۹۷۵۴۵۵
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

فسخ قرارداد فدراسیون والیبال با ایگور کولاکوویچ

به دنبال تعویق سی و دومین دوره بازیهای المپیک، فدراسیون والیبال تصمیم گرفته است قرارداد با سرمربی تیم ملی را فسخ کند و به دنبال سرمربی جدیدی باشد.

خبرگزاری مهر: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان مسئولان کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفتند سی و دومین دوره بازی‌های المپیک که قرار بود مرداد سالجاری به میزبانی توکیو ژاپن برگزار شود را به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق بیندازند.

هر چند هنوز به طور دقیق زمان برگزاری جدید بازی‌های المپیک مشخص نشده است اما تعویق یکساله این بازی‌ها معادلات بسیاری از رشته‌های ورزشی را برهم زده است. در این میان برخی تیم‌های ملی ایران هم باید در برنامه ریزی برای حضور در المپیک تجدید نظر کنند.

یکی از رشته‌هایی که با این اتفاق مواجه خواهد شد فدراسیون والیبال است که قرارداد «ایگور کولاکوویچ» را تا پایان بازی‌های المپیک منعقد کرده بود. حالا که این بازی‌ها به تعویق افتاده است، مسئولان فدراسیون والیبال هم تصمیم به فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی گرفته اند.

کولاکوویچ که در زمان حضورش در تیم ملی ایران تلاش کرد ارتباط با بازیکنان و اهالی والیبال را به بهترین شکل ممکن برقرار کند در رسیدن به اهدافش موفق نبود و هر چند تیم ملی ایران را برای دومین بار به المپیک برد، اما انتقادات از عملکرد وی به حدی بود که پس از صعود ایران به المپیک او ناچار شد به مخالفانش علامت «هیس» را نشان دهد.

انتشار این تصویر از سرمربی تیم ملی ایران پس از صعود به المپیک واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و پرده از اختلاف زیاد وی با برخی اهالی والیبال برداشت. حالا با توجه به تعویق بازی‌های المپیک و اینکه تیم ملی ایران تا چند ماه آینده هیچ برنامه‌ای در پیش ندارد، مسئولان فدراسیون والیبال تصمیم به فسخ قرارداد مسالمت آمیز با این مربی گرفته اند.

خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که فدراسیون والیبال در نامه‌ای به کولاکوویچ این موضوع را به وی که در کشورش به سر می‌برد اعلام کرده و در انتظار پاسخ نهایی این مربی است. با این حال فسخ قرارداد قطعی به نظر می‌رسد و با شرایطی که والیبال دارد، باید منتظر مذاکره فدراسیون با سرمربی جدید برای رویدادهای پیش رو بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بذارین کارشو کنه ... کیو میخواین برین بیارین؟ یه مربی دوزاری مثل کواچ که هر چی ولاسکو ریسید پنبه کرد و رفت؟
      یا یه مترسکی مثل ویلموتس تو فوتبال؟ بیاد جیبا رو پر کنه و خدافظ ...
      تجربه نشون داده هر مربی ای که خوب باشه میگین فسخ و یه آشغالی میارین سر کار
      مخالفام لطفا ساکت باشن، حرفای مفتشونو در مورد کیروش فراموش نکنن و یادشون باشه با همون کیروش دو دفعه به راحتی بدون دغدغه صعود کردیم و الان بدون کیروش زیر بحرین و عراق در حال حذفیم ... انقدر حرف نزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره الان باید دعا کنیم این بنده آن مساوی کنه
        شاید به عنوان تیم دوم بریم؟ بالا

      • بدون نام

        چی داری میگی دوست عزیز بهترین نتیجه رو گرفت کواچ چهارمی لیگ جهانی و ششمی جام جهانی کم مقامی نیست تونست بدست بیاره تو دوران کواچ بهترین تیمای جهانی رو میتونستیم ببریم ولی الان آرزو به دلمون موند که بتونیم آمریکا و برزیل و ... رو ببریم در ضمن تو دوران کولاکوویچ شاید باورت نشه ولی از ژاپن هم باختیم تو دوران کواچ تونستیم تو استادیوم آزادی آمریکا رو از لب تیغ بگذرونیم ولی الان همش می بازیم

      • استقلال کبیر

        کاملا موافقم در صورتی که کیروش روزی امد از فرودگاه صدها نفر انو بدرقه کردن اما زمانی که رفت تنها بود اما با اینهمه گفت دلم نمیخواست از ایران برم اما وقتی منو نمیخان چکار کنم. متاسفانه ادمای ورزشی بیرون گود تو خونه نشستن اما غیر ورزشیا بر صندلی ورزش تکیه زدن.

    • بدون نام

      امیدوارم این بار فدراسیون اشتباه نکنه و مربی ایرانی انتخاب کنن با چن تا روانشناس

    • سالار

      بهترین خبر سال جدید ... راحت شدیم از دست این بابا

    • مجید

      صدای پای خولیو ولاسکو میاد

    • بدون نام

      پیرو اون صحبتی که پیرامون مربی های خارجی شده که بهتره ،نباشن داره اتفاق میفته و متاسفانه از خیلی بالاست و در همه زمینه ها رخ داده و ضربشو هم خوردیم اول تو فوتبال ،الان رسیده به والیبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج