جاباما
۹۷۴۶۱۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرنوشت المپیک در دستان ترامپ؟

بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا به احتمال فراوان در تاریخ قبلی جولای برگزار نخواهد شد و یک ماه دیگر تاریخ جدید اعلام می شود.

خبرآنلاین: شب گذشته اعلام شد که قرار است IOC درباره برگزاری یا انتخاب زمان جدید برای بازی‌های توکیو تصمیم بگیرد و تاریخ قبلی دیگر قطعیت ندارد. در این بین مشکل اصلی IOC این است که هر تصمیمی که اعمال شود هزینه‌های زیادی را به همراه دارد؛ اگر مسابقات در زمان مقرر برگزار شود ممکن است شیوع بیماری کرونا باعث ایجاد مشکلاتی شود و اگر به تاخیر بیافتد هم هزینه‌های بسیاری برای کشور میزبان یعنی ژاپن خواهد داشت و ممکن است باعث شود آن‌ها میزبانی مسابقات را هم از دست بدهند. وضعیتی که باعث شده IOC در تصمیم‌گیری دچار مشکل جدی شود و سناریوهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهد.

از طرفی تعویق این مسابقات برای کشور ما اتفاقی بدی به حساب نمی‌آید؛ این تعویق می‌تواند به رشته‌های مدال‌آوری چون کشتی و وزنه‌برداری کمک کند و فرصت بیشتری به این رشته‌ها بدهد. حال باید دید در یک ماه آینده چه تصمیمی برای المپیک ۲۰۲۰ گرفته خواهد شد و سرنوشت این دوره از رقابت‌ها به چه صورت خواهد بود.

کاروان‌های بزرگ اروپایی این روزها خواهان لغو بازی ها هستند و از یاد نبرید که آمریکا در غیاب روسیه که محروم شده اگر المپیک را تحریم کند چون نخواهد چالش بیماری را بپذیرد ، عملا المپیک با شوکی بزرگ روبرو می شود پس پافشاری ترامپ بر تعویق بازی‌ها احتمالا سبب لغو و تعویق این مسابقات می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج