۹۷۴۲۹۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

شکایت پزشکان از دولت فرانسه در جریان کرونا

گروهی از پزشکان و پرستاران فرانسوی از دولت این کشور به اتهام «دروغگویی حکومتی» در جریان بحران شیوع ویروس کرونا شکایت کردند.

یورونیوز: بیش از ۶۰۰ پزشک و پرستار فرانسوی از دولت فرانسه و همچنین «انیس بوزن» وزیر بهداشت پیشین این کشور به اتهام دروغگویی حکومتی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا شکایت کردند.

پزشکان و پرستاران عضو انجمن C۱۹ اخیراً با ثبت شکایتی، نخست‌وزیر و وزیر بهداشت پیشین فرانسه را به دروغگویی حکومتی در جریان شیوع ویروس کرونا در این کشور متهم کردند.

اعضای این انجمن می‌گویند نخست‌وزیر و وزیر بهداشت پیشین فرانسه علی‌رغم آگاهی نسبت به خطر شیوع سریع ویروس کرونا اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز فاجعه کنونی را انجام نداده و درباره فراهم کردن ماسک برای کادر درمانی بیمارستان‌ها نیز وعده دروغ داده‌اند.

دیوان دادگستری جمهوری که شکایت انجمن C۱۹ به آنجا ارائه شده، تنها مرجع قضایی در فرانسه است که از صلاحیت رسیدگی به موارد اتهامی علیه اعضای دولت را در زمان مسئولیت آنها برخوردار است.

در روزهای اخیر تعداد زیادی از اعضای کادر درمانی بیمارستان‌ها و مطب‌ها در فرانسه به دلیل عدم دسترسی به ماسک مناسب، به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاجی

      وقتی میگن فرانسه مهد آزادیست واقعا درست است که پزشکانش شکایت وزیر و معاون وزیر را به علت درغگویی و مخفی کردن شیوع کرونا کرده اند آیا در کشور ما که اسلامی است جرات این کار را دارند و زندانی به جرم اقدام علیه امنیت ملی نمی شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج