۹۷۵۱۴۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پیش‌بینی بارش باران و برف در ۱۶ استان

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و برف از امروز تا جمعه در ۱۶ استان اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید بارش باران و برف سراسر کشور را فرا می‌گیرد. امروز برای برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ استان‌های واقع در نوار غربی،‌ زاگرس مرکزی و جنوبی،بخش‌هایی از کرمان و یزد و ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و برف از امروز تا جمعه در ۱۶ استان اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید بارش باران و برف سراسر کشور را فرا می‌گیرد. امروز برای برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ استان‌های واقع در نوار غربی،‌ زاگرس مرکزی و جنوبی،بخش‌هایی از کرمان و یزد و ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ استان‌های واقع در نوار غربی،‌ زاگرس مرکزی و جنوبی،بخش‌هایی از کرمان و یزد و ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

فردا پنجشنبه در استان‌های کردستان،کرمانشاه،‌ نیمه جنوبی آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، همدان،‌ لرستان،‌ مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های چهارمحال و بختیاری،‌ فارس، غرب اصفهان،نیمه غربی کرمان،جنوب یزد و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی‌شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر روز جمعه با عبور سامانه بارشی از غرب کشور برای بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و به‌تدریج جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده با تشدید فعالیت این سامانه بارشی، در اکثر مناطق نیمه غربی کشور بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد به نسب شدید و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود. روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده این سامانه در اکثر مناطق کشور فعال خواهد بود.

امروز آسمان تهران نیمه‌ابری گاهش همراه با با وزش باد و احتمال بارش پراکنده، فردا ابری در برخی ساعات بارش باران و احتمال رگبار و رعدوبرق، و جمعه نیمه‌ابری تا ابری گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی‌شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج