۹۷۴۵۱۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مرگ مادر و دختر ۵ساله در عبور از رودخانه

یک خانواده ۵ نفره که قصد عبور از یک رودخانه فصلی در بخش تخت شهرستان بندرعباس را داشتند، گرفتار جریان آب شده و ۲ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

خبرگزاری فارس: عبدالحمید سعدینی سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: علیرغم هشدارهای مکرر ستاد مدیریت بحران در رسانه های متعدد در خصوص عدم تردد از مسیل ها و رودخانه در شرایط جوی استان، بی توجهی به این هشدارها و عدم رعایت نکات ایمنی موجب وقوع حادثه دلخراش و از دست دادن جان تعدادی از هم استانی ها شده است.

وی افزود: برابر گزارش تلفنى فرماندار بندرعباس و همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ساعت حدود ۱۴:۳۰ دقیقه، دو نفر ازیک خانواده پنج نفره( یک مادر به همراه دختر پنج ساله اش ) در روستاهاى بخش تخت را آب با خود برده و اجساد آنها یافت شده است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: با وجود تمامی هشدارهای مدیریت بحران استان مبنی بر اجتناب از ترددهای غیر ضروری در شرایط جوی فعلی استان، اما متاسفانه شاهد حادثه دلخراش بر اثر عبور از رودخانه فصلی در حال طغیان هستیم.

سعدینی خاطر نشان کرد: این حادثه تلخ زمانی اتفاق می‌افتد که افراد یک خانواده ۵ نفره تصمیم به عبور از رودخانه روستای پشمی در راه برگشت به روستای بهرغ از توابع بخش تخت شهرستان بندرعباس، می گیرند و در مسیر رودخانه جریان آب مادر و دختر ۵ ساله را با خود می برد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام گزارش این حادثه تیم امداد و نجات اسرع وقت در صحنه حاضر و اقدامات لازم جهت امداد و نجات آغاز که متاسفانه پیکر بی جان مادر و دختر در مسیر رودخانه پیدا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج