جاباما
۹۷۵۵۷۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

مرد آلمانی به مذاکره با استقلال رضایت داد

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: سعادتمند با من تماس گرفت و اعلام کرد تصمیم دارد در اولین فرصت با من در امارات برای پرونده موجود در فیفا ملاقات کند.

خبرگزاری فارس: وینفرد شفر در خصوص اینکه طی روزهای اخیر کسی از باشگاه استقلال با وی تماس گرفته است یا خیر اظهار داشت: بله، آقای سعادتمند که به تازگی به هیات مدیره باشگاه استقلال بازگشته، با من تماس گرفت و اعلام کرد می‌خواهد در اولین فرصت پس از این که شرایط به حالت عادی بازگشت، با من در امارات ملاقات کند تا در مورد پرونده ای که در فیفا وجود دارد، رو در رو گفت و گو کنیم.

مرد آلمانی به مذاکره با استقلال رضایت داد

وی افزود: من یادم هست که ایشان بر خلاف کسانی که در استقلال مشکلات بسیاری برای تیم، بازیکنان، کادر فنی و هواداران به وجود آوردند، انسان منطقی است. فکر می‌کنم بتوانیم با یکدیگر در این خصوص صحبت کنیم و باید دید بعد از این نشست چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: من برای هواداران استقلال و مردم ایران بهترین آرزوها را دارم. آرزو دارم سعادتمند بهترین تصمیم ها را برای موفقیت استقلال اتخاذ کند و بهترین حمایت ها را داشته باشد. اما مهمتر از این ها، برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم. من اخبار جهان را روزانه پیگیری می‌کنم و با دوستانم در سایر کشورها و ایران در ارتباط هستم. این ویروس یک چالش بزرگ است و امیدوارم زودتر به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      خدارو شکررر

    • بدون نام

      دمش گرم انگار زبون حالیشه یکم درک میکنه

    • پارساطولابی

      فردا خرج هتل وایاب وذهاب امارات که سربه فلک میکشد میرن چندروزخوشگذرانی تفریح تموم شد میگن شفرتوافق نکرد کل پولش روببخشه وخودمون به جیب بزنیم

    • پارساطولابی

      فردا خرج هتل وایاب وذهاب امارات که سربه فلک میکشد میرن چندروزخوشگذرانی تفریح تموم شد میگن شفرتوافق نکرد کل پولش روببخشه وخودمون به جیب بزنیم

    • بدون نام

      خدا را شکر*

    • ۴۴۴۴

      در حق شفر نامردی شد در استقلال البته تیم حکومتی چرکپولیس این دسیسه رو درست کرد که شفر بره و اون سال وسال بعدش تیم قهرمان نشه اونا با نفوذی هاشون توی استقلال این کارو کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج