۹۷۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اینترنت تميز و آبکشی شده در مدارس

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اختیاری بودن حضور در کلاس‌های تقویتی و کنکور نوبت عصر مدارس گفت: با هوشمندسازی مدارس، اینترنت به صورت تمیز و در قالب اینترنت ملی به مدارس وارد می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اختیاری بودن حضور در کلاس‌های تقویتی و کنکور نوبت عصر مدارس گفت: با هوشمندسازی مدارس، اینترنت به صورت تمیز و در قالب اینترنت ملی به مدارس وارد می‌شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم بهره‌برداری از دبیرستان نمونه دولتی دخترانه حضرت فاطمة‌الزهرا (س) در رباط کریم با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای احداث ۳۲ مجتمع آموزشی و پرورشی حیات طیبه در حوزه ۳۲ اداره کل آموزش و پرورش گفت: در این مجتمع‌ها، راهبری تمام امور به طور عام در دست مدیر مجتمع است و مدیران مدارس تابع آن نیز معاون مدیر مجتمع محسوب می‌شوند.

وی افزود: درخواست من این است که اسامی این مجتمع‌ها به نام حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) تعیین شود چرا که راه تعلیم و تربیت از این مسیر می‌گذرد، هر چند خیرین در انتخاب نام این مجتمع‌ها اختیار دارند.

حاجی‌بابایی ادامه داد:‌ امسال ۴ میلیون مترمربع مدرسه ‌در کشور ساخته می‌شود همچنین در مهرماه ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی در کشور افتتاح می‌شود و پس از آن باید به سمت پروژه‌های دهه فجر برویم.

*اینترنت آبکشی شده به مدارس وارد می‌شود
وزیر آموزش و پرورش در ادامه از هوشمندسازی 20 هزار مدرسه در سراسر کشور تا پایان سال تحصیلی جاری خبر داد و عنوان کرد: مقرر شده است که طی برنامه پنجم توسعه تمام مدارس کشور هوشمند شوند اما با وجود مدیران فعلی آموزش و پرورش، می‌توان این کار را 3 ساله نیز انجام داد.

وی در ادامه تصریح کرد: با هوشمندسازی مدارس، اینترنت تمیز و آبکشی می‌شود و به صورت اینترنت ملی «اینترانت»‌ وارد مدرسه می‌شود.

*حضور در کلاس‌های تقویتی و کنکور مدارس اجباری نیست
حاجی‌بابایی با اشاره به تعیین نوبت عصر مدارس یک نوبته برای برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکور از اول مهرماه تأکید کرد: شرکت در این کلاس‌ها اجباری نیست و تلاش می‌شود تا هر آنچه را که مورد نیاز دانش آموزان است، در این کلاس‌ها به آنان ارائه دهند.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا آموزش و پرورشی در تراز جمهوری اسلامی شکل گیرد؛ شرط اثربخشی آموزش و پرورش این است که جامعه ما این وزارتخانه را در اوج قله بیند.

دبیرستان نمونه دولتی دخترانه حضرت فاطمةالزهرا (س) امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان رباط کریم افتتاح شد؛ این مرکز آموزشی از سوی بنیاد فرهنگی و آموزشی "مصلی‌نژاد" طراحی و احداث شده است همچنین در این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات عباس "مصلی‌نژاد" خیّر مدرسه‌ساز و مدیر عامل بنیاد فرهنگی و آموزشی مصلی‌نژاد تجلیل شد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اینترنت تميز و آبکشی شده در مدارس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج