جاباما
۹۷۴۱۱۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نگاهی به تراکتور در سال ۹۸

تیم فوتبال تراکتور در سال ۹۸ فرازونشیب زیادی داشت و آن طور که مدنظر هواداران این تیم بود نتوانست نتیجه بگیرد.

خبرگزاری میزان: یکی از تیم‌های لیگ برتری فوتبال که در سال ۹۸ با مشکلات و فرازونشیب‌های زیادی دست‌وپنجه نرم کرد، تراکتور بود.

وضعیت نتیجه‌گیری تراکتور در سال ۹۸

تراکتور که سال ۹۸ را با برد پُرگل مقابل استقلال خوزستان آغاز کرد در نهایت لیگ هجدهم را با کسب رتبه پنجم به پایان رساند. هدایت تراکتور در آن مقطع به عهده جرج لیکنز بود. این سرمربی بلژیکی در نهایت با پایان لیگ هجدهم تراکتور را ترک کرد تا جای خود را به مصطفی دنیزلی بدهد.

دنیزلی که با سروصدای زیادی به تراکتور آمد در نهایت نتوانست انتظارات مدیران باشگاه را برآورده کند و او هم در نهایت جدا شد تا هدایت تراکتور به دست یک سرمربی ایرانی به نام ساکت الهامی بیفتد. در ۲۱ هفته لیگ برتر نوزدهم که در سال ۹۸ برگزار شد تراکتور موفق شد علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلاتی که برایش پیش آمد خود را تا رتبه سوم بالا بکشد. با توجه به همین موضوع، تراکتوری‌ها امیدواری زیادی به قهرمانی لیگ برتر در سال ۹۹ دارند و باید منتظر ماند و دید این تیم چه نتایجی در سال ۹۹ کسب می‌کند.

حواشی سال

یکی از حاشیه‌هایی که در چند سال اخیر حسابی در باشگاه تراکتور سروصدا کرده رفت و آمد مدیران به این باشگاه است. تراکتور در یکی، دو سال اخیر مدیران زیادی به خود دیده که هر کدام پس از مدتی حضور در این تیم می‌روند و همین عدم ثبات در مدیریت باشگاه، به تراکتور ضربه هم زده است. از سوی دیگر، تراکتور در سالی که گذشت ۳ سرمربی مختلف روی نیمکت خود دید و عجیب نیست که این تیم نتوانسته نتایج دلخواه خود را کسب کند.

ستاره سال

رضا اسدی بدون شک ستاره تیم فوتبال تراکتور در سال ۹۸ بود. این بازیکن که در نقل‌وانتقالات تابستانی از سایپا راهی تراکتور شد، نمایش بی‌نظیری تا پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر که در سال ۹۸ برگزار شد از خود به جای گذاشت تا نشان دهد بی‌دلیل نبوده که هم از استقلال پیشنهاد داشته و هم از پرسپولیس. درخشش ساکت الهامی روی نیمکت این تیم هم در نوع خود جالب بود زیرا توانست تیم بحران‌زده تبریزی را دوباره به صف اول مدعیان قهرمانی بازگرداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واکس. کرونا 1سال طول میکشه تا بیاد بازار ولی پماد ضد سوختگی ما اماده تحویل ب تمام نقاط افغانستامه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج