۹۷۵۵۶۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

احتمال بارش تگرگ در ۷ استان کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی امروز (۷ فروردین ماه) و فردا (۸ فروردین ماه) بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد به نسبت شدید در برخی مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود، ‌ گفت: طی شنبه (۹ فروردین) و یکشنبه (۱۰ فروردین) شاهد بارش تگرگ در استان‌های لرستان، ‌ همدان، ‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، فارس و کرمان خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی امروز (۷ فروردین ماه) و فردا (۸ فروردین ماه) بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد به نسبت شدید در برخی مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود، ‌ گفت: طی شنبه (۹ فروردین) و یکشنبه (۱۰ فروردین) شاهد بارش تگرگ در استان‌های لرستان، ‌ همدان، ‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، فارس و کرمان خواهیم بود.

صادق ضیاییان اظهار کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز (۷ فروردین ماه) و فردا (۸ فروردین ماه) در غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از شمال غرب کشور بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد به نسبت شدید و در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با اشاره به اینکه شنبه (۹ فروردین ماه) در غالب مناطق نیمه غربی، مرکز و جنوب کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید خواهیم داشت، گفت:‌ بارش پراکنده در شرق کشور نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: در این روز در مناطق مستعد غرب و جنوب کشور به‌ویژه در استان‌های لرستان، ‌ همدان، ‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال خوزستان شاهد بارش تگرگ خواهیم بود.

ضیاییان ضمن بیان اینکه یکشنبه (۱۰ فروردین ماه) به‌تدریج از شدت بارش در شمال غرب و غرب کشور کاسته می‌شود، ‌ اظهار کرد: بارندگی در شمال شرق و با شدت بیشتر در نیمه جنوبی ادامه خواهد داشت و برای برخی مناطق استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و کرمان بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه دوشنبه بارش در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از شمال غرب با شدت بیشتر در شرق و جنوب شرق پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: طی این مدت بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف است.

وی همچنین تاکید کرد: خلیج فارس به‌ویژه مرکز آن روز شنبه ( ۹ فروردین) مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۸ فروردین) کمی ابری تا نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده با حداکثر دمای ۱۵ و حداقل دمای ۶ درجه سانتی‌گراد و روز شنبه (۹ فروردین) کمی ابری و به‌تدریج با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد اوایل شب رگبار باران و گاهی رعدوبرق با حداکثر ۱۸ و حداقل دمای ۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج