۹۷۳۵۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یواخیم‌لوو: کرونا آتشی است برای همه جهان

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ویروس کرونا را هشداری جدی برای همه جهان دانست و از مردم خواست تا برای کنترل و ریشه کن شدن ویروس با هم همکاری داشته باشند.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که شمار مبتلایان به کرونا در آن به شکل نگران کننده‌ای در حال افزایش است. آلمان بعد از چین، ایتالیا، ایران و اسپانیا بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کوید ۱۹ را در جهان دارد.

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان گفت: جهان به خاطر کرونا شبیه به آتش سوزی گسترده و فراگیر شده که دامنه آن هر لحظه در حال افزایش است. زمین الان از خودش در برابر کسانی که فکر می‌کنند در هر حالتی می توانند دست به هر کار بزنند و هر کوچک بزرگی را می توانند انجام دهند مقاومت نشان می دهد.

او ادامه داد: برای بسیاری دیگر درد کشیدن دیگر انسان ها اهمیتی ندارد. همه دیدید که در استرالیا چه آتش سوزی راه افتاد و در آفریقا هم ویروس ابولا جه بالایی سر مردم آورد اما به نظر می رسد که بسیاری به این حوادث اهمیتی نمی‌دهند چر که مدتها است که دیگر درد کشیدن مردم برای بسیاری اهمیتی ندارد. الان با یک ویروسی مواجه هستیم که همه جهان را درگیر کرده است. همه ترس ابتلای خود، خانواده و دوستان‌شان را دارند. تا الان شاهد چنین بحرانی با این حجم نبوده ایم. این شرایط باید باعث شود تا در توزیع عادلانه ثروت فکر شود و مردم همدردی بیشتری از خود نشان دهند.

سرمربی ژرمن ها در پایان گفت: چند هفته پیش حضور در یورو ۲۰۲۰ را در سر داشتیم اما الان همه چیز به خاطر کرونا تغییر کرده است. اولویت ها و توجه این روزها متوجه کرونا است و امیدوار هستیم که با همکاری هم این ویروس از بین رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج