جاباما
۹۷۵۰۳۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پارالمپیک هم به ۲۰۲۱ موکول شد

سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین نوشت:کمیته بین‌المللی پارالمپیک از موکول شدن مسابقات توکیو به تابستان ۲۰۲۱ خبر داد.

خبرآنلاین: شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن از کمیته بین المللی المپیک درخواست کرد که بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ برای یک سال به تعویق بیفتد. آبه گفت که کمیته بین المللی المپیک (IOC) با این پیشنهاد موافقت کرده و بر این اساس المپیک توکیو تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، اندرو پارسونز رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک، به تصمیم مبنی بر تاخیر برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، واکنش نشان داد.

متن پیام رئیس IPC به شرح زیر است:

«تاخیر در زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در نتیجه شیوع بیماری کرونا، کاملا تصمیم درستی است که باید انجام شود. در این مقطع از زمان سلامتی و بهداشت انسان ها در اولویت قرار دارد.

وقتی چنین پاندمی در جهان در حال گسترش است، بنابراین برگزاری رویداد بزرگی چون پارالمپیک امکان پذیر نیست. شیوع بیماری کرونا، تاثیر گسترده ای بر تمام کشورهای جهان گذاشته و موارد ابتلا به این بیماری در ۱۰ روز گذشته به ۳۷۵ هزار نفر رسیده و در حال گسترش است.

زمانی که بسیاری از جوامع بزرگ جهانی با کمبود در اسکان، فروشگاه ها درگیر هستند و افراد نمی توانند از منزل خارج شوند، بنابراین رویای برگزاری مسابقات توکیو ۲۰۲۰ در این سال محقق نخواهد شد و معنی نخواهد داشت. بنابراین استفاده از گزینه تاخیر منطقی است. با این تصمیم کلیه اعضا جنبش پارالمپیک از جمله ورزشکاران پارالمپیکی می توانند کاملا روی سلامتی خود تمرکز داشته باشند و ایمنی خود را حفظ نمایند و در مقابل این مشکل پیش بینی نشده مبارزه کنند.

بنابراین رقابت های پارالمپیک توکیو تابستان سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد جایی که تماشاگران اهمیت ارزش انسانی را به صورت جهانی جشن خواهند گرفت. در این مدت ما با کمیته های ملی پارالمپیک و فدراسیون های بین المللی در تماس هستیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من میگم لیگ برتر فوتبال ایران هم تعطیل کنند این دوره جام وبدن به کیسه کشایه عقده ای البته جام آفتابه آبی زاررررررررت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج