۹۷۴۶۳۶
۱۶۸ نظر
۵۰۱۷
۱۶۸ نظر
۵۰۱۷
پ

واکنش منفیِ روحانی به کمک کروناییِ آمریکا

رئیس دولت در بخشی از اظهاراتش در هیات دولت به پیشنهاد آمریکایی ها برای کمک به ایران در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: کمک آمریکا به ایران در شرایط سختی کرونا از دروغ‌های بزرگ تاریخ است. ما لیوان آب گل آلود شما را نمی‌خواهیم.

خبرآنلاین: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در اولین جلسه هیات دولت در سال ۹۹، از مردم برای رعایت همه دستورالعمل هایی که ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتند و اکثریت مردم به آن عمل کردند، دید و بازدیدهای عید را در فضای غیرحضوری انجام دادند و سفرها را بسیاری از مردم لغو کردند، قدردانی کرد.

وی افزود: اکثریت مردم به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کردند. گزارش ها نشان می دهد که مردم و مسافران در محل سکونت جدید مانده اند و مساله قرنطینه شخصی و داوطلبانه را همه اجرا می کنند و این ماندن در منزل به عنوان بهترین راه برای این است که سریع تر به شرایط معمولی جامعه دست پیدا کنیم تا مردم بتوانند زندگی راحت خود را ادامه دهند.

اهم اظهارات رئیس دولت دوازدهم را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*از همه کسانی که خدمات به مردم را انجام می‌دهند تشکر می کنم. از تولیدکنندگان و آنهایی که نیازمندی های مردم را اداره می کنند تشکر می کنم که در صحنه تامین نیازمندی های جامعه فداکاری می کنند. البته فداکاری بالاتر برای آنهایی هستند که در بیمارستان‌ها مشغول هستند.

*هم کادر درمانی کشور هم نیروهای مسلح و همه آنهایی که داوطلبانه پای کار آمدند و امکانات خود را در اختیار سیستم بهداشت درمان قرار دادند. نیروی انتظامی و بسیج همه آنهایی که در جاده ها به خاطر سلامت مردم از آنها می خواهند که با توجه به این که شرایط عادی نیست به سفر ادامه ندهند که شاید خوشایند نباشد، اما مردم بدانند که این کار ضروری و لازم است و به نفع جامعه است.

*بازهم به مردم اطمینان می‌دهم همه مسئولین و ارکان نظام، اولین دغدغه‌ خاطرشان، سلامتی شما و فرزندان شما است و وضعیت ما نسبت به کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی شرایط بهتری داریم و این در سایه تلاش و کوشش همگی است.

*شرایط ما با مقایسه با کشورهای دیگر حتی پیشرفته از نظر تامین نیازمندی‌های ضروری، بهداشتی، تخت بیمارستان و نقاهتگاه ها، بهتر است و این در سایه تلاش و کوشش همه است.

* از رسانه ها و صدا و سیما هم تشکر می کنیم که آنها برای آگاهی و آموزش مردم تلاش کردند و همه کسانی که در فضای مجازی بچه ها را سرگرم می کنند و ورزش در درون خانه را به آنها یاد می دهند. شادی را به داخل خانه می برند از آنها هم تشکر می کنم.

*باید با همکاری و هماهنگی یکدیگر این روزهای سخت را بگذرانیم و خواهیم گذراند. این یک بلیه جهانگیر و همه گیر است همه باید در این زمینه تلاش کنیم.

* امسال برخی سنت های ملی و دینی را کنار گذاشتیم و نتوانستیم به امکان مقدسه و هم به نمازهای جماعت و جمعه برویم. نتوانستیم دید و بازدید معمولی و مرسوم هرساله را انجام دهیم، بنابراین برخی مناسک دینی و ملی را به خاطر هدف مهمتر و بالاتر که سلامتی بوده کنار گذاشتیم امیدوارم خداوند زندگی مردم را توام با سلامت کند و بعدا در فرصت های دیگر مردم جبران خواهند کرد.

*قبل از همه اسلام دین بهداشت است یعنی آن دورانی که ۱۴ قرن پیش که اروپا و غرب اساسا خیلی با مسایل بهداشتی سروکار نداشتند و جزیره العرب هم به طریق اولی کاری به بهداشت نداشت یکی از اصول اولیه اسلام «النظافت من الایمان» بود و مردم را به پاکیزگی تشویق کرد و از مردم خواست برای پنج وقتی که برای نماز بایستند دست و صورت را بشویند و سرو پا را مسح بکشند یعنی اساس نظافت درون عبادت و دین ما است.

*از لحاظ ملی هم مشخص است آن کسی که الکل را انتخاب کرد زکریای رازی دانشمند ایرانی بود. اساسا بخش بزرگی از علم پزشکی را ایرانیان ترویج کردند یعنی بوعلی سیناها و دیگران، بنابراین جهان مرهون فرهنگ اسلام و فرهنگ ایرانی در بسیاری از زمینه های علمی و بهداشتی است و همه باید در این مقطع قدردان یکدیگر باشیم.

*{با اشاره به به سال ۹۹ و شعار سال به عنوان «جهش تولید»}: در این سال جدید باید همه توان را برای توسعه و پیشرفت کار و کشور به کار گیریم. رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر همواره بر مسایل اقتصادی و تولید و جهش تولید تاکید کردند و دولت همه توان خود را در سال گذشته به کار گرفت که تولید رونق پیدا کند.

*این که در سال گذشته موفق شدیم ۷۵۰۰ واحد صنعتی را فعال کنیم، صدها طرح مهم را توانستیم افتتاح کنیم به معنای این بود که در مسیر تولید حرکت کردیم. این که امسال مردم در هیچ مقطعی و حتی زمستان کمبود گاز احساس نکردند این اثر همان تولیدی بود که مردم مشاهده کردند. این که مصرف بنزین ما در مقطعی تا ۱۰۰ میلیون لیتر پیش رفت اما در عین حال نیاز به بیگانگان نداشتیم و در داخل تولید کردیم این به معنای کار و تولید بود.

*این که بازار ما بازاری بود که شاید گاهی اوقات بعضی اجناس گران بود و بعضی ها متعادل، اما قفسه های ما خالی نبود این به معنای این بود که در مسیر تولید حرکت کردیم. البته بعضی جاها تلاش ها و کوشش ها زمان می برد که به نتیجه ببرد که ممکن است مردم آن موارد را لمس نکنند که لمس آن موارد نیاز به جهش بزرگ دارد.

* این که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند این است که مواردی که برای مردم ملموس نبوده تلاش مضاعفی را انجام دهیم برای این که تاپایان سال ۹۹ برای مردم ملموس شود. دستور ایشان فرصت بسیار خوبی برای دولت، تولیدکنندگان، بخش خصوصی، عمومی غیردولتی و برای همه است که تلاشمان را مضاعف کنیم.

*اتفاقا من از وزیران خواسته ام که در روزها و هفته های آینده و انشاالله در همین فروردین ماه طرح های مهمی که در سال ۱۳۹۹ تکمیل می کنند و تا پایان ۱۳۹۹ به افتتاح می رسد به مردم اعلام کنند و به مردم بگویند که امسال در زمینه آب، برق، احداث تصفیه خانه، در زمینه گاز، پتروشیمی، صنایع، کشاورزی، مسکن و راه، مسائل دفاعی هر مسئولی در هر بخشی که مسئولیت به عهده دارد گزارش طرح ها را به مردم اعلام کند.

* این که دولت در سال های اخیر توانسته است نزدیک به پنج هزار شرکت دانش بنیان و یا اینکه در فضای مجازی این همه کسب و کار فعال شده است و این که در زمینه « اقتصاد دیجیتال» تا پایان سال چه کار هایی را انجام می‌دهیم و آن را به چه صورت تداوم می دهیم باید به مردم اعلام شود.

*اقدامات در زمینه روابط خارجی، تولید و صادرات و واردات مواد اولیه مورد نیاز کشور و اقدامات ضروری دستگاه دیپلماسی و روابط خارجی تا پایان سال در این بخش را باید به مردم اعلام کنیم.

*سال ۹۹ سال افتتاح طرح های مهم در ایران اعلام می کنم ما تا پایان سال شاهد افتتاح طرح های بسیار مهم در زمینه های مختلف در کشور خواهیم بود و از هم اکنون نیز باید فهرست این طرح‌ها به اطلاع مردم برسد و مسئولان هم باید همه توان خود را نیز بکار بگیرند تا این طرح به ثمر بنشیند.

*{با اشاره به پیشنهاد مقامات آمریکا برای کمک به ایران در مقابله با کرونا}: کمک آمریکا به ایران در شرایط سختی کرونا از دروغ‌های بزرگ تاریخ است. ما لیوان آب گل آلود شما را نمی‌خواهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه کی به حرف شما گوش میده در زمان شما ایران هزار سال به عقب اومد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا هموطنی مثل تو داریم آره

      • بدون نام

        افرین

      • محمد

        واقعا

      • بدون نام

        ما اکثریت مردم به حرفش گوش میدیم

      • بدون نام

        مگه یکسال تحریمها رو برنداشتن چی شد بدتر گرانی و تورم به وجود اومد اون هواپیمایی مسافر بری با کلی دلار از امریکا اومد کجا رفت اقای هموطن ....مگه دولت برای مردم هم کاری کرده یک نفر جوون بیاد بگه من یه وام ۱۰۰میلیونی گرفتم یه کاری رو انجام دادم ..

      • ای کاش به ممدا محمد بگیم ):

        ننگر که گوینده کیست، بگنر که کلامش چیست

      • بدون نام

        بعضی به امریکا جوری اعتماد دارند انگار قادر متعاله.هه

      • محمد

        شانس اوردیم که تندروهابعدازاحمدی نژاد راس کار مملکت نبودندوگرنه ابران بدترازسوریه می شد

      • ج

        دولت درحدتوانش مثبت حرکت کرده کاسبان تحریم واختلاسگران ودزدان وجناح بازان زورشان به دولت چربید نذاشتن برنامه ها وکارهای دولت به موقع ودرست اجرای بشه خصوصآ جناح بازای وافراطیگری نذاشت

      • m

        روحانی همونیه که میگفت آب هم بدون برجام نمیشه خورد..

      • بدون نام

        ماهای که مجبوریم گوش بدهنیم ولی عمل نه چون گسی تلفن درمنزل نیامدندتابدانیدکروناداریم یا?

    • مهدی

      به حق امام حسین روحانی کرونا بگیری ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا را شکر کرونا اومد و یه مدت از نفرین دیگران راحت بودم ولی مثل اینکه .ترک عادت .......‌‌

      • بدون نام

        الهی آمین ازنوع خطر ناکشم بگیره انشالله

      • بدون نام

        مواظب باش نفرینت به خودت برنگرده

      • بدون نام

        به حق امام حسین تو و امثالت که از سفرها به شمال دفاع میکردید کرکنا بگیرید

      • زز

        خخخخ

      • بدون نام

        الهی آمین

      • ا.ع

        نفرین نکنید نمیگیرن.نورمعنوی جلوشو میگیره.مردم کلا حق بدین اینبار بحرفش یه بارم راست گفته باورتون نمیشه حق دارید.ولی اینبارراست گفته گوش کنید تاتکذیب نکرده.ولی بخداراسته دلتون برای بچه هاتون بسوزه...ایناخودشون ازاول اشتباه کردن.الانم سباست باجون مردم اشتباه گرفتن.بچه بازی دراوردن

      • سعید

        انشالله

      • بدون نام

        امثال شما که فقط غرغر کردن بلد کرونا بگیرید که به نفع جامعه است

      • بدون نام

        هیچ وقت برای دیگران بد نخواهید چون خودتان مبتلا می شوید

      • بدون نام

        ای بابا روحانی رئس جمهوری می خواهد۱۴۰۰سال دیکرباشه چرا این حرف نوشتی که به روحانی مربودنمی شودکروناامدخوش امدگشورشهرروستاملت مهین درگرفته هست به این پیرمردی که می خواسته سردارمی گشن یاهواپیمای تواسمان ایران زده می شوپنه دیکراینهاخواسته خدایابزرک توانابروهرگس داناببره باتشکرکرونای نباشی همدیکربخشیدبیاموزرفتی بی کفن بی قبربی اسم خودکردیم لغت برسوادداشتن ماهاکه ارزش بی سوادگم دست کرفته خندیم?

      • بدون نام

        همه حرف هفت سال همش میگین باید بشود باید بشود کشور ما دیگه جزء کشورهای فقیر محتاج صدقه می شود تند روی بیش از حد هم بد است

    • بدون نام

      لعنت بر امریکا ومردم آمریکا هرکس که در آمریکا زندگی می کند همه جانوران در حال انقراض است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره مردم آمریکا منقرض خواهندشد فقط توخواهی ماند

      • بدون نام

        مردم آمریکا چه تقصیری دارند ...

      • بدون نام

        ایزد همه ما را یکتا پرستان را به سر انجام نیک برساند

      • بدون نام

        همه این بلاها که سر ما میاد مقصر شماها هستید که غیر خودتان چشم دیدن کسی را ندارید.

      • بدون نام

        سلام نمیدانم شما پیرو کدام دین آسمانی هستید که به آفریده های خدای واحد لعن و نفرین میفرستید!!!
        در دین اسلام داستانی داریم که پیامبر آن به عیادت کسی رفت که برسر او خاکستر میپاشید

      • بدون نام

        واقعنی؟چقدرم خوب ک تو میدونی

      • بدون نام

        همین بی اعتمادی شما مارا ازجهانیان دور کرده.

      • بدون نام

        همه کشورها دنبال دوست یابی هستند ما دنبال دشمن سازی.

      • ایوب

        فقط تعصب شما که ارزوی از بین رفتن تمام مردم یی کشور دارید یعنی ادم خوبی اونجا وجود نداره تو همین مملکتی که زندگی میکنی خیلیا هستن که کلا انسانیت از بین بردن از احتکار کردن دستکش ماسک بگیر تا میلیارد ومیلیون دلاری دزدین از حق مردم وبیت المال شما اینارو خوب میدونی نه جناب بهتره اول یی سوزن به خودمون بزنیم بعد جوال دوز به کسای دیگه

      • اسما

        این عمدا نوشته تا ببینه چطوری بعضی سریع باور می کنند . منکه بعید میدونم یه آدم مذهبی نوشته باشه مردم آمریکا بمیرن

      • بدون نام

        متاسفیم برات روحانی با دروغهایت

      • بدون نام

        حداقل دیگه امریکا به مردمش خیانت نمیکنه مثل اینجا و تو رفاه و دارایی و لذت زندگی هستن. .

      • بدون نام

        نه اینکه خودشان کمک کردن عرضه ندارن دویست تومن بسته حمایت کرونا روبدن

    • بدون نام

      دوست دارم‌حدف زدنتونو پراز امید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امید واهی تو خالیه

    • بدون نام

      چرا از سلامتی و جان مردم برای مقاصد سیاسی خودتان خرج میکنید ؟

      همه امکانات. درمان و رفاهی را دارید و برای هم کری می خوانید ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر ساده اید شما تو اوج تحریمها و کرونا پمپیو خواستار حمله نطامی به ایران بود و میگفت الان که کرونا در ایران هست بهترین فرصت حمله است بعد باور میکتید بیان کمک کنن از سندرز تا رئیس جمهور پاکستان و حتی ژاپن از آنریکا خواستن تحریمها رو حداقل تا پایان کرونا رفع کنه

    • بدون نام

      آمریکا ( شیطان بزرگ ) کرونا را ساخته تا اقتصاد و مردم ما را نابود کند و الان می خواهد با ارسال کمکهای آلوده به کرونا میزان مرگ و میر را بالا ببرد مثل اهدای کلاه قرمز های آلوده به کرونا توسط سفارت آمریکا در اربیل عراق که باعث آلوده شدن تعداد زیادی از مردم عراق شد ،،،؟!!!؟؟؟!!؟؟!!؟؟؟!!؟؟!!؟؟!!؟؟!؟؟!!؟؟؟؟!؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما اقتصاد داریم که آمریکا بخواد بهش ضربه بزنه بازم توهم زدید

      • بدون نام

        اگه یکم منطق داشتین میفهمیدین که این ویروس کار چینه نه آمریکا. کدوم کشور از اوضاع جهان بیشترین سودو برده؟؟ کدوم کشور الان 3 روز هیچ مورد مثبتی از کرونا در کشورش گزارش نشده،؟؟

      • بدون نام

        دوست عزیز شیطان بزرگ کسی است که بین انسانهای آفریده یک خدای واحد تفاوت قائل بشه. الان تمام دنیا درگیر این مشکل هست و همه در توان خودشون دارن به هم کمک میکنند،فقط دولت ما تنها دولتی هست که در این شرایط هم داره دم از دشمنی و کینه و عداوت میزنه و حتی به ما مردم هم رحم نکرده وبرای شاهد این صحبت بگردید ببینید کمکهای کشورهایی مثل فرانسه و قطر و امارات و... که طبق اخبار خودشون وارد ایران شده در کدام بیمارستان به دست تیمهای پزشکان و امدادی رسیده؟

      • محمد

        خدایی این حرف‌های خودته، یا شوخی میکنی

      • بدون نام

        چرت نگو. خود آمریکا. گرفتارش. شده.

      • بدون نام

        پس چرا آمار خودش از ایران بیشتر شده؟ به اینم فکر کن

      • چارلی

        مگه چیزی هم مونده که بخواد نابود کنه؟
        مثل اینکه تو باغ نیستیااا

      • بدون نام

        اتفاقا تنها کشوری که از کرونا سود میبره چین هست بزرگترین مصرف کننده نفت نفت رو بیست دلار میخره

      • فتاحی

        لعنت به آمریکا

      • فتاحی

        خدا خودت کمک کن مرگ بر امریکا

      • بدون نام

        مزخرف نگو

      • بدون نام

        از کجا میدانی شاید کار اون‌کشوری که با توجه به همرزیش باچین و جمعیت زیادش خودش درگیر کرونا نشده (یا خیلی خیلی کم در گیر شده)، باشه

      • بدون نام

        خدا قوت جناب ریاست جمهوری محترم حسن روحانی درود

      • بدون نام

        الکی نگو اصلا آمریکا فکرش هم نیست کرونا از چین وارد کشورها شده اصلا اسم جین نمیاریم واقعیت پنهان وکت مان می کنیم بعد می خوایم فلان کشور باد مان بزند

      • بدون نام

        گجاگفته این حرف که گفتی

      • بدون نام

        شایدم کار روسیه باشه چون خودش به اندازه بقیه کشورها درگیر کرونا نشده مشکوکه

    • بی نام

      لیاقت کمک آمریکا را ندارید
      مگه آن کمکهای که به زلزله بم کرد چی شد
      کیسه خوابهای آمریکایی چه شد به کی دادید تمام آن اجناس را به کی دادید دریغ
      از اینکه یک دونه از آن اجناس را به کسی
      داده باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که یکی باید به خود امریکا کمک کنه

      • بیمار

        عجب

      • رویا

        از هیچ جا نباید کمک قبول کنن، مگه همه پشت ترامپ ایران رو تحریم نکردن!!!

      • یهتمل

        انها همش الوده به ویروس بود معدوم شد

      • م.ش

        واقعاً براتون متاسفم که هنوز با این همه جنایت آمریکا بر علیه مردم هنوز چشمتون به اوناست

      • چارلی

        لایک

      • حمید

        شما به امریکا اعتماد داری؟!!! عجیبه

      • بدون نام

        همه اون اجناس به قیمت خیلی بالا تو بازار رسولی زاهدان فروخته شد

      • بدون نام

        امریکا اگه قصد کمک داره پولهای خودمونو بهمون بده.ما گدا نیستیم و البته امریکا فقط برای برده ها قابل اعتماده

      • بدون نام

        نه ایشاالله خودمان می سازیم به تمامی گشورهامی دهنیم نه مال خودباشه امریگای دستتان دردنکن خودمان بلدیم بسازیم

    • یک ایرانی

      ۲۵ تا کادری شهید شدن به دلیل کمبود امکانات . حسن بیدارشو

      پاسخ ها

      • چارلی

        حسن هنوز در خواب زمستانی است

      • بدون نام

        صد و پنجاه میلیارد داد چه شد همه میگن پولها کجا رفت اعتمادی نیست تندروی آخر و عاقبتش بن بسته

    • بدون نام

      ما که به آمریکا بیشتر از روحانی اعتماد داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به اونم اعتماد نداشته باش

      • بدون نام

        امریکا توفکرتوومن نیست دنبال نابود کردن ملت ایرانه چقدشما... اگه امریکاراست میگه چراتحریمهارابرنمیداره ....

      • بی نام

        ما همچنین.درست می گویید

      • چارلی

        سیاسیون همشون دروغ میگن منتها مال ما بیشتر...#حسن کلید ساز

      • بی نام

        احسنت

    • بدون نام

      وای چقدر ما بدبینیم... دین ما اصل اصل دوستی وبرادریست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشدا علی الکفار رحما بینهم

      • بدون نام

        اهااای بی وجدانها قرنطینه نکردن مسا فرتها به چین فراهم نکردن زیر ساختها مدیریت نکردن خرافاتی فکر کردن که به امریکای جنایتکار بیشرف مربوطه کیش رفتن اقاها به کشوری مربوط است پولها را بیهوده خرج کردن و فکر روز مبادا و چه کنم چه کنم نبودن اخرش همینه

      • یک-ایرانی

        هیچ-اعتمادی-دیگه-نیست برادر

      • بدون نام

        نه

    • بدون نام

      ما فقط چوب قلندر بازی ها رو میخوریم

    • سیداحمدموسوی

      لیوان اب گل الود تعبیر بجایی
      بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام با تشکر از برترینها خواستم بگم ما هیچ نیازی به کمک آمریکا نداریم تمام نیازهای مردم توسط دولت با همت آقای روحانی رفع شده ومردم هیج ملالی ندارن !!سفره های ملت پر از خالی اند !!!!!

      • بدون نام

        کاش مامردم ایران اونقدعقل فهم شعورمان زیادبود که فرق بین گرگ ومیش ،روباه رو میدونستیم

      • خداداد

        خرابه های جنگ پا بر جاست چشم دلت نمیبینه لااقل چشم سرت را باز کن

    • بدون نام

      شیطان بزرگ اگر واقغأ نیت خیر کمک کردن دارد چرا تحریمهای ریشه کن مخصوصأ غذایی و دارویی را برطرف نمی کند ؟؟؟؟!؟؟!!؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      امریکا اگه بیل زنه براخودش بزنه فعلا که دستمال کاغذی هم کم دارن چه برسه چیزای دیگه

    • بدون نام

      شما که تا دیروز داشتی میگفتی ترامپ ما رو تحریم نکن !!!

    • بدون نام

      انشاالله خودتان هم،کرونا بگیرید تا بلکه درد مردم را بهتر درک کنید.

    • sadra

      بی رو در وایسی ما به آمریکا بیشتر اعتماد داریم تا شخص روحانی.

    • رویا

      بیخیال هم نمیشن تا ترامپ نگه غلط کردم گفتم کمکتون کنم

    • ارش

      مردم نون تو خون میزنن و اقا زاده ای در اطریش


      دروغ دروغ دروغ


      صبر رهبر و مردم هم اندازه ای داره اقای رییس جمهور

    • بدون نام

      به غیر دروغ چیز دیگه یی داری به مردم بگی؟

    • سهیلا جعفرزاده

      نظری ندارم

    • رحیمی

      ارزش نظرندارد

    • سلام

      دردمون کم بود، حسن با کرونا هم اضافه شد
      ملت موندن خدایش چیکارکنند

    • جوادشیرازی

      این نمیدونه ک خواهش وتمنا دیگه بی فایدس بایدشهرها قرنطینه بشن بایدبه زورمردمو توخونهدنگه داشت بخدا این حسن از بنی صدربدتره

    • حسن کلید ساز

      حسن کلید ساز مشکل گشای مردم است

    • بدون نام

      چطور دلارا رو گرفتین این که برای مردم خوبه گل آلود شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جریان دلارها چیست

    • بدون نام

      من حق خودم را در پل صراط قیامت از شما خواهم گرفت

    • بدون نام

      این که امریکا به زلزله بم کمک کرد سیاست امریکاست ما خودمون و کشورهای همسایه داشتیم . اون کمکش واسه این بود که الان این کمک رو بپذیریم و همه ما الوده بشیم امریکا دروغگو و سیاستمداره لعنت خدا بر ترامپ

      پاسخ ها

      • بی نام

        من یه نظر دادم منتشر نشد
        به ولاه قسم همه دنیا خوبند بعضاً از ما هم
        بهتر فقط مشگل این جاست یه مشت معدودی تو کشور ما مریضند فقط خود خدا
        این افراد را خوب کنه که از دست کسی کاری
        برنمی یاد

    • متین

      انقدر از آمریکا نفرت دارید که همش در رسانه های ملیتون از بدی های آمریکا میگید فکر و ذهنتون شده آمریکا خبر دیگه ای که ندارید هر چیزی میشه اسم آمریکا رو میارید وسط بسته دیگه همه ی تقصیرهارو رو سر آمریکا نندازید مملکتمون فلج شد بخاطر بی مسوولیتی مسوولین فقط به فکر کشورهای دیگه هستید لباسشویی خریدم دوسال پیش ۴ تومن الان شده ۱۸ تومن آخه مگه این گرونی ماله ۲ ساله؟ این گرونی ماله ۲۰ ساله چشماتون رو باز کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگس رو غذا بشینه میگن کار آمریکاست

    • بدون نام

      انقدر که صبح تا شب حرف امریکا رو میزنید کمی به فکر مردم بدبخت باشید شما اگر میخواهید دلسوزی کنید لااقل چهل سال شما خوردین دوماه هم به کل مردم حقوق بدهید تا در خانه بمانند شما فکر میکنید همه مثل خودتان امکانات غذایی و غیره دارند مگه ایران سه میلیون جمعیت داره که معیشتی میدهید

    • احمدرضا

      کمک آمریکا نقدیه ، که خودتون هاپولیش میکنین ،بعد به مردم میگید آمریکا دروغ گفته ، پس کمک های بقیه کشورها چی شد؟

    • بدون نام

      آگر کرونا کار آمریکاست پس چرا خودش و اروپا هم که باش هستند بیشتر در گیر هستند؟

    • بدون نام

      خودتان که. اینکاره نیستی. پس چرا نمی گذارید. بقیه. کمک کنند. سیاست. خودتان را با جان ملت. معامله می کنید

    • اصغر

      مگه شما نمیگین مجهزترین تجهیزات بهداشت رو توی دنیا دارین؟؟؟ کمکهای بهداشتی آمریکا رو تست کنین ، اگه بد بود پسش بدین.

    • بدون نام

      باید به فکر مردم ایران هم باشیم

    • بدون نام

      چه کار به اروپا داری . همین کار میکنید دشمنان بیشتر میشن

    • علی+گودرز

      زنده بادامریکا

    • بدون نام

      چرا بعضی هنوز فکر می کنیم آمریکا خیرخواه ماست ؟ چرا بیدار نمی شیم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چین دوست ماست. ویروسی که از آزمایشگا ه بیولوژیکی کلاس 4 (‌آخرین درجه خطرناکی ویروسها) در 5 کیلومتری شهر ووهان نشر پیدا کرده

    • بدون نام

      عالی بود این تصمیم
      آخه از دشمن که دارو نمیگیرند

    • بدون نام

      چرا پس امار مردهها روز بروز بالا میره ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون از ابتدا آمار مبتلایان را خیلی کم اعلان کردن و نماینده سازمان بهداشت جهانی هم این موضوع را علناً گفت

    • بینام

      جناب رئیس جمهور همهء اینهایی که میگی درست و اصلا مردم ایران هم مقصر شما که کمکی نکردید از بابت چهارتا دونه ماسک و دستکش و ما تو کرج ندیدیم الا باقیمت گزاف، حداقل این دو سه ماه زحمت بکشید هزینه قبوض آب،برق،تلفن،گاز، هزینه موبایل، رو نگیرید و کمک مالی که نکردید ولی همین دیروز جناب جهرمی شازده اس ام اس هزینه قبض ارسال کرد دستش درد نکند با آن اینترنت مضخرفش و بعد هزینه خواستنش خُب یهو بیا با شهامت بگید دولت پول نداره و حتی مردم شما کمک کنید و وضع مالی خرابه و خودمان فکری کنیم آخه من که کارگری میکنم میگی تو خونه تاکی بشینم

    • بدون نام

      برای اینکه این بیماری ریشه کن بشه باید تمام دنیا به هم کمک کنن. من نمیدونم این کجاش بده؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب از ادم نفهم چه توقعی داری

    • ح

      اقای روحانی اگه به فکر ما بود، کرونا دی ماه وارد کشورمون شده بود و اعلام میکرد و جلوی ورود خروج هواپیمارو میگرفت.تو نیازی نیست بگی بفکر ملت هستی

    • m

      اینا همش الکین آمریکا خودش کیت های ایتالیا رو دزیدید شدیدا با کمبود امکانات مواجه

    • بدون نام

      روحانی تو چی میگی اخه
      از وقتی امدی هر چی بلا بود با خودت اوردی

    • بدون نام

      این سیاست دنیاست تا آدمهای ضعیف رو بکشند تا به رشد اقتصاد مملکت کمک کنند این ویروس کار چین وبا هماهنگی سایر کشورهای دیگه بود تا قشر ضعیف از بین بروند تا به رشد اقتصادی مملکت یا اون کشور کمک کنن چون کره زمین ظرفیت 7میلیار نفرو نداره به همین خاطر باید 2میلیارد نفر از مردم بمیرند تا کره زمین ظرفیت 5میلیلردیشو حفظکنه من الهی روحانی کورونا بگیری

    • بدون نام

      اقای روحانی به حرف های شماگوش کردیم عقب ماندیم این سری هم خانه نشین شدیم الان هیچی نداریم چون شغل ازاداریم .نوبخت دروغگوکه میگه امارافرادبیکارراداریم کمک بلاعوض به افرادبیکارمبلغ ۲۰۰تا۶۰۰تومان واریز میکنیم معلومه این دوروغهاازطرف شماست.

    • بدون نام

      تعارف نکن حالا این دفعه کمکهارا تحویل بگیر،خجالت نکش،ماباید،ماباید،ماباید،ماباید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعارف-نکن-راست-میگه-بگیردودستی

      • بدون نام

        کمکها را میگیرن اما نه برای ملت ایران. این همه کمکها چی شد؟ چرا تا حالا ماسک در داروخانه نیست و انهایی هم که دارن به قیمت نجومی 45 تا 50 هزارتومان میفروشن و الکل هم همینطور

    • ایرانی

      اقای رییس جمهور شما اختیار خودت را هم نداری یک متنی را اماده دادنددستت داری میخوانی .

    • ایرانی

      خواهش میکنم علی برکت الله

      پاسخ ها

      • بینام

        علا برکتللا دیگه باید بگه کمک نمیخام قمارباز تا نهگه ۰۰۰۰۰ ؟ میمیره

      • بدون نام

        مردم گول نخوریدامریکاه میخوادواردکادرپزشکی بشه میزان شیوع این سلاح روبدونه چقدبوده چقداثرکرده بااین حال ویروس بیشتری روواردایران کنه توروبه ماخیری نیس شرت نرسه

      • بدون نام

        این کشورهای پیش رفته کرونا بیشتر کوشته پس این همه حرفها دورغ پس بهترین کشورها جهان ایران هست همیشه قهرمانه.دورد بر ملت ایران

    • m.m

      جناب نظرماروهم بذارین.اینجاهم آره.

    • بدون نام

      خیلی خنگ وساده باشیم کمک آمریکارا قبول کنیم ،آمریکا کمک کن باشه بره مردم خودشو نجات بده ..آمریکا کسی که بمب هسته ای زد دوتا شهر ژاپن باهمه موجودات (خوب بد کوچیک بزرگ گناه کار بی گناه و....) باخاک یکسان کردو...

    • بدون نام

      با هر عقیده و نظری به نظر من الان وقت اتحاد هستش .باید به همدیگه اعتماد کنیم و مواظب هم باشیم .وقتی خودمون رعایت کنیم قطعا دولت هم با خیالی راحت میتونه تصمیم بگیره و سرویس دهی کنه .ولی اگر برعکس عمل کنیم نه تنها خودمون بلکه دولت هم کار ازدستش در میره .الان در شرایط حساسی قرار داریم و اگر انتقادی هست الان وقتش نیست .و درآینده فرصت برای انتقاد هست .

    • بدون نام

      اشکال نداره شماتحویل بگیرید راه حلش دست شماست ازهمان لب اسکله بفروشیدبه کشورهای دیگه پولشوبخورید شماهاکه خبره هستیدمگه ناشی هستین؟

    • بدون نام

      مطمئن باشید اگر خودش و اطرافیان وی مریض شوند حتماً از داروی آمریکایی استفاده میکنه ولی برای مردم شعار مرگ بر آمریکا سر میدهد. دیگه رفتار مسئولین قابل پیش‌بینی است.

    • بدون نام

      وقتی دشمنت می خواهد کمکت کند بدان در آن نیرنگی نهفته است
      مرگ بر آمریکا

    • نظر

      خوب به امریکا بگویید کمکهایشان را به دلار بریزند بحساب یا کارت به کارت بکنند بعد خودتان بروید از کشورهای دیگر لوازم بخریدفقط ازووهان چین نخرید

    • محمدثابت

      ازفرط ناتوانی و بی کفایتی عرضه تهیه وتولیدیه ماسک ندارند وفقط بلدند مثل عمه بزرگا نصیحت کنند.

    • بدون نام

      وقتی این همه ایرانی برای درمان به کشور های اروپایی و آمریکایی میرن پرونده های پزشکی شون دست تحلیل گران پزشکی اونا قرار میگیره (تو دنیایی که دوپینگ ژنتیک میشه و هنوز راه شناخت دوپینگ ژن مشخص نشده) انتظار دارید آمریکایی که خودش جهش ژن کوید 19کرده برای ما دلسوزی کنه

    • بدون نام

      دروغگو

    • بدون نام

      خیالت راحته ها این همه بلا داره سر مردم میاد اینقدر شهامت نداری به هر خانوار 1000000 تومن پول بدی که مشکل کار نکردن و تو خونه موندن رو حل کنن بعد از یارانه شون کم کنی

    • بدون نام

      مردم دارن تلف میشن و شماها فقط با کشورهای دیگه درگیرین ، هیچ امکاناتی هم نیست، دستکش هیچ داروخانه ای نیست ما مجبوریم بریم سرکار، متاسفم برای وضع موجود ، متاسفانه نه فقط سیاستمدارها همه محو کرد تو این وضع شریک و دخیلن

    • جمشید

      حسن خالی بند.

    • بدون نام

      کمک قبول نکنید دیگه دول سرنا نمیخواد منتظرید آمریکا تحریم ها را بر داره آقای روحانی پس خیلی بچه ای اخوی.

    • بدون نام

      مملکت نابوده بیحیا جهش مرگه نه جهش تولید

    • بدون نام

      شب خوابیدتاصبح بیدارشدبنزین گران شد این خبر نداره ظهرخوابیدعصربلندشدکروناپیداشدکلیدشم کاری نمی کنه الابرکت الا

    • بدون نام

      دق آمریکاخیلی هاراگشته‌وخواهدکشت‌بسه‌حجالت‌بکشید

    • بدون نام

      بابا قهرنکن بگیر بده به فلسطین وسوریه ویمن شما که همه چی را دادید ماسک و....راهم بدید

    • بی‌نام

      زندگی‌راحت‌خ.دراادامه‌بدن
      مافعلا‌ازچاله‌توچاه‌افتادیم‌که‌اگه‌باتدبیرشما
      زنده‌بمونیم‌‌دوباره‌برمیگردیم‌توچاله‌مون

    • آزاد

      تو هیچ کاره ی ،وگرنه قبول میکردی منتهی جرات بیانش را نداری ،همانگونه که مردم خواهان دوستی با تمام کشورها ومخصوصا آمریکا هستند

    • حسن

      هر کی دنباله دشمنی افکنی و سودجویی از این جریانهای نابود شه

    • بدون نام

      شماها دنبال پول هستید نه لوازم پزشکی چون میخواهید برای اهدافتان مردم ذره ای ارزش ندارن.همون بهتر که تحریمه این منابع برای آیندگان بمونه از ما که گذشت

    • بدون نام

      الان شیشتا رئیس جمهور اومده از همون اول که میومدن تحریم برداشته میشد میگفتن جشن بگیریم تا الان .الان هم دنبال این هستند تحریم برداشته بشه جشن بگیرند آخه تحریم وغیر تحریم برای مردم هیچ سودی نداره

    • بدون نام

      صبر کن تا ایران تو تمام آمار ها اول بشه بعدا به التماس میافتی

    • بدون نام

      توهم مثل امریکا دورغ زیاد میگی

    • بدون نام

      همه مسیولین ما دزدن به منفعت خودشان فکر میکنند

    • بدون نام

      اگه با یه خری دعوات شد حالا گیر افتادی تو گل فقط اون خره میتونه کمکت کنه خود اون خره هم میگه بیا دستو بده من توهم میدونی خره اگه کمکت کنه از توگل درمیای دستو بده به خره تا فرو نرفتی تو گل و خفه نشدی

    • رویا

      الان روحانی بره مشکل اروپا رو با دستمال کاغذی حل کنه

    • بدون نام

      عجب تفکراتی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج