جاباما
۹۷۵۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تغییر دكوراسيون ارزان با اکسسوری‌ها

شما مي‌توانيد هر چند وقت یک‌بار با تغییر اکسسوری‌ها و پرداخت هزینه کم، بدون نیاز به تغییر عناصر بزرگ مانند مبلمان یا میز، جلوه دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. به‌ نمايش گذاشتن اكسسوري‌ها در دكوراسيون به شكلي زيبا و اصولي كاري بسيار راحت است.

تغییر دكوراسيون ارزان با اکسسوری‌ها

شما مي‌توانيد هر چند وقت یک‌بار با تغییر اکسسوری‌ها و پرداخت هزینه کم، بدون نیاز به تغییر عناصر بزرگ مانند مبلمان یا میز، جلوه دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. به ‌ نمايش گذاشتن اكسسوري‌ها در دكوراسيون به شكلي زيبا و اصولي كاري بسيار راحت است، به‌شرط آنكه از نكات و ايده‌هاي زیر استفاده کنید:

تغییر دكوراسيون ارزان با اکسسوری‌ها

استفاده از گروه‌بندی با شماره‌هاي فرد: يك، سه، پنج، هفت،... يك اصل است. توصيه مي‌كنيم اشياء و اكسسوري‌هاي خود را به تعداد فرد به‌نمايش بگذاريد؛ زيرا در اين‌صورت جلوه‌اي شكيل‌ و حرفه‌اي‌تر حاصل خواهد شد.

نوع چيدمان اكسسوري‌ها و عناصر كلكسيون‌هاي خانگي از لحاظ سایز و اندازه به دو نوع تقسيم مي‌شوند:

تغییر دكوراسيون ارزان با اکسسوری‌ها

نوع متقارن: در اين نوع چیدمان از عناصر که داراي يك اندازه و يك رنگ هستند استفاده مي‌شود كه براي دكوراسيون‌هاي مدرن و ساده بسيار مناسب است.

تغییر دكوراسيون ارزان با اکسسوری‌ها

نوع نامتقارن: در این نوع چیدمان اشياء با سايزها و رنگ‌هاي مختلف در كنار هم قرار مي‌گيرند كه براي دكوراسيون‌هاي غيررسمي و معاصر مناسب است.

تغییر دكوراسيون ارزان با اکسسوری‌ها

از اکسسوری‌ها بیش از اندازه در دکوراسیون استفاده نکنید.

وجود آيتم‌ها و عناصر متعدد و بيش از حد، نه تنها بر زيبا شدن دكوراسيون كمكي نمي‌كند بلكه سبب تخريب جلوه دكوراسيون و درهم و برهم به‌نظر رسيدن آن نیز مي‌شود؛ بنابراين عناصر دكوراتيو و مورد علاقه خود را به اندازه در دكوراسيون به نمايش بگذاريد و چند وقت يكبار به‌طور چرخشي اين عناصر تزئيني را با یکدیگر عوض کنید.

تغییر دكوراسيون ارزان با اکسسوری‌ها

آنچه را که دوست دارید به نمایش بگذارید.

اين نكته در علم فنگ‌شويي نيز بسيار توصيه مي‌شود. در حقيقت اكسسوري‌ها در دكوراسيون لزوما براي لذت‌بردن ميهمان نيست و بايد به‌نحوي باشد كه خود شما نيز از ديدن آنها لذت ببريد. ابتدا ببينيد آنچه را كه مي‌خواهيد به‌عنوان اكسسوري به‌نمايش بگذاريد دوست داريد يا خير، اگر مطمئن شديد كه از ديدن آن لذت مي‌بريد از آن استفاده كنيد.

چند وقت يكبار در جاي قرارگيري اكسسوري‌های تجديد‌نظر كنيد.

می‌توانید عناصر تزئینی را كامل از چيدمان حذف‌ كنيد و مجددا به‌تدريج آنها را به دكوراسيون اضافه كنيد و در جاي مناسب قرار دهيد. برای بررسی جلوه دکوراسیون چند دقیقه یکبار عقب بایستید و چیدمان‌تان را برانداز کنید و در صورت نياز اكسسوري ديگري به آن اضافه كنيد، اين كار را تا جايي که به نظرتان کافی است تکرار کنید.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

تغییر دكوراسيون ارزان با اکسسوری‌ها


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reyhaneh

      kheyli khoban mamnunam,bi nahayat motashakkeram,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج