۹۷۴۲۴
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

خوش‌پوشی از لحظه تحویل سال

برای لباس عید امسال خود چه فکري کرده‌اید؟ اگر قصد دارید بدون هیچ برنامه‌ای در پاساژهای شلوغ این روزها پرسه بزنید تا شاید لباسی پیدا و خرید کنید، در اشتباهید. ما يک ست متفاوت و شیک رابه شما توصیه می‌کنیم که در تمام مهمانی‌های عید تحسین خواهید شد.

خوش‌پوشی از لحظه تحویل سال
مجله زندگی ایده آل: برای لباس عید امسال خود چه فکري کرده‌اید؟ اگر قصد دارید بدون هیچ برنامه‌ای در پاساژهای شلوغ این روزها پرسه بزنید تا شاید لباسی پیدا و خرید کنید، در اشتباهید. شلوغی و هیاهوی این روزها اجازه خرید خوب و فکر شده را به شما نمی دهد، پس بهتر است، اول به یک ست لباس شیک فکر کنیدوبعد روانه فروشگاه‌ها شوید. ما يک ست متفاوت و شیک رابه شما توصیه می‌کنیم که در تمام مهمانی‌های عید تحسین خواهید شد.

اسپرت و خاص

- اگر اهل لباس‌های رسمی نیستید و تیپی اسپرت‌تر را برای روزهای عید ترجیح می‌دهید. سراغ یک بلوز و شلوار بروید وبرای خاص و متفاوت کردن آن، از دستمال گردن استفاده کنید. دستمال گردنی که برای روزهای اول بهار استفاده می‌کنید، بهتر است از جنس حریر باشد. برای این کار می‌توانيد از روسری‌های حریر استفاده کنید که شيک هستند و احساس سنگینی دور گردن خود نمی‌کنید.

خوش‌پوشی از لحظه تحویل سال

- یک بلوز ساده، کلید طلایی تیپ شماست؛ فقط کافی است این بلوز را از جنسی با کیفیت و ارزشمند انتخاب کرده باشید مانند حریر ساتن، پارچه‌های گران قیمت باعث جلوه دو چندان لباس می‌شوند. حالاکه ستی ساده و اسپرت را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از ترکیب رنگ‌ها بهره ببرید و با ترکیب رنگ‌های خاص، ستی زیبا برای خود فراهم کنید. پیشنهاد ما برای این ست ترکیب رنگ سورمه‌ای با بنفش ارغوانی است.

- رنگ بنفش، رنگ سال آینده است و شما با انتخاب این رنگ، خوش‌پوشی خودتان را نشان می‌دهید.انتخاب شلوار راسته به شما کمک می‌کند، بلندتر نشان داده شوید. اگر پاهای کوتاهی دارید، از انتخاب شلوارهای از بالا گشاد خودداری کنید.

- رنگ‌های بهاری را وارد ست خود کنید تا لباس شما بافصل همراه باشد، به شما توصیه می‌کنیم براي چنین ستی سراغ یک سندل با مایه رنگی صورتی، سرخابی يا ... بروید. کوتاه بودن پاشنه کفش به شکیل بودن این ست کمک می‌کند.

- سادگی این ست به شما اجازه می‌دهد، سراغ گوشواره نقش‌دار و رنگداری بروید که در ست لباس شما خودش را نشان می‌دهد. هنگام انتخاب گوشواره دقت کنید که سنگ‌های رنگی محبوبیت و بازار گرمی این روزها دارند و بدنیست شما هم ترکیب اینها را با لباس نوروزی خود امتحان کنید.

- بهتر است انگشتان شما در دیدو بازدیدهای نوروزی خالی نباشد. حالا که گوشواره شلوغی انتخاب کرده‌اید، در گزینش انگشتر سراغ نمونه‌ای ساده بروید.

- کیف شما ترقی‌ترین بخش ست شما محسوب می‌شود. یک کیف پوست ماری با رنگی تند وتیز که به ست شما جلوه‌اي خاص و متفاوت می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      من فکر کنم چشاتو بستی از تو یک جعبه تصادفا اینارو در آوردی بعد فکر کردی چه فلسفه ای می شه براش بافت.آره؟

      پاسخ ها

      • ice

        خخخخخخخخخخخ، دقیقا

    • الهام

      ا ا پس چادرش کو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه خوب اینجا ایرانه یه کم به سبک واقعی خانم های ایرانی ایده بدید خانم های ما نیاز به مد های زیبا البته با حجاب دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج