جاباما
۹۷۵۵۹۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ورود مسافر از ایران و ۲۱ کشور به ژاپن ممنوع شد

دولت ژاپن تصمیم گرفته است به عنوان بخشی از اقدامات قوی تر برای مهار ویروس کرونا، به خارجی هایی که در ۲۱ کشور اروپایی و نیز ایران اقامت داشته اند اجازه ورود به ژاپن را ندهد.

ایرنا: دولت ژاپن تصمیم گرفته است به عنوان بخشی از اقدامات قوی تر برای مهار ویروس کرونا، به خارجی هایی که در ۲۱ کشور اروپایی و نیز ایران اقامت داشته اند اجازه ورود به ژاپن را ندهد.

از خبرگزاری کیودو، توکیو این تصمیم را امروز پنجشنبه در اولین نشست کارگروه ویژه این کشور با حضور نخست وزیر، در مورد مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کرده است «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن به دنبال این نشست گفت: «مطابق این تصمیم، به خارجی هایی که در ۲۱ کشور اروپایی از جمله ایتالیا، اسپانیا و آلمان و نیز ایران اقامت داشته اند از نیمه شب جمعه اجازه ورود داده نخواهد شد».

ورود مسافر از ایران و ۲۱ کشور به ژاپن ممنوع شد

ژاپن پیشتر ورود مسافر از کره جنوبی و بخش هایی از چین را ممنوع کرده بود، این کشور همچنین ویزاهایی را که قبلاً برای شهروندان کشورهای جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه و آفریقا صادر شده است، متوقف کرد.

همزمان وزارت امور خارجه ژاپن با توجه به گسترش جهانی ویروس کرونا هشدار سفر خود را برای تمامی دنیا به سطح دو از مقیاس چهار درجه خود افزایش داد و از مردم ژاپن خواست از سفرهای خارجی غیرضروری خودداری کنند.

این اولین بار است که این سطح هشدار برای تمامی کشورهای دنیا صادر می شود.

به دنبال این تصمیم، شرکت های هواپیمایی بزرگ در ژاپن می گویند توقف و یا کاهش بیشتر پروازهای بین المللی را مورد بررسی قرار می دهند شرکت های هواپیمایی ژاپنی بخاطر شیوع ویروس کرونا از قبل پروازها در طیف وسیعی از مسیرهای بین المللی از جمله چین، کره جنوبی، اروپا و آمریکا را کاهش داده اند.

شرکت خطوط هواپیمایی ژاپن Japan Airlines تاکنون پروازهای بین المللی خود را به میزان ۷۱ درصد نسبت به طرح اولیه کاهش داده است و شرکت هواپیمایی All Nippon Airways نیز خدمات خارجی خود را به میزان ۶۵ درصد کاهش داد.

انتظار می رود که این افزایش سطح هشدار، منجر به کاهش بیشتر تعداد مسافران شود.

شرکت های هواپیمایی می گویند از آنجاییکه هنوز تعدادی از ژاپنی ها در حال بازگشت به کشور هستند و خارجی ها این کشور را ترک می کنند، آنها در حالیکه خدمات برخی از پروازها را ادامه می دهند، توقف و یا کاهش بیشتر پروازها را بدقت مورد بررسی قرار خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبشون کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج