۹۷۵۳۹۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مانور آمریکا و امارات تحریک‌آمیز است

عضو کمیته کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق مانور مشترک هوایی آمریکا و امارات را پیام جدید تحریک آمیزی برای کشورهای منطقه دانست.

خبرگزاری تسنیم: «کریم علیوی» عضو کمیته کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با اشاره به مانور مشترک هوایی آمریکا و امارات آن را پیام جدید تحریک آمیزی برای کشورهای منطقه دانست بویژه که این مانور با اشاره‌های تلویحی آمریکایی‌ها از طریق رسانه‌های کشورهای عرب حوزه خلیج فارس درباره وقوع کودتایی نظامی در عراق مقارن شده است.

علیوی گفت: قطعی است که آمریکا هرگز نخواهد توانست کودتاهای نظامی به راه بیاندازد؛ آنطور که در گذشته در آمریکای لاتین انجام داد.

وی افزود: آمریکا در راهبرد جدید خود در منطقه خارومیانه و خلیج فارس به اصل اقدامات تحریک آمیز از طریق نیروها و بازوهای خودش در منطقه روی آورده است.

مانور آمریکا و امارات تحریک‌آمیز است

علیوی گفت: مانور مشترک اخیر آمریکا و امارات پیامی تحریک آمیز پیام جدید تحریک آمیزی برای کشورهای منطقه است؛ بویژه که با اشاره‌های تلویحی آمریکایی‌ها از طریق رسانه‌های کشورهای عرب حوزه خلیج فارس درباره وقوع کوتایی نظامی در عراق مقارن شده است.

وی در عین حال تاکید کرد: هدف از این تحرکات روشن است. هدف صرفا عملیات تحریک آمیز برای سلطه بر کشورهای منطقه و تضعیف دولت های آنها نظیر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است.‎

به گزارش تسنیم ، ارتش‌های امارات و آمریکا روز دوشنبه مانور مشترکی را برگزار کردند. این مانور هر دوسال یکبار برگزار می شود.

مانور امسال در پایگاه نظامی الحمراء امارات برگزار شد و نیروهای دوطرف در این مانور به کنترل درآوردن یک شهر با تراکم بالا را شبیه سازی و تمرین کردند.

این مانور شاهد آموزش نیروهای شرکت کننده برای به کنترل درآوردن یک برج مراقبت در فرودگاه و یک پالایشگاه نفت بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج