جاباما
۹۷۵۳۹۷
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۰۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. ناکامی‌های زیادی در طول عمرتان داشته‌اید و انگیزه‌ خود را برای رسیدن به موفقیت از دست داده‌اید، اما در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، فاصله‌ چندانی با موفقیت ندارید و اجازه ندهید خستگی و افسردگی شما را از پا در بیاورد. ایده بکری در ماه فروردین به ذهن شما می‌رسد، به هر قیمتی که شده به این ایده جامه عمل بپوشانید. خرداد و تیر ماه امسال زمان دستیابی به یکی از رویاهای‌تان است و پاییز امسال طعم عشقی شیرین و فراموش نشدنی را خواهید چشید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با فکرکردن به نکات مثبت زندگی، انرژی بگیرید و روحیه خودتان را حفظ کنید. آهنگ سفر کرده‌اید، اما در این مسافرت احتمال دارد کالای باارزشی را گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود، امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نمایید. بر عصبانیت و ناراحتی خود غلبه کنید. اگر نمی‌خواهید آبروی‌تان برود، رابطه پنهانی که دارید را خاتمه دهید. کارهای روزانه همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. فرصتی مهیا می‌شود تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه به آرامش برسید. دشمنی دارید و این فرد امروز نقشه کشیده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را درک نمی‌کند و این وضعیت فاصله‌ای عمیق بین شما ایجاد کرده‌است. روز خوبی را برای معامله و انجام امور مالی آغاز کرده‌اید. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. یکی از دوستان پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد به شما می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید. یکی از اعضای خانواده به موفقیت مهمی رسیده و شما و دیگر اهل منزل را حسابی خوشحال کرده‌است. امروز شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه شما فراهم می‌شود. اشتباهی که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مرتکب شده را ببخشید. تلاش بیشتری به خرج دهید و جدی‌تر از همیشه کار کنید. امروز اگر حواس‌تان را جمع نکنید، سرتان به انجام کارهای پیش‌پا‌افتاده بند می‌شود و از کارهای ضروری عقب می‌افتید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

مشکلی که در پیش‌رو دارید را با کمک دوستان و آشنایان حل کنید. برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. به فکر روز مبادا باشید و امروز پولی را برای آینده پس‌انداز کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. دلخوری بین شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ایجاد می‌شود. از فراگیری مهارت‌های جدید غافل نشوید. کمی از کار و تلاش فاصله بگیرید و امروز فرصت بیشتری را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

احترام بیشتری به اطرافیان بگذارید و با این روحیه، خودتان را در دل بقیه جا کنید. فردی که از شما پول قرض‌ کرده، امروز بدون خبر قبلی، این پول را بازپس خواهد داد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها وجود دارد. تنبلی نکنید و کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با گفتار و رفتار ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه عاشق‌ شما است.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه نمایید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما این فرد بدحساب است و به صلاح شما است که پولی به او ندهید. در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان به نتیجه خواهد رسید. به سودهای کوتاه‌مدت فکر نکنید وبرنامه‌های بلندمدتی برای افزایش درآمد و سودآوری در نظر داشته باشید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. از منبعی که فکرش را نمی‌کردید، سود چشمگیری بدست می‌آورید و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. اهل منزل امروز برنامه‌ خاصی برای‌تان تدارک دیده‌اند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه قدردان‌تان هستند. به عشقی آتشین گرفتار شده‌‌اید، اما این عشق یک‌طرفه‌است و در نهایت از این عشق به کام دل نخواهید رسید. فردی نقشه‌ای شوم برای شما کشیده و امروز بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیش‌از‌حد شما را تحت‌فشار قرار می‌دهد و این وضعیت امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و به یکی از آرزوهای‌تان می‌رسید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواس‌تان را به رفتار وی جمع کنید. مزد زحمت‌های خود را در زندگی دریافت نکرده‌اید و حسابی افسرده‌شده‌اید. اوقات فراغت امروز را به رسیدگی به کارهای اعضای خانواده اختصاص دهید. یکی از آشنایان ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهد و شما را ناراحت می‌کند.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

شور و نشاط زیادی دارید و به لطف این احساس، کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. یکی از اعضای خانواده امروز شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا از کار فاصله بگیرید و سیاحتی در طبیعت داشته باشید. ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. قصد برگزاری مهمانی را دارید، اما در این مهمانی به شما خوش نخواهد گذشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش گذشته را در ذهن‌تان تداعی می‌کند.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

مطمئن باشید که به لحاظ سلامت و شادابی در طول روز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک‌تان می‌آید و پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. دعواهای پیش‌پاافتاده با همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید. سفری در پیش دارید و در این سفر عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت و توانایی‌های خود بردارید. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

ترس و دلهره‌ را کنار بگذارید و با شجاعت زندگی را درپیش بگیرید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاح‌تان است که دست رد به سینه او بزنید. نگرانی‌های روزانه را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و قدر لحظه‌های زندگی خود را بیشتر بدانید. یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدار شما می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار وی تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید نگرانی و اضطراب روز شما را خراب کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نیازمند پرستاری و مراقبت شما است. به لحاظ مالی امروز با موقعیت‌های چشمگیری روبرو خواهید شد. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا کدورت‌های قدیمی را کنار بگذارید و روز عاشقانه‌ای را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به پایان برسانید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Zahra

      قبل از این فال رو راس ساعت ۱۲ هرشب بروز میکردین.
      ولی الان اصلا نظم خاصی نداره و خیلی دیر روی سایت قرار میگیره. کاش به همون نظم سابق برش گردونین. ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج