکر کنید. پیشنهادی که یکی از بزرگ‌ترهای فامیل با شما درمیان گذاشته را اجرا کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای درمیان اعضای خانواده وجود دارد. اجازه ندهید عادت‌های ناپسند شما زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. مشاجره‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید به صلح و صفا تبدیل خواهد شد.

فال روزانه ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج