۹۷۳۹۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مراکز عرضه مایحتاج ضروری مردم تعطیل نمی‌شود

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به مردم اطمینان خاطر داد که مراکزی چون نانوایی‌ها، فروشگاه‌های عرضه مواد خوراکی و مایحتاج ضروری، تعطیل نمی‌شوند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به مردم اطمینان خاطر داد که مراکزی چون نانوایی‌ها، فروشگاه‌های عرضه مواد خوراکی و مایحتاج ضروری، تعطیل نمی‌شوند.

سرهنگ صادق رضا دوست درباره دستور رئیس جمهور به وزیر کشور پیرامون تعطیلی بازارها، پاساژها و مراکز تجاری تا ۱۵ فرودین، اظهار داشت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، بر اساس وظایف و مأموریت‌های در صنوف و اماکن عمومی، اقدامات خود را دنبال و اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: واحدهایی چون نانوایی‌ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و خوراکی… که مایحتاج ضروری، مورد نیاز و اولیه مردم را عرضه می‌کنند، تعطیل نمی‌شوند و در اجرای دستور رئیس جمهور هم ملاک و معیار توجه به امکان تأمین نیازهای ضروری هم وطنان عزیز است و صرفاً مراکز تجاری، پاساژها و صنوفی است که اقلام ضروری عرضه نمی‌کنند، تعطیل می‌شوند و پلیس نیز بر مبنای مصوبه شورای تأمین استان‌ها و شهرستان‌ها این دستور را اجرایی می‌کند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به مردم اطمینان خاطر داد که مراکزی که اقلام و مایحتاج ضروری و تغذیه‌ای عرضه می‌کنند، قطعاً تعطیل نمی‌شوند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های انجام شده میدانی، اکثر واحدهای صنفی از ارائه خدماتی که باعث تشدید شیوع بیماری کرونا می‌شود، خودداری و همراهی و همکاری خوبی را با پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط نظارتی دارند که قابل تقدیر و تشکر است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا با توصیه به هم وطنان که در راستای کاهش ترددها، تأمین مایحتاج ضروری را از "خرید روزانه" خارج کنند و هر چند روز یک بار اقدام به تأمین مایحتاج نمایند، تصریح کرد: هموطنان عزیزمان باید توجه داشته باشند که ناجا به طور مستمر بر فعالیت اصناف و کسبه نظارت دارد.

سرهنگ رضا دوست خاطرنشان کرد: ما همواره در کنار مردم هستیم و از کلیه شهروندان تقاضا داریم همانند گذشته با پلیس همراهی و همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در واحدهای صنفی و اماکن عمومی، مراتب را به شماره‌های ۱۹۷ و ۱۱۰ گزارش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج