۹۷۳۳۸
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

یک پیشنهاد عیدانه برای دخترخانم‌ها

پوشش دختر خانم‌ها در دید و بازدیدهای نوروزی باید حال و هوای نوجوانی‌شان را کاملا به رخ بکشد. به همین دلیل پیشنهاد ما برای شما دخترخانم‌های جوان ترکیب کت‌های اسپرت و البته کاملا رنگی با شلوار است.

یک پیشنهاد عیدانه برای دخترخانم‌ها
مجله زندگی ایده آل: پوشش دختر خانم‌ها در دید و بازدیدهای نوروزی باید حال و هوای نوجوانی‌شان را کاملا به رخ بکشد. به همین دلیل پیشنهاد ما برای شما دخترخانم‌های جوان ترکیب کت‌های اسپرت و البته کاملا رنگی با شلوار است. این ترکیب اگر به قاعده و درست انتخاب شود هم به مذاق خودتان خوش می‌آید و هم اینکه مناسب با حال‌وهوای دیدوبازدیدهای نوروزی است!

- کت انتخابی شما باید دو شرط اساسی داشته باشد؛ اول اینکه کاملا اسپرت باشد منظور از کت اسپرت کتی است که یقه‌های پهن ندارد، کاملا برش‌دار است و نکته مهم‌تر اینکه کوتاه است یعنی درست تا روی کمر. همان‌طور که می‌بینید کنار هم چیدن این قواعد ناخودآگاه شما را هدایت می‌کند به سمت کت‌های تک دکمه!

یک پیشنهاد عیدانه برای دخترخانم‌ها

- برای انتخاب یک بلوز مناسب، شما دو راه پیش‌رو دارید؛ اول اینکه سراغ شومیز‌ آستین بلند ( بلوزهای یقه مردانه) بروید.راه حل دوم اینکه به انتخاب یک بلوز یقه گرد بلند و به قدر کفایت آزاد مثل نمونه‌های پیشنهادی ما فکر کنید.

- ترکیب‌هایی که می‌بینید ترکیب‌رنگ‌های پیشنهادی ما هستند اما انتخاب نهایی با خودتان است!

یک پیشنهاد عیدانه برای دخترخانم‌ها

- اما شلوار؛ بهتر است فکر پوشیدن شلوار جین را از سرتان بیرون کنید با انتخاب شلوار جین ظاهر شما بیشتر از آنکه مناسب مراسم عیددینی باشد، اسپرت می‌شود. شما باید به شلوارهای راسته کتان یا پارچه‌ای فکر کنید. انتخاب رنگ شلوار هم کاملا از قاعده تضاد رنگی پیروی می‌کند. شما برای انتخاب رنگ شلوارتان باید به رنگی متضاد یا مکمل رنگ کتی که قرار است بپوشید فکر کنید. البته این قاعده در مورد انتخاب رنگ شومیز هم صدق می‌کند یادتان باشد که رنگ بلوز و شلوار شما باید در طیف‌های رنگی‌ نزدیک به هم باشد.

- فارغ از رنگ و طرحی که انتخاب می‌کنید این نکته را هم فراموش نکنید؛ برای آنکه ظاهر شما کاملا اسپرت و در عین حال متناسب به نظر بیاید باید یقه شومیز‌تان روی یقه کت قرار بگیرد و بلندی بلوز هم از زیر کت بیرون بیاید.

یک پیشنهاد عیدانه برای دخترخانم‌ها

- کفش‌های عروسکی معمولا بهترین انتخاب برای هماهنگ شدن با این تركيب هستند اما یادتان باشد کفش انتخابی شما باید حتما رنگی همسو با رنگ کت‌تان داشته باشد!

یک پیشنهاد عیدانه برای دخترخانم‌ها

- برای اینکه اسپرت بودن‌تان را درست و حسابی به رخ بکشید، می‌توانید به انتخاب یک دستمال گردن با ترکیب رنگی همسو با رنگ‌های پوشش اصلی‌تان فکر کنید.

یک پیشنهاد عیدانه برای دخترخانم‌ها

شما به زیورآلات رنگی هم نیاز دارید؛ پیشنهاد ما رفتن سراغ ترکیبی از دستبندهای رنگی است. بندرنگی ساعت شما هم می‌تواند بخشی از این ترکیب باشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا 70

      پیشنهادتون اصلا جالب نبود

    • ایدا

      این پیشنهاد بود یا تبلیغ لباس؟

    • مریم

      اصلأ پیشنهاد خوبی نبود مخصوصأ مدل شلوارها خیلی بی ریخت بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج