۹۷۵۱۹۳
۱۰۴ نظر
۵۰۱۰
۱۰۴ نظر
۵۰۱۰
پ

زالی: تهرانی‌ها بیشترین سفر‌ها را داشته‌اند

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران تاکید کرد: بیشترین مسافرانی که در این ایام در کشور جابجا شدند از استان تهران بودند. مقاصدی که تهرانی ها انتخاب کردند قابل توجه است و به همه استان ها از استان هایی که آلوده بودند و یا آلودگی آنها کمتر بود سفر داشتند.

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران تاکید کرد: بیشترین مسافرانی که در این ایام در کشور جابجا شدند از استان تهران بودند. مقاصدی که تهرانی ها انتخاب کردند قابل توجه است و به همه استان ها از استان هایی که آلوده بودند و یا آلودگی آنها کمتر بود سفر داشتند.

علیرضا زالی رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تخت خوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای تعطیلی ادارات در تهران یا طرحی مشابه قرنطینه در دستور است، بیان کرد: این موضوع در قالب ۱۰ پیشنهاد به ستاد ملی کرونا ارایه شده است که بخشی از آن تعطیلی ادرات در فاصله بین التعطیلین است و سایر موارد که خدمت دکتر نمکی ارسال شده و قرار است در ستاد ملی ، مصوبات ستاد استانی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: ما در تهران قبل از تعطیلی مدارس و ادارات ۱۵ گروه را شناسایی کرده بودیم که این افراد گروه های پر خطری بودند که در غالب مرخصی استعلاجی پیش بینی کردیم تا در ادارات حضور پیدا نکنند به خصوص افراد بالای ۵۰ سال چراکه جز گروه های آسیب پذیر هستند.

زالی با بیان اینکه در رابطه با قرنطینه سازی همان طوری که بارها گفته شده، چهار فاز وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای رفتن به فازهای بعدی باید در فازهای ابتدایی اقدامات لازم به کفایت انجام شده باشد. ما اکنون در فاز سوم قرنطینه سازی هستیم که عمدتا بر کاهش حضور در شهر، توقف اکثر فعالیت‌های غیر ضروری مدنی و حضور افراد به عنوان راهبرد اساسی در منزل ماندن باید دنبال شود.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران ادامه داد: ما شاهد بودیم که تعدادی از مغازه ها و گروه‌هایی که در گروه مواردی بودند که باید تا پایان ۱۵ فروردین تعطیل اعلام می شدند، خود سرانه اقدام به بازگشایی کردند که با حضور معاون امنیتی استاندار تهران و همکاری عزیزان در تعزیرات و نیروی انتظامی اقدام به تعطیلی و توقف فعالیت آنان شد.

وی عنوان کرد: ما در روز گذشته که گشتی هوایی در تهران داشتیم متاسفانه دیدیم که برخی از مردم در بوستان هایی که فاقد حصار و ورودی بوده مستقر شده و پیک‌نیک برگزار کردند. این نشان می دهد که بخشی از مردم اهمیت موضوع را درک نکرده اند.

زالی با بیان اینکه شاید لازم باشد در خصوص این گروه از افراد که اقدامات اغنایی و نصیحت اجتماعی بر روی آنان موثر واقع نشده، از اقدامات قهری و بازدارنده استفاده کنیم، افزود: دیروز از مجموعه عزیزان در نیروی انتظامی و تعزیرات استفاده کردیم و به تعطیلی اماکنی پرداختیم که نباید تا ۱۵ فروردین باز می‌شدند جز گروه کسب و کارهای غیر ضروری بودند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران در ادامه در پاسخ به این پرسش که برای کنترل دور دوم سفرهای نوروزی چه اقداماتی انجام خواهد شد، گفت: پیشنهاد ما این است که با توجه به اینکه در فاز اول سفرهای نوروزی شاهد این بودیم که تعدادی از افراد علی رغم توصیه های بهداشتی به سفر رفتند؛ تعطیلی سفرها است.

وی افزود: گرچه برخی از استان های مقصد عدد قابل توجهی در کاهش مسافر نسبت به سال قبل داشتند اما حتی یک سفر غیرضروری نیز می تواند خطر آفرین باشد و به صورت تصاعدی آمار را افزایش دهد. در خصوص فاز دوم سفر ها پیشنهاد ما تعطیلی سفرها است. پیشنهاد ما این است که خروج از استان تهران به غیر از مواردی که ضرورت دارد باید متوقف شود.

زالی خاطرنشان کرد: از استان تهران باید جلوی مسافر ها گرفته شود. بیشترین مسافرانی که در این ایام در کشور جابجا شدند از استان تهران بودند. مقاصدی که تهرانی ها انتخاب کردند قابل توجه است و به همه استان ها از استان هایی که آلوده بودند و یا آلودگی آنها کمتر بود سفر داشتند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران تصریح کرد: ما اگر بتوانیم در فاز دوم سفرها اقدامات بازدارنده جدی‌تری را در تهران اعمال کنیم بخش اعظمی از سفر های نوروزی کنترل خواهد شد. که مستلزم این است که کمیته اجتماعی و امنیتی ستاد فرماندهی ملی کرونا در این زمینه تصمیم گیری کند. قرار است امروز در جلسه دولت نیز در این خصوص صحبت شود. یکی از راهکارهایی که می‌تواند به صورت منطقی باعث کاهش انتقال ویروس بین شهرها و استان ها شود تعطیلی و توقف سفرهای غیرضروری بین شهری است.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تعطیلی بوستان ها در روز ۱۳ فروردین وجود دارد، بیان کرد: ما نگرانی خود را در خصوص سیزده بدر کماکان داریم گشت هوایی دیروز ما نیز نشان داد در شرایطی که هنوز روزه سیزدهم فروردین ماه نرسیده‌ایم افرادی در بوستان ها حضور داشتند بنابراین حتماً اقدامات جدی را ما در ستاد تهران دنبال خواهیم کرد به دلیل اینکه متاسفانه اگر این روز مانند سنوات گذشته برگزار شود می ‌تواند در آخرین روزهای تعطیلات تمام زحمات تیم پزشکی را نقش بر آب کند و در آستانه تغییرات ریتم شهری در پایان تعطیلات فروردین مشکلاتی ایجاد کند.

زالی افزود: حضور افراد در بوستان ها و مراکز تفریحی منجر به چرخش این ویروس و افزایش مبتلایان می شود ما برنامه خود را طراحی کرده ایم و با کمک استاندار تهران در حال نهایی سازی هستیم تا به عنوان مصوبه استان تهران اجرایی شود.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا امکان ادامه تعطیلی بعد از ۱۵ فروردین نیز وجود دارد، بیان کرد: طبیعی است که تغییر شرایط تعطیلات منوط به تحلیل ما در هفته دوم فروردین است. با تحلیل میزان مبتلایان و میزان مراجعین و الگوی اپیدمی در هفته دوم سناریو هایی طراحی می شود که پس از پایان تعطیلات دو هفته اول فروردین بر اساس آن عمل خواهد شود.

وی در در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از انتقادهایی که به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی در مقایسه با سایر کشور ها وارد شده چگونه است، بیان کرد: آنچه که مشخص است هر چه که زمان می‌گذرد مصوبات استانی و مصوبات ستاد ملی باهم همخوانی بیشتری داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلی پلاک تهران اومده شیراز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیرونشون کنین

      • بدون نام

        بعدش میگن تهرونیا با شعورن....

      • بدون نام

        از همون رای دادنشوک معلومه چقققققدر با شعورن؟

      • بدون نام

        تهرانی که نمیره فامیلش رو تو شهرستانها ببینه ! از شهرستان میان تهران دو سال بعد اسمشون تهرانیه ! والا ما همه در خانه های خودمون قرنطینه ایم

      • بدون نام

        اینها اغلب تهرونی نیستن همون شیرازیان که کوچ کردن شهر

    • بدون نام

      اینم ازمردم فهیم پایتخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشعرتر از اینا نیست

      • بدون نام

        از همه شهرها اومدن تهرا برای زندگی چرت نگین

      • بدون نام

        عامو اونایی که رفتن مسافرت از تهران اون مهاجرایی هستن که هر سال باید برگردن ولایتشون اب و هوا تازه کنن که دوباره یه سال بتونن تهران کار کنن

      • بدون نام

        وقتی تهرانو از نزدیک ندیده ای , حق داری که از دور قضاوت کنی. توی تهران شاید ده درصد از مردم بدون لهجه باشن.
        کاشکی روزی بفهمیم که این دعواها ساخته شده برای سرگرمی مردم.

      • بدون نام

        نصف بیشتر جمعیت تهران مهاجر هستن از همین شهرا و استانای دیگه که از سر ناچاری اومدن تهران کار و زندگی کنن.

      • بدون نام

        الان تهران فقط مهاجر نشین شده. یعنی اونایی که اومدن از شهرهای دیگه الان برای تعطیلی برگشتن ولایتشون.
        پس ارتباطی به شهر خاصی نداره. اینا مردم فهیم و ملت غیور ایران هستند.
        الان دیگه بچه های تهران همه زیر خاکن و از نسلشون چیزی باقی نمونده

    • بدون نام

      از تهرانی های خودخواه هیچ چیز بعید نیست
      ( البته برخی از آنها)

    • ا

      گزارش دادن هیچ دردی رو دوا نمی کنه باید تصمیم جدیدی گرفته شود. از کشور های دیگه درس بگیرید

    • بدون نام

      اونا چون پولدارن

    • نکیسا

      یه عده که خودخواهن و فرار خواستن بکنن یا اینکه به نفریحاتشون برسن
      یه عده عظیمی هم تهرانی نیستن و رفتن به شهراشون
      هردوگروه سبک مغزن

    • کشاورز

      پس خدا رو شکر که این ویروس از قم شروع شد
      وگرنه با وجود این حجم از بی شعوری
      اگر اول تو تهران شیوع پیدا کرده بود،بیچاره بودیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم.زدی به خال

      • بدون نام

        به خدا راست میگی.

    • بدون نام

      خب معلومه تهران یه شهر مهاجر پذیره ایام عید میرن شهرای اصلیشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه قم مهاجر پذیر نیست؟؟؟؟توجیه

    • بهزاد

      اَلا اِی داور دانا تو میدانی که ایرانی
      چه محنتها کشید از دست تهران و تهرانی

      پاسخ ها

      • fmm

        ،تهرانی اصیل تو خونش هست.اونهایی که میرن همون شهرستانی ها هستن .

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        واقعا

      • بدون نام

        چه باذوق.باریکلا

      • دونالد ترامپ

        تهراني اصيلللل؟؟؟؟؟!! مگه اصيلش رو هم داريم ؟

      • بدون نام

        شعر شهریاره مگه نه بهزاد ؟

      • بهزاد

        بدون ۱۷:۳۸ بله شعر شهریاره، اگه کاملشو اینجا میذاشتم سانسور میشدگوگل کنید(الا تهرانیا)

    • بدون نام

      تهرانی نره سفر کی بره؟؟؟

    • بدون نام

      جناب دکتر زالی . مهاجرین هستن که در تهران سکونت دارن.

    • حسن

      چون بیشتر شهرستانی ها تهران زندگی می‌کنند اسم تهران خراب شده چون امکانات درست توزیع نمیشه و همه در تهران متمركز هست لذا از همه ایران میاند تهران پس هر تعطیلیلی هم که میشه همه برمی‌گردند به اصل خویش شما زیر ساخت‌های رو باید درست کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیرساختهای باید درست بشه ولی تو تعطیلات اینایی که میرن لواسان و شمال اهالی لواسان و شمال نیستن

    • لاکپشت سبز

      رز اون طرف هم بیشترین بیماری ومرگ ومیر

    • دوست

      ماشالله استاد پیشنهاد دادن هستید و معلوم نیست نتیجه این پیشنهادات چیه.
      من هم یه پیشنهاد دارم ، اصلا عجله نکنید چون هرچه زمان پیش میره برنامه هاتون همخوانی پیدا میکنه و این آدمایی هم که دارن میمیرن برگ چغندر هستن.

    • بدون نام

      میدونی چرا چونکه اکثرن شهرستانی هستن الان اپارتمان ما از چهل واحد ما ده واحد هستیم که تهرانی هستیم که ماندیم بقیه رفتن شهرستانشون

      پاسخ ها

      • نادر

        بابا تهرانی

      • بدون نام

        اگه این شهرستانی های مهاجر باشن که میرن سفر پس باید برن خونه اقوامشون.نه اینکه توی خیابون شهرای دیگه جولان بدن وتوی پارک چادر بزنن.عزیزم اینا تهرانیا هستن که انقدپول دارن که نمیدونن کی و کجا خرجش کنن

    • مهران

      چون 95 درصد ساکنین تهران، شهرستانی هستند و در واقع رفتن به زادگاهشان، این مسئولین بی عقل هستند که باید قبل از تعطیلات به این موضوع فکر می کردند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون فامیلهای شما برگشتن ولایتشون

      • بدون نام

        دادا چون خود مسئولین هم تهرونی نیستن خواستن با سری اول تعطیلات خودشونم برن ولایتشون بعدا که اومدن تعطیل کنن

    • ۱۲۲۲

      باید تهران کاملا قرنطینه بشه تا کرونای بی صاحب بیشتر نشه
      زیرا بیشتر کسانی که در تهران هستند از شهرهای دیگه اومدند و تعطیلات زمان خوبی میشه که بیرون بیایند

    • بدون نام

      آقای زالی صحیح میفرمایند،البته لازم به ذکرهست،،،چون بیشتر ساکنین تهران شهرستانی هستند،طبیعتا این ایام به شهرهای خودشون زیاد سفر داشتند

    • بدون نام

      اگه دانش داشتی باید میفهمیدی که تهران بیشترین مهاجر را داشته و اونها هم رفتند خونه هاشون
      شما برو مسایل اصلی را حل کن مثلا کل داروخانه های تهران را بگرد ببین حتی یک ماسک گیرت میااااااد

    • بدون نام

      واقعا شهرستانها به مراتب بیشتر رعایت میکنند و مردم تهران علیرغم ادعای فرهنگ و پایتخت نشینی همواره مشکل افرینند

    • بدون نام

      واقعا شهرستانها به مراتب بیشتر رعایت میکنند و مردم تهران علیرغم ادعای فرهنگ و پایتخت نشینی همواره مشکل افرینند

    • بدون نام

      من همیشه فکر میکردم که تهرانیها خیلی آدمهای فهمیده و با فرهنگن اما کرونا بهم ثابت کرد که اشتباه میکردم.

    • م

      یه جوری میگن تهران بیشترین سفر رو داشته
      و دوستان هر چی دهنشون در میاد به تهرانی ها میگن
      انگار نمیدونن تهران مهاجرپذیرترین استان ایرانه و اغلب کسایی که رفتن سفر رفتن خانواده شون رو ببینن
      و در اصل اصلا تهرانی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چطور که توی پارک چادر میزنن.دربه در دنبال هتل میگردن

    • بدون نام

      بی فرهنگی به تهرانی بودن یا روستای نداره انسانیت مهم است که در تهرانیها کمتر دیده میشود به جهت خود بینی

    • حسن

      خیلی خوبه ما تهرانی ها بی فکر مثل جاهای دیگه داریم ولی خدایی مغز متفکر خوبی پشت این داستانه چون همه رو داره میندازه
      تقصیر مردم .ما هم گوش مون درازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین منم نظرم همینه

    • علی

      شهرستانیهایی برگشتند شهرستاشون تهرانی نیستند. لطفاً تفرقه نیندازید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در تهران.....شده رو تخته کنن.نه کسی بره نه بیاد

    • ایران

      باعث تاسف هست. حتما اجازه پشیمانی از سرایت بیماری به اطرافیانشون نخواهند داشت.

    • بدون نام

      جمعیت تهران ۸۵ درصدش شهرستانی چه توقعی داری نرن سفر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون شهرستانی مگه تهران خونه زندگی نداره بشینه توی خراب شدش تا از این بحران بگذریم

    • بدون نام

      تا کی حرف؟ ازهمان خروجی تهران مسدود بشه که دردسر هم برای ورودی شهرها ایجاد کرده

    • بدون نام

      جماعت گاو.البته با اون مسافرها هستم نه تهران

    • بدون نام

      شهرستانیای ساکن تهران

    • SAEID

      تهرانیهای بی فرهنگ.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        منظورت بچه شهرستانیایه که تو تهران ساکنند و حالا رفتند

    • بدون نام

      اینا تهرانی نیستن برادر من همه شهرستانی ساکن تهران هستن میرن شه خودشون به ما نسبت ندین تورو خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا همشون از شهرهای دیگه اومدن تهران ساکن شدن یاد مون نرفته برای اینکه بچه هاشون شناسنامه تهران داشته باشه رد تهران زایمان میکنن تمام مردم قدیمی تهران رعایت میکنن چون والدین و اقوام در تهران ساکن هستن سالهای قبل مردم تهران برای ایران گردی سفر می کردن که الان لزومی برای این کار نیست من که با تمام فامیل تماس می گیرم کسی سفر نرفته ولی تمام کسانی بعدا سکان تهران شدن برای دیدن پدرومادر و اقوام رفتن مسافرت

      • بدون نام

        امسال بشینن توی خراب شدشون هرجایی که هستن.خداوکیلی باید مثل هند بیفتن به جونشون تا حرف بره توی کله پوکشون

      • بدون نام

        آره بابا ایناییم که رفتن لواسان لواسانی بودن رفتن شهر خودشون لعنت خدا بر دروعگویان

    • بی نام

      ی مشت ادم خودخواه که ادعای با فرهنگ بودن میکنند

    • بدون نام

      برای اینکه اکثریت ساکنین تهران مال دهات و شهرستانها هستند که عید رفتند پیش خانواده هاشون

    • بدون نام

      مقصر مسئولان هستند اگه میخواستن جلوی این مسافرت‌ها را بگیرن می‌گرفتند.

    • بدون نام

      چون بیشتر شهرستانی هستن رفتن دهاتشون وگرنه تهرانی اصیل الان تو خونشون هستن

    • بدون نام

      بلانسبت اینا پایتخت نشین هستن مرده شور فرهنگشون ببرن

    • بدون نام

      پیامی از یک شهروند داغدیده و دلشکسته برای تو که شادمانه از شهر آمدی
      هم ولایتی عزیزی که هر سال در این ایام به زواره می آمدی و از اینکه شور و شعف را با خود به این شهر می آوردی خوشحالم میکردی، این عید با اعیاد دیگر فرق داشت ،

    • بدون نام

      ازت خواستم که نیایی ، با زبان دیگران از تو خواستم که نیایی ، با زبان بی تکلم و نوشتاری از تو خواستم که نیایی، میدانی چرا، لازم به گفتن دلیلش نیست، آمدی، برای دل خودت آمدی ، برای تکرار شادی های هر ساله ات آمدی ، آمدی و من تو را هرگز نخواهم بخشید ، تو که از اول اسفند ماه تا امروز به این شهر سفر کرده ای نخواهم بخشید ، تو مقصر تمام تیرگی هایی که چند روز دیدم میدانم ،

    • مهدی صادقی

      تهرانی های اصیل رفتند شهرشون.خخخ

    • بدون نام

      اینکه مادرم بیمار سرطانی بود ولی نتوانستم او را به دکتر برسانم تقصیر تو بود ، اینکه مادرم نیاز به بستری داشت ولی نتوانستم او را بستری کنم تقصیر تو بود ، اینکه مادرم بدون کرونا مرد ولی به عنوان مورد مشکوک به کرونا ثبت شد تقصیر تو بود، اینکه مادرم مرد و هیچ آغوشی برایم گشوده نشد تقصیر تو بود ، این که مادرم به دلیل سرطان مرد ولی او را غسل ندادند تقصیر تو بود ،

    • بدون نام

      این که مادرم کرونا نداشت ولی با لباس های خودش دفن شد تقصیر تو بود ، این که مادرم کرونا نداشت ولی نامحرم او را کفن کرد تقصیر تو بود ، اینکه مادرم از سرطان مرد ولی هیچکس تابوتش را سر دست نگرفت تقصیر تو بود ، اینکه مادرم را دفن کردند ولی هیچ کس سنگریزه ای برا فاتحه خواندن روی قبرش نگذاشت تقصیر تو بود ، این که مادرم غریبانه و بی کس دفن شد و حتی اجازه ندادن قطره آب روی قبرش بریزم تقصیر تو بود

    • بدون نام

      آری هم ولایتی عزیز
      تویی که با ماشین خوشکل و تمیزت در شهر من مشغول ویراژ دادن و خوشگذرانی و پز دادن هستی مقصر تمام اتفاقات بد زندگی ام تویی
      هرگز نخواهمت بخشید....

    • بدون نام

      هرچه امکانات هست تو تهرانه اینامردن رادوست دارند بگذاربمیرندهرچه داراتر محتاج تر .

    • بدون نام

      میان شمال میگن ما خونه داریم میرنوجنوب بهانه که مال اون شهرن بهونه های الکی تمام فامیل ما که تهران هستند هیچ کدوم نیومدند اینا همون تهرونی هایی هستند که نمی تونند خونه هاشون بمونند

    • بدون نام

      بفرمایید شهرستانیهای مقیم تهران، نه تهرانی ها!

    • بی نام

      چون هیچکدامشان تهرانی نیستن..از روستا و شهرستان اومدن تهران و برای تعطیلات بر می گردن ولایت دیگه..هرچی تهرانی اصیل بود مسافرت نرفت..کلا اصالت هر شهری امسال سفر نرفت

    • بدون نام

      تنها راه اینه هر شهری که پلاک غریبه اومد داخلش، مردم با چوب ازش پذیرایی کنن شاید بفهمن!!!

    • آراز

      بابا این تهرانیا کی میخوان مثل آدم زندگی کنن؟ آخه خودشون به درک دیگرون چه گناهی کردن بخاطر اینا نابود بشن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهرانی ها مثل آدم زندگی می کنن
        اونایی که شما ازشون حرف میزنین تهرانی نیستن از خودتونن

    • بدون نام

      گیلان شب عید ساعت اخرشب یکی فیلم گرفت که همه ساله اینموقع این میدان پربود از مسافر امسال پرنده نمیپرد! از تهران اگرم بودن از وابستگان خود مسئولین بودن .......توکوچه خودمونو درنظر گرفتم دو خانواده شمالی که هم اونجا وهم تهران خونه دارن داخل منزل ماندن واز اپارتمان یک نفرهم مسافرت نرفته .اگه میخواید اصرار کنید .....! بکنید

    • بدون نام

      خوبه تو تموم مصاحبه هایی که تلویزیون نشون داد اکثر مسافرا لهجه شهراشونو داشتن ولی مردم بخوان خودشونو بزنن به کوچه علی چپ میزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تقلید لهجه کاری نداره برای کسی که لهجه نداره حرف نزن

      • بدون نام

        ميگه براي چي زدي بيرون تو اين وضعيت ميگه ميخوام برم ننه ام ببينم ديگه !

      • بدون نام

        با لهجه و بی لهجه همگی گفتن میخوان برن دیدن پدر و مادر ها شون یعنی تیر و تبار شون جای دیگه اس فقط خودشون شدن تهرانی

    • بدون نام

      از کی تا حالا شهرستانیایی که تو تهران ساکنند شدن بچه تهران ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دو روز که اومدن تهرون میشن تهرانی اصل

    • محسن

      وقتی میری تهران با ماشینت که تو خیابون میری کافیه یه تخلف کوچولو یا اشتباه کنی هزارتا صدا میاد که : هی شهرستانی ووو همیشه تهرانی‌ها خودشون رو با فرهنگ ترین شهروندان می دونن اما تو جریان کرونا دقیقا عکسش ثابت شد و از خودشون بی فرهنگ تر نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرار نیست رفتار شهرستانی های تهران نشین نشون دهنده فرهنگ تهران باشه
        تهران رو شهرستانی ها اشغال کردن

    • بدون نام

      تهران اغلب شهرستاني هستن كه برگشتن تهراني اصيل تمام فك و فاميلش تهران هستن كجا ميخواد بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسفند پارسال که وقتی خود مردم خودجوش قرنطینه کردن بعضی جاده ها رو و اجازه ورود نمیدادن تو و امثالت کامنت میذاشتید بیجا کردن کشور مال همه است حالا میفرمایید اینا خودشون شهرستانیهای ساکن تهرانن ؟ آره بابا شما فقط خوبید

    • و

      تهرانی ها خود را متفاوت از سایرین می دانند ......

    • Jam

      بهرحال این حجم مسافرت تهرانیها تو این اوضاع نشان از شعور اجتماعی شون داره.

    • sdtroy

      تهرانی و اصفهانی و شیرازی نداره،متاسفانه همه جا بی فرهنگ هست

    • پری مهر

      یک مشت بی فرهنگ ... مملکت ارث باباشونه و خرجشون رو خوزستان و دیگر استانها میدن . ادعا هم دارن . متنفرم از تهران و تهرانی .... مغرورها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینایی میرن مسافرت فک و فامیل های خودتون هستن که اومدن دید و باز دید

    • بدون نام

      تهرانی همین جا تو تهرانه
      اونایی که رفتن شهرستانی هایی هستن که عید رو میرن کنار فک و فامیلا شون باشن

    • بدون نام

      تهرانی اگر بخواد بره مسافرت باید بره هتل و مهمان سرا که الان همگی تعطیل هستن و مگس میپرونن پس اونایی که رفتن خونه زندگی و قوم و خویش داشتن که رفتن و این یعنی تهرانی نیستن از خودتونن پلاک تهران داشتن دلیل بر تهرانی بودن نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج