۹۷۴۵۳۰
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

شرور معروف جنوب‌شرق کشور کشته شد

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شرور و سارق معروف جنوب شرق کشور یکشنبه ۳ فروردین ماه در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی این شهرستان به هلاکت رسید.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شرور و سارق معروف جنوب شرق کشور یکشنبه ۳ فروردین ماه در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی این شهرستان به هلاکت رسید.

محسن گل محمدی اظهار داشت: یکی از اشرار مسلح و معروف منطقه امروز در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ایرانشهر و در راستای تامین احساس امنیت روانی و اجتماعی مردم به هلاکت رسید.

وی بیان کرد: پیرو درخواست‌های مکرر مردم ایرانشهر و تاکیدات رییس قوه قضائیه در خصوص برخورد قاطعانه و بدون اغماض با سارقان مسلح، این فرد شرور و سابقه‌دار که دارای چندین فقره سابقه‌ی کیفری از جمله خرید و فروش سلاح، سرقت‌های مقرون به آزار و ایراد صدمه بدنی عمدی و سرقت‌های مسلحانه متعدد در جنوب شرق کشور را داشت و از مدت‌ها قبل تحت تعقیب و رصد دستگاه‌های امنیتی بود سرانجام پس از سرقت مسلحانه‌ی نافرجام امروز و تیراندازی به سمت ماموران به هلاکت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: از این شرور سابقه‌دار مقادیر زیادی اموال مسروقه به همراه یک قبضه اسلحه، ۲ تیغه خشاب و مهمات مربوطه نیز کشف شد.

وی اظهارداشت: وی دارای شکات متعدد و پرونده‌های کیفری زیادی در دادگستری ایرانشهر است.

گل محمدی گفت: برخورد جدی و قاطعانه با این‌گونه جرائم خشن و مجرمان خطرناک از اولویت‌های دستگاه قضایی و سایر نهادهای امنیتی ایرانشهر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج