۹۷۴۰۲۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

ممنوعیت ورود مسافران استان‌های آلوده به کرمان

استاندار کرمان گفت: ورود خودروهایی از شهرهای استان های آلوده به ویروس کرونا از جمله تهران، قم، مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان و سمنان به استان کرمان ممنوع است.

خبرگزاری ایسنا: استاندار کرمان گفت: ورود خودروهایی از شهرهای استان های آلوده به ویروس کرونا از جمله تهران، قم، مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان و سمنان به استان کرمان ممنوع است.

دکتر محمدجواد فدایی بعدازظهر جمعه اول فروردین در بازدید سرزده از پست قرنطینه مرزی استان در دوراهی دهج در محور "یزد - انار" با تقدیر از عوامل دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی و فرمانداری مستقر در محل بر ادامه اجرای طرح و کنترل دقیق ورودی های استان در قبال بیماری کرونا و ممنوعیت ورود مسافران استان های آلوده به کرونا ویروس طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا تاکید کرد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه ورود خودروهایی از شهرهای استان های آلوده به ویروس کرونا از جمله تهران، قم، مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان و سمنان به استان کرمان ممنوع است خاطر نشان کرد: با توجه به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در سایر استان های کشور، در آینده نام دیگر استان های کشور نیز به این لیست افزوده خواهد شد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مسافرانی که مبادرت به برگشت به مبدا نکنند در ورودی های استان قرنطینه خواهند شد تصریح کرد: این ممنوعیت شامل خودروهای سوخت رسان، کامیونها و حمل کننده مواد غذایی نمی شود.

فدایی با بیان اینکه خودروهای با پلاک های استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با ثبت مشخصات و اطلاعات و با کنترل می توانند از جاده های استان به مقصد استان های خود و به شرط عدم توقف در استان عبور کنند افزود: مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا ویروس لازم اجراست و مقرر شده دادستانی با کسانی که مصوبات را اجرا نکنند و به آنها عمل نکنند، در هر سطحی که باشند برخورد کند.

به گزارش ایسنا، شامگاه پنجشنبه ۲۹ اسفند نیز جلسه ای با موضوع کنترل و محدود سازی ورود افراد غیربومی به استان کرمان در استانداری تشکیل و آخرین وضعیت استان کرمان در این خصوص بررسی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کرمانی ها هرمزگان سفر نکنند

    • یعقوب

      متاسفانه کرمانی سیرجانی کهنوجی منوجانی وارد هرمزگان شدند وهیچ کنترلی نیست

    • رسول عباسی

      خواهش میکنم از همه هم وطنانم که همگی ما ایرانی و از یک کشور با تمدن بسیار غنی هستیم . استانهای که دچار این بیماری مزلک هستن لازم نیست بگیم استان آلوده چون آلوده کلمه ناخوشایندی چون همگی ما از یک کشور هسیم . بازم خواهش میکنم کلمه استان آلوده رابکارنبرید.میشه یک کلمه دیگر نام ببریم که به استانهای دیگری بیشتر دچار این بیماری هسن برنخورد . و بیایم با همه باشیم تا این بیماری شکست بدیم

    • بدون نام

      مسافر رو کلا راه ندین،،،ی جوری گفتین انگار کرمان پاک پاکه.

    • بدون نام

      مسافر رو کلا راه ندین،،،ی جوری گفتین انگار کرمان پاک پاکه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج