جاباما
۹۷۴۰۸۵
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

کرونا، ۵۱۰۰ کارمند ایرلاین را اخراج کرد

شرکت هواپیمایی ایر کانادا به تازگی از تعدیل نیروی بالغ بر ۵۱۰۰ نفر از پرسنل خود تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا خبر داده است.

خبرگزاری ایسنا: شرکت هواپیمایی ایر کانادا به تازگی از تعدیل نیروی بالغ بر ۵۱۰۰ نفر از پرسنل خود تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا خبر داده است.

بر اساس خبری که در رویترز منتشر شده است، شرکت هواپیمایی ایرکانادا به تازگی از تعدیل نیروی ۵۱۰۰ نفر از کارکنان و پرسنل خود تحت تاثیر بحران های ناشی از شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی خبر داده است.

به نظر می رسد که این تعدیل نیرو حدودا تا تاریخ ۳۰ آوریل سال جاری میلادی اجرایی خواهد شد و مقامات این ایرلاین کانادایی اعلام کرده‌اند که بعد از بررسی‌های دقیق، خسارات و تبعات منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی، متعاقبا تصمیمات جدیدی را اتخاذ خواهند کرد.

ایرکانادا، شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور کانادا و بزرگترین ایرلاین این کشور واقع در منطقه آمریکای شمالی به شمار می رود که تا قبل از شیوع ویروس کرونا، روزانه خیل عظیمی از مسافران را به مقاصد مختلف بین المللی در کشورهای مختلف جابجا می‌کرد.

همزمان با شروع گسترده و شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان بسیاری از ایرلاین ها به منظور جلوگیری از انتشار بیشترین ویروس و همچنین حفظ سلامت و بهداشت جامعه، پروازهای خود به مناطق گسترده‌ای از جهان که هم اکنون با کرونا به شدت درگیرند، را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده‌اند. همین لغو پروازها موجب شده که شرکت‌های هواپیمایی ضرر و زیان های مالی گسترده‌ای را متحمل شوند و بسیاری از خطوط هوایی پرتردد و درآمدزایی آنها به حالت غیرفعال تغییر حالت دهد. بسیاری از هواپیماها نیز هم اکنون در فرودگاه های بزرگ و پر تردد جهان زمین گیر شده اند.

همین لغو پروازها موجب شده که شرکت‌های هواپیمایی ضرر و زیان های مالی گسترده‌ای را متحمل شوند و بسیاری از خطوط هوایی پرتردد و درآمدزایی آنها به حالت غیرفعال تغییر حالت دهد. بسیاری از هواپیماها نیز هم اکنون در فرودگاه های بزرگ و پر تردد جهان زمین گیر شده‌اند.

پیشتر نیز هواپیمایی امارات به عنوان یکی از بزرگترین و فعال ترین ایرلاین های جهان با انتشار بیانیه ای جدید از خلبانان و خدمه پروازی خود درخواست کرده بود که مرخصی بدون حقوق بگیرند.

بسیاری از ایرلاین های فعال در سراسر جهان به علت لغو پروازهای داخلی و خارجی و تعطیلی فرودگاههای جهان، با اقداماتی مشابه سعی دارند از بحران های مالی خود و تبعات منفی ناشی از شیوع این ویروس خطرناک بکاهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نفس

      ایشالا که ایرلاین ایران هم مثل اونجا بشه.تا دیگه تیغ مردم نزنن شب عید.

    • بدون نام

      خب شکر خدا الودگی کمتر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده بادکرونا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج