۹۷۴۲۳۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

کاهش سیر صعودی کرونا در اردبیل

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی ادبیل گفت: خوشبختانه سیر صعودی کروناویروس در استان اردبیل با اقدامات انجام شده با کاهش همراه بوده است.

خبرگزاری فارس: افشین فتحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه سیر صعودی کروناویروس در استان با کاهش همراه بوده که از دلایل این کاهش می‌توان به کنترل تردد خودروها و رعایت در خانه ماندن مردم فهیم استان اردبیل اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به رعایت در خانه ماندن مردم در روزهای اخیر، از نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تشکر و قدردانی داریم که با بیانات و روشنگری که انجام دادند مردم فهیم استان به این هشدارها توجه بسیار جدی داشتند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در طول ۲۴ ساعت اخیر نتیجه آزمایش ۶ بیمار در استان مثبت بوده که البته نسبت به روزهای قبل کاهش قابل توجهی را شاهد هستم و آمار مبتلایان به کروناویروس در استان اردبیل به ۲۷۰ بیمار افزایش یافته است.

فتحی بیان کرد: در حال حاضر ۳۲۹ بیمار مبتلای قطعی و مشکوک به کروناویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند که با توجه به روز گذشته، بستری بیماران با کاهش همراه بوده است.

وی ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت اخیر ۴ فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کروناویروس در استان اردبیل اتفاق افتاده که از زمان آغاز شیوع کروناویروس در استان ۳۴ بیمار مبتلای قطعی به کروناویروس در استان جان خود را از دست دادند که به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:در حال حاضر دو نقاهتگاه برای بیماران مبتلا به کروناویروس پس از بهبودی اختصاص یافته که نقاهتگاه ۱۵۷ تختخوابی آقایان با اختصاص ساختمانی توسط سپاه حضرت عباس استان اردبیل انجام شده و از روز گذشته پذیرش بیماران انجام می‌شود و نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بانوان با اختصاص مکانی از طرف دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از امروز پذیرش بیماران بهبود یافته را انجام می‌دهد.

فتحی تصریح کرد: ۷۰۰ نفر در طرح غربال‌گری مشکوک به بیماری کرونا تشخیص داده شده‌اند که از این تعداد ۳۵۰ مورد در منزل شخصی قرنطینه هستند.

وی گفت: به‌دلیل خرید شب عید و دید و بازدیدهای روز اول عید نوروز، پیش بینی می‌شود پنجم الی هفتم ماه جاری پیک افزایشی کروناویروس را در استان اردبیل شاهد باشیم ولی در صورتی که مردم عزیز استان دید و بازدیدهای نوروزی و حضور در مجامع عمومی را انجام ندهند از ۱۴فروردین شاهد کاهش بیشتر سیر صعودی بیماری خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا هم استانی ها دارن رعایت میکنن از مردم فهیم شهرم خیلی ممنونم امیدوارم بقیه شهر ها هم اینطوری باشن به امید شکست این ویروس

    • امیر

      چرا فهم مردم رو اعتقادات گره میزنید مردم خودشون میبایستی درک کنند که میخوان در خانه بمانند یا در سرد خانه

    • بدون نام

      انشالله

    • بی نام

      بنظر من این خبرهارو نباید به این زودی داد چون مردم بی جنبه تا بفهمن ی شهری شیوعش اومده پایین را میوفتن دوباره اونجارو الوده میکنن هرچی از این ملت همیشه در صحنه بگیم کمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج