۹۷۳۴۵۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازداشت عامل فروش اسپری به جای مواد ضدعفونی

عامل فروش اسپری خوشبو کننده به جای مواد ضدعفونی کننده در کرمان بازداشت شد

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به همراه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بسیج حقوقدانان و همچنین ۴ اکیپ ویژه متشکل از قضات دادسرای کرمان از تعدادی از بیمارستان ها، داروخانه ها، اغذیه فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ و سایر صنوف در شهر کرمان بازید کرد.

"دادخدا سالاری" در پایان این بازدید ۳ ساعته از اصناف مختلف در شهر کرمان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در راستای حفظ حقوق عامه این بازدیدها با قوت و به صورت مستمر در ایام عید نوروز تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس از سطح جامعه ادامه خواهد داشت اعلام کرد: در بازدید های امروز ۵ واحد صنفی اعم از اغذیه فروشی، مرکز عرضه مواد گوشتی و پروتینی، نانوایی و یک باب مغازه آرایشی بهداشتی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه و همچمنین فروش مواد ضدعفونی کننده غیراستاندارد پلمب شدند

سالاری با اشاره به اینکه بررسی رعایت نکات بهداشتی، نظارت بر قیمت ها و همچنین بررسی مشکلات و کمبودها خصوصا در بخش بهداشت و درمان از جمله اهداف این بازدیدهاست افزود: در بازدید سرزده از بخش های مختلف بیمارستان نیمه شعبان کرمان به عنوان مدعی العموم دستور فوری مبنی بر رفع کمبودهای مواد ضدعفونی، دستکش و ... در بیمارستان ها جهت حفظ جان بیماران و پرسنل درمان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: در این ایام که مردم بیش از گذشته به دنبال مواد ضدعفونی کننده می باشند، باید با علم وآگاهی نسبت به خرید مواد شوینده و ضد عفونی کننده اقدام کنند به طور مثال مغازه ای در کرمان اسپری خوش بو کننده را بجای ضد عفونی کننده به فروش می رساند که دستور پلمب این واحد صادر و عامل توزیع و فروش بازداشت شد.

وی با هشدار به اینکه اصناف حق فروش کالاهای غیر مرتبط که در صلاحیت فروش آن واحد صنفی نیست را ندارند، گفت:همچنین در این بازدیده یک واحد صنفی ماهی فروشی به دلیل فروختن مواد ضد عفونی کننده غیرمجاز و غیراستاندارد پلمب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج