۹۷۳۳۴۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

جزینی: مردم کرونا را جدی نگرفته‌اند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در شرایطی که اردو‌های تیم ملی به دلیل شیوع ویروس لغو شده است، فرنگی کاران تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال می‌کنند.

ایسنا: مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در شرایطی که اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع ویروس لغو شده است، فرنگی کاران تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال می‌کنند.

رسول جزینی با بیان این مطلب تمرینات فرنگی‌کاران به صورت شخصی دنبال می‌شود، گفت: خدا رو شکر با برنامه ریزی انجام شده و پیگیری‌هایی که بعمل آمده، به صورت مجازی با کشتی گیران در ارتباط هستیم و با ارائه برنامه تمرینی، کشتی گیران در حال انجام تمرینات خودشان به صورت انفرادی هستند.

وی تصریح کرد: همه فرنگی کاران می‌دانند که کارشان را باید تمام و کمال انجام بدهند و خوب کار می‌کنند هرچند که در اردو می‌توانستند بهتر تمرین کنند و از برخی مزایا محروم هستند ولی به هرحال باید خودشان را با شرایط پیش آمده تطبیق بدهند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در کنار خانواده خود در اصفهان هستم اما به نظرم مردم موضوع شیوع ویروس کرونا را جدی نگرفتند و اگر این اتفاق بیافتد به صورت یک فاجعه درخواهد آمد. ولی اگر برعکس آن باشد و مردم احتیاطات لازم را داشته باشند و آن چه که ستاد ملی مبارزه با کرونا توصیه می‌کند را انجام دهند، فکر می‌کنم که خیلی زود می‌توانیم از شر این بلای وارداتی خلاص شویم.

جزینی افزود: متأسفم که مردم ما سال نو را با مقوله بدی چون شیوع کرونا آغاز می‌کنند اما خاصیتی که دارد این است که همه در کنار خانواده‌ها هستند. خطر این ویروس به لحاظ ناشناخته بودنش است و مواضع ما در مقابل یک دشمن ناشناخته این است که صبر کنیم و ببنیم راه حل زمین زدنش چه چیزی است و باید در خانه بمانیم و فکر نکنیم که ما به سایرین ربطی نداریم و جامعه واقعا زنجیر وار به هم وصل هستند و باید به اصطلاح با همکاری و هماهنگی همدیگر زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنیم و این حریف ناشناخته را شکست دهیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر مهمترین تمرینات ما برای آماده سازی المپیک باید برگزار می شد و امیدوارم هرچه زودتر از شر این ویروس خلاص شویم تا اردوهای ما نیز زودتر آغاز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اعتراض به مسئولان

      مردم دیگر به مسئولان نظام اعتماد و اطمینان و اعتقاد ندارند،
      وگرنه
      هر کسی جون خودش را دوست دارد،

      مردم با مسئولان نظام با عمل نکردن به توصیه های آنها دارند اعتراض میکنند

    • بدون نام

      شاید هم به خاطر جدی نگرفتن دولت بوده چون شرکت هواپیمایی کشور در اوج خطر به چین به راحتی پرواز میکرد و افتخار میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج