۹۷۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

روح‌الله حجازی گفته این فیلم بر خلاف زمان‌بندی قبلی وارد پیش‌تولید شد

حمید فرخ‌نژاد در زندگی خصوصی یک زوج

حمید فرخ نژاد بازیگر فیلم سینمایی "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" به کارگردانی روح الله حجازی شد. فرخ نژاد که به تازگی بازی در فیلم "گشت ارشاد" سعید سهیلی و مجموعه "قلب یخی" ساخته محمد حسین لطیفی را به پایان رسانده، قرار است در فیلم سینمایی "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" بازی کند.

این فیلم که پیش تولید آن آغاز شده است، براساس طرحی از حجازی و نویسندگی علی طالب‌آبادی ساخته می‌شود. داستان فیلم در ارتباط با زندگی یک زن و شوهر است. تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را محمدرضا شفیعی بر عهده دارد.

روح الله حجازی فیلم سینمایی"در میان ابرها" را کارگردانی کرده که در آن الناز شاکردوست و افشین هاشمی به ایفای نقش پرداختند و یکی از آثار متفاوت سینمای ایران محسوب می شود.

روح‌الله حجازی کارگردان فیلم سینمایی"زندگی خصوصی آقا و خانم میم" عنوان کرد که این فیلم بر خلاف زمان بندی قبلی وارد پیش تولید شده و از اواخر هفته آینده صاحب سایت رسمی می‌شود.

حجازی در این باره گفت: به تازگی پیش تولید فیلم آغاز شده است. قرار نبود به این زودی فیلم وارد مرحله پیش تولید شود اما با توجه به برخی برنامه ریزی‌ها پیش تولید فیلم را مدتی است که آغاز کرده‌ایم. این فیلم بر اساس طرحی از خودم و نویسندگی علی طالب‌آبادی ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌هایی که با تهیه‌کننده فیلم صورت گرفته قرار است از اواخرهفته آینده سایت رسمی و اختصاصی برای فیلم"زندگی خصوصی آقا و خانم میم" راه ‌اندازی شود. تا علاقمندان و مطبوعات بتوانند از این طریق اطلاعات مورد نیاز خود را در ارتباط با روند تولید فیلم به دست آورند. مدیریت این سایت بر عهده هادی علیمحمدی است و درحال حاضر در مرحله طراحی قرار دارد.

داستان فیلم در ارتباط با زندگی یک زن و شوهر است. تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را محمدرضا شفیعی بر عهده دارد. روح الله حجازی فیلم سینمایی"در میان ابرها" را کارگردانی کرده است.

منبع : موسیقی ما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حمید فرخ‌نژاد در زندگی خصوصی یک زوج


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج