۹۷۳۷۲۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

استاندار: ورودی‌های خوزستان مسدود هستند

استاندار خوزستان گفت: ورودی‌های اندیمشک، بهبهان، دهدز و هندیجان کاملا مسدود هستند و تنها ماشین‌های باربری که مایحتاج مردم را از بنادر استان به سایر نقاط کشور منتقل می‌کنند، می‌توانند وارد استان شوند.

ایسنا: استاندار خوزستان گفت: ورودی‌های اندیمشک، بهبهان، دهدز و هندیجان کاملا مسدود هستند و تنها ماشین‌های باربری که مایحتاج مردم را از بنادر استان به سایر نقاط کشور منتقل می‌کنند، می‌توانند وارد استان شوند.

غلامرضا شریعتی، امروز (۲۹ اسفند) در حاشیه بازدید از محورهای ورودی به استان در اندیمشک، اظهار کرد: سامانه‌ای که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برای گندزدایی و ضدعفونی کردن خودروها و همچنین یک دوربین لیزری ترموسنج که قابلیت سنجش دماها را دارد، به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ورودی‌های استان به جز برای ماشین‌های باربری، امکان پذیرش مسافرین نوروزی را ندارند. ورودی‌های اندیمشک، بهبهان، دهدز و هندیجان کاملا مسدود هستند و تنها ماشین‌های باربری که مایحتاج مردم را از بنادر استان به سایر نقاط کشور منتقل می‌کنند، می‌توانند وارد استان شوند.

وی تاکید کرد: میهمان‌خانه‌ها، هتل‌ها، مهمانسراها و مسافرخانه‌ها امکان پذیرش مسافر را ندارند. همچنین شهرداری، آموزش و پرورش و هیچ دستگاهی تسهیلاتی برای اسکان مسافران نوروزی فراهم نکرده‌اند. از این بابت با وجود اینکه مردم استان خوزستان مهمان‌نواز هستند اما برای حفظ سلامت هموطنان و هم‌استانی‌ها، مردم باید در خانه بمانند و به سفر و دید و بازدید نروند تا بتوانیم بر این ویروس فائق آئیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: شرایط استان به نحوی است که امکان پذیرش مسافر نوروزی را در نوروز ۹۹ نخواهیم داشت. ان‌شاالله در اعیاد نوروزی آینده، میزبانی خوبی برای مردم کشور خواهیم داشت.

شریعتی در پایان گفت: دستور داده شده که همه ورودی‌های استان حتی المقدور بسته شوند و مسافران اجازه ورود به استان ندارند، حتی اگر خوزستانی‌ها از استان خارج شوند، سعی می‌کنیم از ورود آن‌ها جلوگیری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      دروغه خودم دیدم خیلی مسافروارداستان شددیشب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج